Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, triest dat het zo gaat maar ja, tegenwoordig wil iedereen zien dat het van die stofzuigers zijn, met de neus over de grond...vooral in de klasse die na ons kwam, de Limited Open...

Shah schreef:Ik ben ook in Asten geweest en vond het ook een hele leuke wedstrijd met toch wel, een aantal hele nette ritten, en een aantal verrassende scores!Ik moet wel zeggen dat ik veel meer eerlijke ruiters gezien heb dan alleen hier boven genoemd worden, wees dan trots op hun, vind hun ook super rijden en trainen, maar ik ben ook trots op veel meer mensen die daar weer een super mooie rit hebben neergelegd!!Wij hebben in ieder geval met zn allen een super leerzaam en gezellig weekend gehad!!
Bij deze ook nog; Bo super gereden jongen, met een hele nette score!!
Wees maar trots op die knappe kerel van een Cisco!!
Groetjes Mascha
Mascha..........spatter schreef:nou wil ik niet vervelent zijn maar van wendy's hare rolback's op die palomino-bonte was ik niet gesharmeerd
was zaterdagmiddag voor de duidelijkheid
sorry dat ik de naam van het paard niet ken , ben slecht in namen![]()
het zag er van boven uit de kantine misschien wat anders uit maar niet bepaald lekker
mensen vroegen aan mij of dat zo hoorde![]()
![]()
ze was trouwens niet de enige die de rollback's niet fatsoenlijk gereden kreeg en ja met dressuur ruiters om je heen die eens komen kijken wat jij dan wel doet is dat niet lekker uitleggen
ja, dit zijn de betere ruiters, nee zo hoort het niet
Toekie schreef:Als ik een ruiter een nette en/of spectaculaire proef zie rijden, waarbij het paard o.a. mooi laag loopt met zn hoofd, dan vraag ik me af hoe dat komt. Is het paard van tevoren nog even flink afgebeuld, heeft hij misschien de hele nacht opgebonden gestaan??

Toekie schreef:want bij mij vliegen al die beulen eruit. Dan blijven er bar weinig deelnemers over
freerider schreef:Bij iemand die zijn paard dmv rukken met zijn hoofd naar beneden rijdt loopt het paard in de los-rij-bak met het hoofdje naar beneden en tijdens de proef met het hoofdje in de wind
dutchreiner schreef:En als laatste wil ik de mensen bedanken die me geweldig gesupport hebben tijdens de wedstrijd in Asten.
Bedankt: Tamara, Jan, Mascha, Sem, Charita en natuurlijk de eigenaren van mijn show paarden Pim en Ria Berendse.