[WN] De Kids zijn aangekomen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Re: De Kids zijn aangekomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:27

heel veel succes allemaal
en jinke ik ben beneieuwd naar je verslag straks 9dat doe je mar onder de account van rianne )

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 06:33

Gisteren avond rond de klok van 12uur, is zij weer thuis gekomen.
Haar ervaringen en verslag van deze wedstrijd krijg ik dus nog te horen.
Wel heb ik al de mooie bronze plak gezien, die zij bij de reining in de wacht wist te slepen.
25 deelnemers, waar zij derde in werd met Lady. 1e plaats was voor een Belg en de 2e plaats voor een Italiaan. Dus ik ben er weer aardig in mijn sas mee.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 06:43

Ilona alvast gefeliciteerd! Dat is een mooie prestatie.

Wie weet hoe de anderen het hebben gedaan?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 07:40

Dat is inderdaad weer een hele mooie prestatie.
Wanneer worden de andere uitslagen bekend gemaakt

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:17

Wow dat is weer een mooi resultaat! Ik las in een ander topic dat ook de andere jeugdruiters het goed hebben gedaan.

=^.,.6=

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 11:58

Van Harte! Geweldige prestatie!!!!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 13:00

GEFELICITEERD ! Goed gedaan hoor !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:11

Knap gedaan Ilona en Lady!
We kijken uit naar jullie verslag!!!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 07:31

Ilona maakt in haar eigen bewoordingen een verslag, voor op bokt.
Ik merk aan haar dat zij het reuze naar het zin gehad heeft. Het jeugd team was al een week op training kamp, waar zij tenslotte inrolde, als buitenstaander, om het zomaar te zeggen.
Tussen neus en lippen door, hoorde ik haar vertellen dat Clint toch wel een beetje onder de indruk geraakt was, van hoe zij reining rijd op Lady, waarop Ilona heeft aangegeven dat hij op haar best is een wedstrijd mag starten. Clint zag dat wel zitten, dus wij zullen eerdaags er wel een reiningclint bij hebben, en misschien ook wel een traililona.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 07:55

Ik heb nog wel een leuke trailfjord die ze eens mag proberen Peet kan ook een beetje glijen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:01

Anders heb ik nog wel een leuk trailpaard in de aanbieding, past nooit, maar altijd lachen en gratis brandhout na de tijd.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:18

Duh....vergeten jullie nou zomaar mijn trailtinkiewinkie

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 08:35

Ach bij mijn trailquarter ligt er ook nog wel eens een mikado na een vierkant......

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 15:11

Het was geweldig

We vertrokken op Donderdag 21-07-05,we gingen door België door Duitsland zo naar Frankrijk.We hebben 2x file van anderhalf uur onderweg gehad. Wij hebben er ongeveer 9uur over gereden.De reis ging goed en Lady was rustig op de trailer. Toen we in Duitsland en Frankrijk waren gingen we door de bergen heen en dan krijg je een druk op je oren en het leek wel alsof Lady daar ook last van had.
Maar uit eindelijk had ze de reis goed door staan, ze was wel wat moe toen we op Morslarge aan kwamen.
Eenmaal daar aangekomen reden we een manege op die onwijs groot was, we zagen een hele gave stapmolen staan en een hele grote buiten bak.
Toen we in de stallen kwamen kon Lady in het stro duiken,de stallen zagen daar er heel mooi uit.
Ik werd daar met open armen ontvangen door het Nederlands Jeugd Team.
Toen alles geregeld was gingen we inchecken bij het hotel dat vlak naast de manege lag. Odaly’s heten dat hotel. Later op de avond ging ik daar Lady rijden, in de binnenbak die mega groot is,80 x 40,voor de Reiners de ultieme bak.
Ik heb daar maar heel even gereden van wegen de lange reis.
Vrijdag 22-07-05,
Er was nog niks te doen daar op Morslarge dus heb ik daar naar meerdere reining ruiters uit verschillende landen zitten kijken samen met Peter Simons die met mij mee was samen met zijn vrouw Lita en de kinderen Billy-Ann en Bryan.
We zagen daar zo veel verschillende rijstijlen, waar ik weer van heb kunnen leren.
Het is natuurlijk onwijs gaaf om te zien hoe andere paarden reinen, er liepen echt een paar gaven paarden daar rond. Als je naar je paard wilde was ik ff de weg kwijt, zo groot is het daar, en met mij super de luxe engelse taal (niet dus!) kwam ik toch iedere keer weer bij me paard haha.
Uit eindelijk moesten we gaan inschrijven en omdat ik induvuele ruiter was kon ik me over al voor inschrijven. De kinderen van het jeugd team en ik zelf vond het wel grappig om een keer met Lady mee te doen aan Western Riding, alleen Lady dacht daar anders over. Het ging wel goed maareuh een beetje hard, maar uiteindelijk zonder kik op mijn galop wissel en daar ging het om ik was helemaal trots op me Lady haha.
Zondag 24-07-05,
De grote dag, Lady en ik gingen voor Nederland reining rijden. Ze voelden goed aan en ik kreeg heel veel suc6 van het Nederlands jeugd team en van de ouders gewenst.
Het leek wel alsof ik het nodig had zeg, zo veel spanning, het is toch wel anders dan in Nederland. 25 deelnemers das best havvy, maar ik vertrouwde Lady, ik weet dat ze het kan dus de dood of de gladiolen had me vader gezegd en zo ging ik ook de bak in met die gedachten.
Dan ga je een bak binnen van 80x 40, je hart klopt ergens in je keel, en dan hoor je op de achtergrond het Jeugd Team en ouders je aan moedigen en als je dan op X aankomt ben je aardig de weg kwijt.
Stil staan, diepe zucht en beginnen….Pfff klaar, het is maar goed dat ik een hoed op had anders had ik Coup in de war gehad
Lady ging erg hard. Kreeg te horen, ik dacht dat je dr nooit meer terug zou krijgen op de kleine cirkel.
Ik heb hele leuke reacties gehad ondanks ik er wat kleine foutjes had tussen zitten. Eén kant in mij galopwissel achter, 2 passen te laat en me spins waren niet snel. Maar ik was zo blij en het kon mij allemaal niks meer schelen, ik was gewoon helemaal trots op mijn Lady.
En toen de prijs uitreiking, die zal ik niet gauw vergeten. Derde plaats ik kon mijn oren niet geloven. Dit was echt zo gaaf en geslaagd dat als er volgend jaar weer zo een EK Jeugd is, dat ik hoop dat ik daar weer mag bij zijn.

Groetjes Ilona.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:37

Joh Ilona wat een leuk verslag. Je voelt je spanning en je trots. Welverdiende gladiolen lijkt me. Geniet ervan!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:38

Leuk verslag Ilona! Gefeliciteerd met je prestatie en succes met trainen verder!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:43

Ilona bijdeze nogmaals goed gedaan meid..die Lady van jou is echt een toppertje he.....jullie zijn een leuke/goede combi

en alvast gefeliciteerd met je verjaardag

Groetjes Charita

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:43

leuk verslag! gefeliciteert!!

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:51

Ilona, dat je nerveus was heb ik niet echt gemerkt toen je de bak in kwam. Wel was ik even bang dat je in een lachstuip terecht zou komen, toen ze allemaal begonnen te zingen. Gelukkig op X had je je concentratie weer terug en reed je een mooie proef.
De derde plaats was zeker terecht. Ik kan je vast vertellen, dat de buckel die nog onderweg is een hele mooie is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 15:53

Jeetje meid wat een fantastische ervaring! Die pakken ze je alvast niet meer af!
Ik vind het hartstikke knap van je. Niet alleen de prestatie die je daar even zo mooi neergezet hebt, maar ook het ondernemen van de reis en het zo open tegemoedtreden van zo'n enorme uitdaging! Geweldig voor je dat je deze kansen hebt en PAKT!
Hartstikke leuk verslag om te lezen!

Grtz Sonja (van de superfjord waar je wel een keertje trail op mag komen rijden hoor )

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:09

he muts gefeliciteerd,kikke hé.ik had niet anders verwacht eigenlijk hihihi.

gr.natascha
en een kus van shadow.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 16:30

@Ilona: Een mooier verjaarskado kun je je haast niet wensen

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 18:25

@Ilona:

Leuk verslag, kon helemaal met je meeleven.
Lijkt me reuze spannend als je deze reuze arena in komt stappen.

Prima prestatie heb je neergezet met je merrie, houden zo.
Van harte gefeliciteerd.

Ron
Stienen Quarter Horses.

PS: Mocht je ooit met de gedachte spelen van huis weg te lopen, wij bouwen aan een gasten appartement voor hulptrainers.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 22:00

foto's van dit prachtig resultaat? mega proficiat hoor van me ilona doe zo verder zou ik zeggen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 07:40

Halloway schreef:
PS: Mocht je ooit met de gedachte spelen van huis weg te lopen, wij bouwen aan een gasten appartement voor hulptrainers.

Moderator!!!!!!!!!!!!!!!! mag dit verwijderd worden??????????