Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ara schreef:Ben voor het eerst op bokt vandaag, en al iets over DAWRA gevonden, en zowaar Jasja en Escala! Dit ereldje is inderdaad klein!
Ik ga eerst weekje naar Drenthe met Ara (arinna) en mijn man Vincent met Jamin. Daarna besluit ik of ik naar Aalsmeer kom! Ligt wel in de bedoeling! Ik heb er ooit een clinic gereden met Fred Thornton.... En weeres wat anders dan Bunschoten! Vincent wil vast Jamin mee om in het Amsterdamse bos te rennen. Dat wordt dan weer brullen.....
Eclipse heb ik trouwens ook nog steeds, die mag ook blijven
. Hij is nu 3 en 31/2 maand en nog zo groen als gras... eerdaags willen we rustig aan met hem beginnen. Ik hoop jullie de 13e op Wennekers te zien hoor! susan schreef:haha ik kom alleen om de dawra te spomnsoren, zal wel als laatste eindigen
heb marco net een paar maand en is daarvoor altijd erg slecht engels bereden, dus vikki gewopon meerijden
Ik moet er eerst maar weer eens in komen en weer een lekker gevoel in het zadel ontwikkelen voor ik weer een paar stappen verder ga hoor.
susan schreef:oh sory dat wist ik niet
Maar goed... als ze een aangepast onderdeel willen uitschrijven met alleen maar stap kan ik er nog eens over nadenken... *lol* Nee, even serieus nu, ik les gewoon rustig verder, dan kom ik er vanzelf weer (het is eigenlijk ergens gewoon best maf dat ik niet gewoon lekker kan rijden want Scaal is werkelijk zoooo braaf...en ik heb voorheen gewoon wel veel gereden, maar ja... door het lange niet -kunnen- rijden heb ik helaas een hele hoge drempel voor mezelf gecreeerd
) Maar iig, ik ga nu gewoon aan de kant staan om jullie toe te juichen on natuurlijk mijn vriendin als ze Scaal starten kan
. Wie van jullie hebben zich inmiddels definitief ingeschreven?
Ik vroeg me alleen wat af??Ik wil natuurlijk ook graag mee doen, maar dan gewoon voor 1 keertje omdat het lekker makkelijk is en ik en Shah toch niet de bedoeling hebben om serieus verder wedstrijden te gaan rijden, is dat dan wel of niet mogelijk?Zonder lid te zijn van de dawra en dus ook geen startnr te hebben?Vind t namelijk zonde om dat allemaal aan te gaan vragen enzo voor 1 wedstrijd...
ME TOO........ susan schreef:voor zover ik heb gezien zijn er nog geen inschrijfformulieren, wel heb ik een startnummer aangevraagd en is mijn inschrijving voor de dawra onderweg
. Escala doet helaas niet mee, ik heb besloten dat Escala de komende tijd revaliderend getrained wordt omdat ze door haar ongeluk afgelopen februari rijtechnisch niet meer correct is. De basis wordt er dus weer opnieuw in gereden en daar gaan we even lekker de tijd voor nemen zodat ik nog zolang mogelijk van Scaaltje kan genieten.
CounTree schreef:Ik krijg net het DAWRA boekje binnen.......en ben druk aan het overtikken....
En eh... wie oh wie komt de 13e gelijk even mij en mijn arabjes meeten 13 november??? Ze staan op Wennekers he, kleine moeite dus om ze even te "showen"
.