Ben hartstikke kapot maar het was het allemaal waard. Vanmorgen te paard (totaal 4 paarden) naar de wedstrijd gereden, een klein half uurtje losgereden en daarna mee met de pleasure. Ik heb nog nooit een wedstrijd gereden dus hartstikke spannend !! Ik was al enorm blij met 'mijn' paardje want hij was de heenweg keibraaf en ook tijdens het losrijden mocht ik niet klagen. Mijn dag was al helemaal goed.
Het werd alleen maar beter want ik mocht voor de 2e ronde terug komen en ik ben uiteindelijk 2e geworden !!
Voor mijn 'stalgenoot' ben ik eigenlijk nog blijer want zij was 1e geworden op haar eerste pleasurewedstrijd sinds ruim een jaar. Haar paard heeft een peesblessure gehad waardoor hij een jaar niet gereden kon worden.
Na de reining beginners zijn we weer te paard huiswaarts gekeerd en ook toen waren de paarden superbraaf.
Van onze stal waren er 9 ruiters met paard aanwezig en was het keigezellig. Ook tijdens de proef toen we op de uitslag moesten wachten heb ik gelachen !
echt jammer anders was ik nog eens teruggekomen maar hou de benen van mijn paarden toch liever heel!!!