Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga hier voor de eerste keer starten met een 4-jarige merrie, heb haar helemaal zelf zadelmak gemaakt en getraind, ben nu 5 maand bezig... gaat super! Ik wil Showmanship at halter amateur en open starten, en als ze eraan toe is ook pleasure amateur en open. denk dat het dan eerst wel even genoeg is voor d'r
Haha, nee flauw.. ik heb paarden staan in Ruinen, daar rij ik dus ook. Een 12 jarige QH merrie, maar die breng ik niet meer uit op wedstrijden en nu een 4-jarige QH merrie die ik dus hard aan het trainen ben. (dat is een dochter van de 12-jarige merrie!) Citaat:Ha mooi, westernriding op het programma!
] Ik hoop op veel deelnemers!
Had graag gekomen, ben vorige keer wel wezen kijken en was een leuke show! Dus iedereen inschrijven mensen! XoNo schreef:Helaas heb ik dan een buurtBBQ met onze oude buurtjes in RotterdamHad graag gekomen, ben vorige keer wel wezen kijken en was een leuke show! Dus iedereen inschrijven mensen!

kjcm schreef:laatste scholings mogelijkheid voor het NK is in uitgeest op 4 september...................
Yosan schreef:als er ook showmanship at halter wordt uitgeschreven doe ik denk ik ook mee.
en aan de trail amateur en open.
groetjes van sandra
Amateur en open! Doe beide maar mee, heb ik wat concurrentie
(Hoop dat er meer mensen mee doen hieraan!) wat ik van de rijonderdelen ga starten weet ik nog niet, ga eerst nog even hard trainen...
) veel Engelse wedstrijden in de buurt, dus ik zit zonder vervoer...