Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:Dus als je zadel niet past blijf je hem evengoed op je paard leggen? Alleen omdat het zadel jou goed past? Dan vraag ik me af wanneer het punt komt dat je naar je paard luisterd en aan hem denkt i.p.v jezelf. Hoe erg moeten de klachten worden?
MSQuincyTE schreef:Ik gebruik nou een bult up pad mijn paard heeft geen klacht, want de pad werkt heel erg goed daarvoor hebben ze de bult up pad uit gevonden
cornelie schreef:Ach joh, als hij wat koppig is met rijden gaat dan toch gewoon de zweep erover

MSQuincyTE schreef:Dat is natuurlijk maar flauwekul om geld te verdienen.
Waarom werkt het dan wel goed op mijn paard.
MSQuincyTE schreef:Dat is natuurlijk maar flauwekul om geld te verdienen.
Waarom werkt het dan wel goed op mijn paard.

crazycactus schreef:Dat is heel lastig, en ik vraag me af of dit wel op te lossen zou zijn met een op maat gemaakt zadel. Want dan zou er een hele boom op maat gemaakt worden. Stel dat er dan iets met Quincy gebeurt waardoor ze niet meer te berijden is (of erger.....maar daar denk ik liever niet aan) dan zit je met een zadel wat op geen enkel ander paard past.
(het is namelijk een heerlijk zadel die ze van mijn trainer gekocht heeft. Daar baalde ik behoorlijk van want ik zat al een tijdje te azen op dat zadel alleen wist ik niet dat hij hem wel wilde verkopen. Hij heeft er overigens zelf ook wel een beetje spijt van dat hij hem toen verkocht heeft.......)MSQuincyTE schreef:Ik ga geen engels zadel op mijn quarter horse leggen