Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Sugarmiss schreef:Vwb de drukplekken: zijn de droge plekken omgeven door natte plekken? Voelen de plekken wel erg warm aan of juist koel ??
Sugarmiss schreef:Vwb je zit: als je nu al harde randen voelt is het zadel dus te breed voor jouw achterste. Soms helpt een kleinere maat, maar meestal is het gewoon de manier waarop het zadel gebouwd is en zal een kleinere maat dus niet helpen.
Faas schreef:Maar heb je al eens een Continental Equiflex endurance overwogen? Geen licht zadel, maar ligt als een huis en de paarden bewegen er fantastisch onder.
jeddah schreef:Ik lees aandachtig mee gezien ik aan het sparen ben voor een poduim... Ik ga even googlen op die van jou Faas! (of heb jij meer info?)
Sugarmiss schreef:Vwb de drukplekken: zijn de droge plekken omgeven door natte plekken? Voelen de plekken wel erg warm aan of juist koel ??
reindu schreef:Het moeilijke met droge plekken is dat je ze moet zien om te weten of het drukplekken zijn.Droog, omgeven door nat. Voel geen tempverschil.
Faas schreef:jeddah schreef:Ik lees aandachtig mee gezien ik aan het sparen ben voor een poduim... Ik ga even googlen op die van jou Faas! (of heb jij meer info?)
Wat over de podium of de equiflex?
De equiflex is inderdaad met flexibele boom.

jeddah schreef:Om de 3 jaar? Verwacht je dat ze over 3 jaar weer anders is? Ik denk dat het op een gegeven moment wel ophoudt. Al zal het ook altijd verschillen in de winter en zomer, vaak worden ze in de winter minder gereden, en in de zomer vetter van het gras.
Irene K. schreef:Ik heb een Podium westernzadel te koop, zie mijn profiel voor fotoos en anders bij topic "te koop". Voor meer fotoos stuur me dan even een pb-tje.
Groetjes, Irene