[WN] 20-08 a.s. Wedstrijd DJ's Training Stables

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Re: 20-08 a.s. Wedstrijd DJ's Training Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 23:30

CCwelke onderdelen rijd jij. ziet iets van half negen smorgens staan

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 07:53

Ik rijd alleen amateurtrail, dus dat zal zo om half 11 zijn denk ik. Dan kom je maar wat eerder uit je nest, en ga je wat vroeger naar bed......

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 13:04

haha zeg dat even tegen feline (dat kind vandaag en wel snel zodat het baasje kan slapen). das nl de reden dat ik op moet blijven

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 18:16

Hahaha nou Feline opschieten dus maar!!!!!! Zal vanavond veel aan haar denken, misschien dat telepatie helpt.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 18:52

Nou ik ben weer thuis......

Na een goede nachtrust ging de wekker om kwart voor 6...zucht, ben geen ochtendmens maar voor de paarden kom ik er wel uit. Eerst Jae even gevoerd en daarna de familie aangekleed en in de auto gebonjourd. Ik had alles al klaar gezet, en nadat Jae klaar was met eten konden we naar de circle a om Pocita op te halen.
Eenmaal aangekomen in Neudörpen heb ik heel enthousiast mijn startnummers en trailparcours opgehaald. Het zag er niet al te moeilijk uit dus had ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed zou komen.
Nou niet dus!!!! De buitenbak (alhoewel dit de naam niet eens zou mogen dragen) was een modderpoel met stenen en stukken hout.
Dus mochten de jeugd en beginners los rijden in de wedstrijdarena.
Angelique werd 4e en Ina 2e, keurig gedaan. Maar toen waren de amateurs aan de beurt, en wat bleek......... Wij mochten dus niet losrijden in de hoofdarena!!!!!!!!!!! Dineke had het wel voorgesteld maar Alida (van 't hof) vond dat de amateurs en open ruiters wel het niveau hadden om in de buitenbak in te rijden....
Nou waarschijnlijk was ze dus niet bij de buitenmodderpoel wezen kijken anders had ze wel wat anders beslist.
Dus nu moesten we ineens cold-turkey een trailproef gaan rijden...... En ik starte als 2e dus kon ik niet eens de voorganger bekijken omdat ik nog van hoofdstel moest wisselen.
Gevolg: 0-score... van de weeromstuit ben ik dus helemaal vergeten de brug te nemen. Hoe ik dit voor mekaar gekregen heb weet ik niet, maar de adrenaline gierde door mijn lijf. Zo onvoorbereid, Jae had niet eens gegalopeerd.
Na de trail zag ik Alida zitten en heb ik even met haar gepraat over deze toestand en daar was ze volgens mij toch wel een beetje van geschrokken, want vervolgens mochten de amateurs en open-ruiters wel bij elk onderdeel losrijden in de wedstrijdarena. Maar ja daar had ik niets meer aan. Voor mij was het voorbij.....
Heb nog wel even lekker op Pocita gereden in de pauze.
Ina werd in de horsemanship 6e en in de reining 1e. Angelique had pech, want het was een pattern met de rundowns over het midden, en daar zat ook de uitgang, dus tot 2 keer toe ging Pocita dus gewoon naar het hek......... Draak.....
Maar goed verder was het best gezellig, weer een aantal bekenden gezien.
1 zeer goed punt wil ik toch zeker even toelichten: er stond een aanhanger met hooi, waar je dus gewoon van mocht pakken!! Top, dit heb ik nog nooit ergens gezien.
Volgende week Zuidwolde, hopelijk rijd ik dan wel weer eens een goed parcourtje, want ik begin bijna aan mezelf te twijfelen en mijn prijzenkastje te bekijken of ik niet gedroomd heb dat ik ooit wel eens iets won......

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:16

Dat was dus echt dikke pech voor jou Crazycactus.
En niet aan je zelf beginnen te twijfelen hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:35

He dat is jammer om te lezen CC en je had er zo'n zin in...
Maar niet getreurd, volgende week gewoon weer nieuwe rondes nieuwe kansen!

Prijswinnaars gefeliciteerd!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 20:37

Thanxx son, en nu jij er niet bent kan ik nog wel een lintje winnen

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:02

Zucht......na het lezen van het verslag van CC begin ik de lokatie van Best Western in Echten steeds meer te missen! Dat was altijd erg prettig daar......top- plek voor wedstrijden!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 21:06

Ja ik had er zelf ook veel meer van verwacht. Juist omdat ze vroeger zo'n mooi plekkie hadden, maar ja.....

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:11

crazycactus schreef:
Ja ik had er zelf ook veel meer van verwacht. Juist omdat ze vroeger zo'n mooi plekkie hadden, maar ja.....

Tja, de plek van vroeger was van de complete familie, nu moeten Dien en JJ het zelf doen en dat is natuurlijk financieel nóg moeilijker. Maar toch......ook nu is het een prachtige trainings- hal, wat helaas voor grote wedstrijden niet geschikt is.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 21:14

Nou ik vond de bodem erg tegenvallen, er zaten allemaal kuilen en stenen in.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 00:00

crazycactus schreef:
Nou ik vond de bodem erg tegenvallen, er zaten allemaal kuilen en stenen in.

Jakkes, dat meen je niet?!? De laatste keer dat ik er was, lag de bodem er prachtig bij. Oeps, zit me nu te bedenken dat dat ook al bijna weer een jaar geleden was.......time flies!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 07:08

Nou ik ben er een dikke maand geleden nog geweest en toen zag de bodem er (op het eerste gezicht) prima uit hoor. Ik vroeg me alleen al wel af waar ze iedereen gingen laten, want het is echt een prachtige TRAININGSlocatie. En dat hoeft niet per se een goede WEDSTTRIJDlocatie te zijn want daar stel je heel andere eisen aan...

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 19:01

Hier nog even een foto van afgelopen zaterdag. Helaas een beetje donker want michel stond aan de andere kant van de bak.
Afbeelding
Ja ja ik draag een slinky met vestje!!! Maar niet zo'n flashy kleur, een soort slangenprint die heel mooi kleurt bij mijn donkerbruine broek.