Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

johnnie schreef:In mijn straat een stukje verderop woont een heel aardige meid, ze heeft een probleem en dat is ze zit in een rolstoel. Nu heeft ze pas een leuke vriend, die erg zorgzaam voor haar is en met haar veel leuke dingen onderneemt. Vorige week heb ik met Thomas gesproken en hij zegt verdulleme John ik hou van Wendy maar ik ben ook een vent en niet van beton. Ik zeg tegen Thomas dat ik dit begrijp en zei hier met Wendy gewoon over te praten. Ik gaf thomas de tip als je haar lief wilt hebben, neem haar voorzichtig uit haar rolstoel en doe haar een getuig om en hang haar zo op liefhebbershoogte in een mooie boom.
S,avonds ik zit voor de buis, en opeens hoorde ik een luid gehuil en hoorde ik Wendy gillen, wat ben jij een gentlemen, ohh wat ben jij een gentlemen.
Ik erheen en vroeg wat er gaande was, Wendy zat in de rolstoel en na enig gesnoter zei Wendy, die Thomas das nu pas een echte vriend, ik vroeg waarom dan, nou zei Wendy al mijn vroegere vrienden lieten me gewoon in de boom hangen.
johnnie schreef:Bij ons in het dorp is een echtpaar dat 60 jaar is getrouwd. Er wordt gefeest bij het leven en de gehele gemeenschap is er bij betrokken
Tijdens het glasheffen verteld de vrouw¨Mike, ik heb het je nooit gezegd maar ik ben kleurenblind¨. oke zei Mike het is je vergeven en zei ¨ook ik heb je niet de waarheid verteld, want ik ben een Afrikaan.![]()
![]()
Citaat:AND THE NUMBER 1 THOUGHT FOR 2005:
We know exactly where one cow with mad-cow-disease is located
among the millions and millions of cows in America but we haven't got a
clue as to where thousands of illegal immigrants and terrorists are
located. Maybe we should put the Department of Agriculture in charge of immigration.
op m'n gezicht tovert.