Hoi Sonja,
ik zit nu even alles nog een keer na te lezen en begrijp nu pas dat jij degene was die bij Chris alles aan elkaar praatte en dat jij dus ook niet hier uit de buurt komt.
** Heb een aantal jaren in Alphen a/d Rijn gewoond, dus ik heb zaterdag gewoon net gedaan alsof

Kan m'n inmiddels wat Twentse tongval nog aardig onderdruken
Ik vond dat je het heel goed en begrijpelijk deed. Ik heb er wel wat van geleerd in iedergeval.
** Dank je, dat is leuk om te horen!
Ben altijd wel een beetje jaloers op mensen die dat goed kunnen. Mij zou je daar niet zien staan in iedergeval. Ik houd me liever op de achtergrond.
Doe je dit wel vaker?
** Het echte werk werd door Chris en Ayesta gedaan, dus ik had een makkie zaterdag
Afgelopen jaar heb ik dit inderdaad een paar keer met Johanna Vellinga gedaan; waarbij zij reed met Sagrand en ik het praatje hield. Ik sta op mijn werk ook regelmatig voor groepen voor trainingen en presentaties, dus ben het een beetje gewend. Is leuk om te doen! (en voor mij ook weer leerzaam en inspirerend; ik krijg zelf altijd weer een enorme stimulans om lekker te gaan rijden als ik een goede ruiter aan het werk heb gezien!)