Anya schreef:Ik lees dat als "eigenaar mag geen 'o'-ruiter zijn, om te voorkomen dat je op het paard van een prof in de a of b-klasse start, terwijl de prof het paard ook uitbrengt.
Dat klopt ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Ik lees dat als "eigenaar mag geen 'o'-ruiter zijn, om te voorkomen dat je op het paard van een prof in de a of b-klasse start, terwijl de prof het paard ook uitbrengt.
Azhari schreef:Stel ik als amateur ruiter met punten heb een bijrijder die ook wedstrijden wil gaan rijden. Dan mag deze bijrijder in de beginners starten, tenminste als de wran hier toestemming voor gegeven heeft.
Deze toestemming moet je aanvragen en bekrachtigen met twee handtekeningen van ruiters in de beginnersklasse.
Citaat:In theorie zou het dan dus kunnen, dat die bijrijder de ene week in de beginners heeft gestart en de eigenaar de week daarop in de amateurs?
.....
In Hardenberg gaan we even handtekeningen verzamelen is de bedoeling.
Blaze schreef:Waarom gelooft niemand mij gewoon
klaasjuhhh schreef:Oké, dus als ik op een paard van iemand anders wil starten, hoef ik alleen toestemming te vragen aan het bestuur en moet ik 2 handtekeningen hebben van anderen uit de Beginners. Hoef ik dan geen leasecontrakt?
Kan (als ik 2 handtekeningen heb) ik in de beginners starten en kan de eigenaar van het paard nog wel (op dezelfde dag) in de amateur starten?