PeterV schreef:Wanneer is nou wat een drama aan het worden? Toen wij in de sport terecht kwamen, vond ik het met name juist zo fijn, dat het er bij het western er allemaal wat losser aan toe ging.
Laatst waren wij op de dressuur wedstrijd aanwezig, en ik wist meteen weer waarom dat nooit onze voorkeur gekregen heeft.
Tjonge jong zeg, alles gaat tot op de minuut.
Dat jij de dressuur niks vind, is ondertussen ook wel bekend. Volgens mij wordt het steeds duidelijker dat ook de westernmensen wat houvast willen vwb starttijden, en dat is toch niet raar? Niet iedereen wil de hele dag 'rondhangen' en zn paard of op de trailer laten staan, of een (dure) box huren.
De laatste show die ik reed zou ik om een uurtje of vier moeten rijden, dat werd uiteindelijk acht uur (op een zondagavond, eer je thuis bent, uitgepakt..ja, want maandag gaat de wekker gewoon weer). Ik ben misschien een zeur, maar daar werd ik niet blij van...
En ik denk ook dat je met een tijdsschema niet gelijk heel sfeerbepalend bezig bent. Misschien wel wat sfeerverhogend (100 keer naar het secretariaat lopen of ze al wat weten, werkt niet sfeerbevorderend iig
)