Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Ja idd..... hoe vaak praatte jullie een paar octaven hoger
jessiejanes schreef:
*pijnigt hersens*
WRLimburg schreef:[edit] lag volgens mij op de krattenkast achter de bar in de saloon [edit]

Jos schreef:weet je wat ik zo grappig vind aan deze 2 topics?
dat als je nu m zegt dat je geen les hebt, maar leert van video banden en inmiddels DVD's je te horen krijgt.........ja maar daar kan je niet van leren, je moet goed les nemen.

Citaat:als er iemand met een franje jasje op een paard gesignaleerd wordt... die persoon niet voor vol aan wordt gezien, en vaak in het hokje cowboy en linedance wordt geplaatst.
Citaat:we vooral niet aangezien willen worden voor cowboytje spelen.
enz......
Citaat:ik vraag me alleen af , hoe kan dit nou?
25 jaar geleden was het allemaal 'leuk' en als mensen dit nu doen , kan het eigenlijk niet.
)Citaat:ik vind het echt jammer dat ik niet 25 jaar geleden met het western rijden in aanraking was gekomen. maar ja beter laat dan nooitmisschien is het leuk om een soort boekwerk te maken van de 1e 25 jaar westernrijden in nederland.
WRLimburg schreef:In 1971 ......
WRLimburg schreef:was er naast de WRAN niet nog een andere organisatie?De WRH geloof ik,of niet?Hoe zat dat nog eens precies??In 1980 hebben we de WRAN opgericht (Jan Huys, Harry Bakkes en ikzelf)

)

crazycactus schreef:Misschien moeten ze hier eens zoiets doen als bij de springsport, paardenwissel.... kijken of ze op een vreemd paard ook kunnen presteren.....

crazycactus schreef:Ik bedoel ook eigenlijk alleen bij de profs...inderdaad stel je voor dat je je paard aan TdR zou moeten afstaan...
Dat is toch een prof? 
Cer schreef:Nou, je had ook HvA en WB, waarvan de aanhangers (ja, nog niet eens de mannen zelf) het ook niet met elkaar eens waren.... Dat was nog voordat de Wran er was...
WB reed ook niet op shows van de WRH, en HvA kwam niet bij WB over de vloer...
Als je dat als aanhang wel deed, dan lag je eruit (hoe volwassen )
Het was dan ook een sensatie van jeWelste toen ze weer redelijk door 1 deur konden....

jessiejanes schreef:Klopt dit echt zo?

Citaat:Zal dit de oorsprong zijn van de vreemd onstaande guru-cultuurtjes in de westernsport?
Citaat:Moet trouwens kwijt dat,op deze tijd, ruiters/pro's onderling wel met mekaar praten ,hoor!
Nu weer on-topic!!
Jeroen hoe was dat toen,de "kloof" tussen HvA En WB?En De WRAN en WRH?