[WN] Tussendoor grapje....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anouskaa

Re: Tussendoor grapje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:31

Hahaha..die zijn echt leuk!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:34

Deze is ook wel leuk

Fishing With Maree

Budrow and Maree live in Bayou country in Louisiana. One day Budrow decides to take Maree fishing with him, so they go down to the levy.
Well, before you know it, Ole Budrow catches a big old catfish. He is so excited! As he's trying to reel it in, he looks around to show Maree his good fortune. He can't find Maree anywhere. "Maree, Maree where are you?" he calls in his Cajan brogue.

Budrow's friend Bubba hears him calling for Maree and comes up. "Hey Budrow, why you call so loud for Maree?"

"She was just here," Budrow said, "Now I can't find her."

"I help you look," said Bubba.

So they split up and started walking up and down the levy to find Maree. Bubba hollars and says,"Come here, quick, I found Maree." Budrow came running up out of breath.

"Whay Maree?!!" said Budrow.

Bubba said, "I found her, but I have good news and bad news. The bad news is, she's dead."

"Oh noooo, not my beautiful Maree." Budrow said.

Bubba told him that she slipped off the levy and hit her head on a rock.

"That's the bad news."

"My God, what in the world could be the good news?" said Budrow.

"Well the good news is, when I pulled her in, she had 25 blue crab stuck on her."

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:23

BLONDINE EN INDIAAN

Een knappe blondine uit New York reed in haar auto door een verlaten gebied in Texas toen de brandstof opraakte. Een Indiaan op een paard kwam langsrijden, en vroeg of hij haar mee kon nemen naar het eerst volgende dorp. De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard, en weg reden ze.

De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere vijf minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste in de omringende bergen. Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nog een luide kreet en reed weg.

"Wat hebt u met die Indiaan gedaan, dat hij zo opgewonden is", vroeg de pompbediende. "Niets", zei de blonde vrouw, "ik sprong achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen, en hield me vast aan de zadelknop."
"Mevrouw," zei de pompbediende, "Indianen rijden zonder zadel."

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 07:48

whahahahaha

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 08:45

Het is tegen achten. Donkere wolken verzamelen zich voor de ondergaande zon. Een gure wind suist, als een moeder die haar kind in slaap sust, over de mulle ondergrond. Cowboy Billy, Hilly en Willy rijden met hun paarden over de prairie. Stofwolken beperken hun zicht en op de achtergrond huilen de wolven naar de sterrenhemel. Cactussen links en rechts van het pad redigeren hun bestemming. Een aasgier bekijkt vanuit een hoge tak het drietal en maakt met zijn klauw zijn kromme snavel schoon. Ze zijn al achttien dagen onafgebroken onderweg. Alleen gisteren zijn ze even gestopt om hun paarden te verzorgen. Een prairiehond volgt het drietal op de voet, hopende op wat achtergelaten voedsel. Helaas. De drie donkere mannen eten al dagen niet meer en zijn zeer zuinig met het laatste beetje water wat hun scheidt van de dood als gevolg van uitdroging. Opeens verwijdert Billy, die voorop rijdt, zijn monddoek en roept "twee maal twee is vier!". Hilly, daar vlak achter op zijn zwarte hengst, grijpt zijn Winchester en schiet Billy zonder slag of stoot, vanuit zijn linkerheup, van zijn witte paard. Klaboem! Billy kreunt en ligt levenloos in het muffe, roodbruine zand. Zijn gezicht met het linkerdeel in een klein plasje water waar twee minuten geleden een aantal prairieratten hun dorst nog lesten. De hond remt af en schuift met zijn voorpoten wat zand los tijdens zijn rem-actie. Hij krabt, nadat hij tot stilstand was gekomen, met zijn rechterachterpoot een groepje vlooien van zijn huid die hem al dagenlang teisteren. Het is stil op de prairie. "Wat doe je nu Hilly?", roept Willy angstig, terwijl de wolven het huilen promt staken.
"Billy wist te veel...."

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 13:56

Er zit een cowboy in een saloon een peukie te roken,
komt er ineens een indiaan naar hem toe en die zegt:
nog één keer zo'n l*llige opmerking en ik sla je.

uil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:30

Woedend stormt een cowboy de saloon binnen en schreeuwt;
wie heeft mijn paard met groene verf beschilderd?
Grijnzend staat de klerenkast Buffelo Harry op.
Dat heb ik gedaan jochie, wat wou je zeggen?
De cowboy verbleekt en zegt plots beleefd:
ach, alleen maar dat de eerste laag verf droog is, voor het geval u mijn paard nog wilt aflakken.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:42

Dat is een leuke

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 08:58

ff gegoogled en een leuke gevonden, wist zelf geen goeie alleen die hele oude van die klapdeurtjes
A cowboy is riding across the plains of the old west, when he is captured by Indians. The tribe puts him on trial for crimes against the Indian Nation, and he is found guilty.

"You have been sentenced to death," said the Chief, "but, as is our custom, you have three wishes to make as your last requests."

The cowboy thought for a minute and said, "Well, for my first wish, I'll need my horse."

"Give him his horse," said the Chief.

The cowboy whispered something into the horse's ear, and the horse took off like a shot across the prairie. Twenty minutes later, the horse returned with a beautiful blonde woman on its back. The cowboy looked at this, shrugged his shoulders, and helped the young lady off the horse. He then took her into the woods and had his way with her.

"Second wish," said the Chief.

"I'll need my horse again," said the cowboy.

Once again, the cowboy whispered into the horse's ear, and once again the horse rode off over the prairie. Thirty minutes later, the horse returned with a beautiful brunette on its back.

The cowboy looked up and shrugged, helped the young lady off the horse, and went into the woods, same reason as before.

"This is your last wish," said the Chief, "make it a good one."

"I'll need my horse again."

The cowboy grabbed each side of the horse's head, and put his face right up to the horse's.

"I said POSSE!"

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 09:16

Haha, ik weet er nog een. Heeft een tijdje geleden ook op Bokt gestaan. Weet wel niet of ik hem goed neerzet

In een rustig stadje wonen een man en een vrouw, die al járen een goed huwelijk hebben.
Als ze 25 jaar getrouwd zijn, nodigen ze een aantal vrienden uit de buurt uit voor hun feest.
Een vriend van de getrouwde man vraagt en hem "Hoe doe je dat toch, na al die jaren toch nog een goed huwelijk hebben?"
De getrouwde man antwoord, "het gebeurde op vakantie in de Grand Canyon. We gingen per ezel. De ezel van mijn vrouw struikelde. Ze trok hem weer recht, en zei 'een keer'. Na een tijdje struikelde de ezel weer. Ze trok hem weer recht, reed door en zei 'twee keer'. Weer een tijdje later struikelde de ezel weer. Ze zegt 'drie keer', trekt een revolver uit haar rugzak, en schiet de ezel koelbloedig dood. Ik schreeuwde tegen haar hoe ze erbij kwam die arme ezel zomaar dood te schieten, omdat hij struikelde! Haar antwoord hierop was 'een keer'. Sindsdien hebben we een goed huwelijk."

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 13:58

Hahahahahahahah, geweldig allemaal. Ben helaas niet een moppentopper.

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:05

In mijn straat een stukje verderop woont een heel aardige meid, ze heeft een probleem en dat is ze zit in een rolstoel. Nu heeft ze pas een leuke vriend, die erg zorgzaam voor haar is en met haar veel leuke dingen onderneemt. Vorige week heb ik met Thomas gesproken en hij zegt verdulleme John ik hou van Wendy maar ik ben ook een vent en niet van beton. Ik zeg tegen Thomas dat ik dit begrijp en gaf hem de tip met Wendy gewoon hierover over te praten. Ik gaf thomas de tip als je haar lief wilt hebben, neem haar voorzichtig uit haar rolstoel en doe haar een getuig om en hang haar zo op liefhebbershoogte. Zo gezegd zo gedaan.

S,avonds ik zit voor de buis, en opeens hoorde ik een luid gehuil en hoorde ik Wendy gillen, wat ben jij een gentlemen, ohh wat ben jij een gentlemen.

Ik erheen en vroeg wat er gaande was, Wendy zat in de rolstoel en na enig gesnoter zei Wendy, die Thomas das nu pas een echte vriend, ik vroeg waarom dan, nou zei Wendy al mijn vroegere vrienden lieten me gewoon in de boom hangen.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 14:12

Whahahaha..... wel een beetje hard.....

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:09

johnnie schreef:
In mijn straat een stukje verderop woont een heel aardige meid, ze heeft een probleem en dat is ze zit in een rolstoel. Nu heeft ze pas een leuke vriend, die erg zorgzaam voor haar is en met haar veel leuke dingen onderneemt. Vorige week heb ik met Thomas gesproken en hij zegt verdulleme John ik hou van Wendy maar ik ben ook een vent en niet van beton. Ik zeg tegen Thomas dat ik dit begrijp en zei hier met Wendy gewoon over te praten. Ik gaf thomas de tip als je haar lief wilt hebben, neem haar voorzichtig uit haar rolstoel en doe haar een getuig om en hang haar zo op liefhebbershoogte in een mooie boom.

S,avonds ik zit voor de buis, en opeens hoorde ik een luid gehuil en hoorde ik Wendy gillen, wat ben jij een gentlemen, ohh wat ben jij een gentlemen.

Ik erheen en vroeg wat er gaande was, Wendy zat in de rolstoel en na enig gesnoter zei Wendy, die Thomas das nu pas een echte vriend, ik vroeg waarom dan, nou zei Wendy al mijn vroegere vrienden lieten me gewoon in de boom hangen.

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 15:10

Ik ben met mijn quarter onder het loungeren aan het paardefluisteren en vroeg haar, "wil je eigenlijk wel een westernpaard worden, of wil je een dressuur of liever een springpaard worden¨?

Nee fluistert ze, ¨ïk wil liever een luipaard worden¨.

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 16:56

Bij ons in het dorp is een echtpaar dat 60 jaar is getrouwd. Er wordt gefeest bij het leven en de gehele gemeenschap is er bij betrokken

Tijdens het glasheffen verteld de vrouw¨Mike, ik heb het je nooit gezegd maar ik ben kleurenblind¨. oke zei Mike het is je vergeven en zei ¨ook ik heb je niet de waarheid verteld, want ik ben een N....

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:11

johnnie schreef:
Bij ons in het dorp is een echtpaar dat 60 jaar is getrouwd. Er wordt gefeest bij het leven en de gehele gemeenschap is er bij betrokken

Tijdens het glasheffen verteld de vrouw¨Mike, ik heb het je nooit gezegd maar ik ben kleurenblind¨. oke zei Mike het is je vergeven en zei ¨ook ik heb je niet de waarheid verteld, want ik ben een Afrikaan.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:49

A horse walks into a saloon , says the bartender ; Eeey , why the long face?

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:04

Kleine Johnnie gaat op een mooie zonnige zondagmiddag bij oma op bezoek. Opeens vraagt hij aan oma, ¨oma, mag ik met uw borsten spelen¨? maar natuurlijk Johnnie zei oma, maar loop niet te ver weg.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 11:48

10 THOUGHTS FOR 2005

Number 10 - Life is sexually transmitted.

Number 9 - Health is merely the slowest possible rate at which
one can die.

Number 8 - Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see
him without an erection, make him a sandwich!

Number 7 - Give a person a fish and you feed them for a day;
teach a person to use the Internet and they won't bother you for weeks.

Number 6 - Some people are like a Slinky... not really good
for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble
down the stairs.

Number 5 - Health nuts are going to feel stupid someday, lying
in hospitals dying of nothing.

Number 4 - All of us could take a lesson from the weather. It
pays no attention to criticism.

Number 3 - Why does a slight tax increase cost you two hundred
dollars and a substantial tax cut saves you thirty cents?

Number 2 - In the 60's, people took acid to make the world
weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.

AND THE NUMBER 1 THOUGHT FOR 2005:
We know exactly where one cow with mad-cow-disease is located
among the millions and millions of cows in America but we haven't got a
clue as to where thousands of illegal immigrants and terrorists are
located. Maybe we should put the Department of Agriculture in charge of immigration.

---------------------------------------------------

It's not too often that you hear a joke about blond guys...

Two blonde guys were working for the city works department. One would dig a hole and the other would follow behind him and fill the hole in.

They worked up one side of the street, then down the other, then moved on to the next street, working furiously all day without rest, one guy digging a hole, the other guy filling it in again.

An onlooker was amazed at their hard work, but couldn't understand what they were doing. So he asked the hole digger, "I'm impressed by the
effort you two are putting into your work, but I don't get it -- why do you dig a hole, only to have your partner follow behind and fill it up again?"

The hole digger wiped his brow and sighed, "Well, I suppose it probably looks odd because we're normally a three-man team. But today the guy who plants the trees called in sick!

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 12:03

Citaat:
AND THE NUMBER 1 THOUGHT FOR 2005:
We know exactly where one cow with mad-cow-disease is located
among the millions and millions of cows in America but we haven't got a
clue as to where thousands of illegal immigrants and terrorists are
located. Maybe we should put the Department of Agriculture in charge of immigration.

They only find one mad cow because the farmers have got there own policy about mad cows "shoot shuffle and shot up"
I don't think that would would be the right solution for illegal immegrants

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 12:54

Ha ha, dit is nu een goede grap mèt een goede reactie erop. Ik ben zelf niet zo goed in moppen, maar ik wilde wel even laten weten dat bovenstaand een op m'n gezicht tovert.

(op één of andere manier onthoud ik alleen de allerflauwste en daar ga ik jullie niet mee vervelen)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:29

oooww wat een HEERLIJK topic dit. Ik ben meestal niet zo'n moppenfan maar dit is echt prachtig.
Ga door ga door!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 09:51

25) SIGNS YOU HAVE GROWN UP
1. Your houseplants are alive, and you can't smoke any of them.
2. Having sex in a twin bed is out of the question.
3. You keep more food than beer in the fridge.
4. 6:00 AM is when you get up, not when you go to bed.
5. You hear your favorite song in an elevator.
6. You watch the Weather Channel.
7. Your friends marry and divorce instead of "hook up" and "break up."
8. You go from 130 days of vacation time to 14.
9. Jeans and a sweater no longer qualify as "dressed up."
10. You're the one calling the police because those %&@# kids next door
won't turn down the stereo.
11. Older relatives feel comfortable telling sex jokes around you.
12. You don't know what time Taco Bell closes anymore.
13. Your car insurance goes down and your car payments go up.
14. You feed your dog Science Diet instead of McDonald's leftovers.
15. Sleeping on the couch makes your back hurt.
16. You take naps from noon to 6 PM!
17. Dinner and a movie is the whole date instead of the beginning of
one.
18. Eating a basket of chicken wings at 3 AM would severely upset,
rather than settle, your stomach.
19. If you're a gal, you go to the drug store for ibuprofen and
antacid, not condoms and pregnancy tests.
20. A $4.00 bottle of wine is no longer "pretty good stuff."
21. You actually eat breakfast food at breakfast time.
22. "I just can't drink the way I used to" replaces "I'm never going to
drink that much again."
23. 90% of the time you spend in front of a computer is for real work.
24. You drink at home to save money before going to a bar.
25. You read this entire list looking desperately for one sign that
doesn't apply to you and can't find one to save your sorry old butt.
Then you forward it to a bunch of old pals & friends 'cause you know
they'll enjoy it & do the same.
BONUS: When you find out your friend is pregnant you congratulate them
instead of asking "Oh S*$# What Happened?

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 09:56

Hoeveel van de 25 moet je aan voldoen om als volwassen door het leven te gaan??????