@Anya; als de oren zelfs nog onder de schoft lagen, dan liepen ze idd heel diep.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shadowboy schreef:Ja nog een groot minpunt: ELKE KEER ALS IK DOUCHEN GING HAD IK STEENKOUD WATER. Volgend jaar is dat beter hoop ik want dat was echt niks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

rookie schreef:, wij vrijdag kampioen werden en de fotohoek voor kampioenen pas zaterdag gereed was. Toen stond mijn baby alweer lekker waar zij thuishoorde: thuis.
Dus geen statie-foto voor Zowie en mij![]()
Too bad....
Was ie gereed. Dat krijg je als je tussen door nog andere dingen moet doen. En dat terwijl ik het op Donderdag al op wilde bouwen
bakte en het in mijn ogen zonde is om je druk te maken en het eigenlijk nog veel meer zonde is om er ook nog over te schrijven.
? Waarom kregen we dit jaar geen beker als winnaars
?
) Sugarmiss schreef:@JanT:
Ik heb geen idee van de kosten van MH, net zoals ik ook de kosten van Bunschoten niet ken.
Jij wel ongetwijfeld.
Zit hier zoveel verschil in dan ?? En hoe verhouden de kosten zich tot bijv. een Ermelo, Deurne of Uden.
.

) crazycactus schreef:Hihihii... ik heb trouwens ergens gehoord dat de medailles van plastic zijn??? Ik heb het niet zelf kunen zien... (dat heb je als je niets wint)
crazycactus schreef:Hihihii... ik heb trouwens ergens gehoord dat de medailles van plastic zijn??? Ik heb het niet zelf kunen zien... (dat heb je als je niets wint)
PeppySan schreef:
Het is niet de bedoeling om te reageren op elkaars mening of om die te bediscuseren (start er dan een nieuw topic over), maar gewoon een opsomming wat je minder, maar vooral ook, wat je super vond aan dit NK..
. Eigenlijk maakt het me niet uit wat ik krijgt als je een prijs krijgt. Ik was wel te vreden en ben heel blij met mijn Sjerp bij de Most Colorfull. (want die spaar ik hihihi )
en van mijn kant uit kan ik alleen maar zeggen ................. er zijn mischien altijd wel dingetjes waar over gevallen kan worden en opbouwende kritiek mag ook gewaardeerd worden
Toppie en petje af voor iedereen die zo hard gewerkt heeft 
klaasjuhhh schreef:I.I.D: Het is een hele mooie accomodatie, maar dan heb ik nog 1 ding:
De koeien tijdens de teampenning wouden steeds naar de uitgang, dus waardoor heel veel teams geen tijd hadden. Zou beter zijn als die aan de andere kant zouden staan.
te draaien maar dna krijg je die koeien aan de kant waar de ruiters er door heen moeten. Oftewel een grote opstopping omdat eerst die koeien daar weg moeten. Ruiters erdoor en daarna weer die koeien terug.

JanT schreef:crazycactus schreef:Hihihii... ik heb trouwens ergens gehoord dat de medailles van plastic zijn??? Ik heb het niet zelf kunen zien... (dat heb je als je niets wint)
Er zijn altijd mensen die met modder moeten gooien en het is jammer dat er weer altijd mensen zijn die dat verder vertellen.
De medailles waren van dezelfde leverancier en van dezelfde kwaliteit als vorig jaar en niet van plastic.
.