Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ze wil nog steeds geen slinky met ingebouwd corset voor me maken!
XoNo schreef:Ik kan niet tegen stijfselDan wordt mijn huid helemaal rood en geïrriteerd
Francis schreef:Há, ja! Xono als trendsetter, slinky onder z'n shirt met die rhinestones net boven z'n boord uit! Gewéldig, zie het al helemaal voor me!
Maar een T-shirt er onder zou natuurlijk ook gewoon kunnen Xono...
Zullen ook wel de spanningen zijn
Maargoed, als ik een blouse heb die niet zo heel wijd is (ik heb namelijk redelijk grote maten nodig omdat ik de lengte wel nodig heb), dan wordt het misschien ook al beter.
???

Ik doe GEEN slinky aan jongens
Dat kan gewoon echt niet cornelie
XoNo schreef:Ik zou ook wel een mooie blouse willen hebben. De meeste blousen vind ik qua kleur niet mooi, passen niet goed om mijn nek en als ze goed passen (mouwlengte, omtrek van nek), dan vind ik ze vaak weer veel te wijd.

iski schreef:Als het dan alemaal zo duur is heb ik ook nog wel een idee en daarmee wil ik niet onder de duiven van mathilde schieten hoor, maar vooropgesteld dat haar idee niet lukt: wanneer de gewenste kleding in nederland al gauw tegen de € 300 loopt waarom dan geen retourtje Amerika. Heb je al voor € 500,- En dan koop je daar de kleding die je wenst en stukken goedkoper. Door die besparing kun je de reis terugverdienen en heb je gelijk een leuke vakantie. Ik doe het ieder jaar en koop me helemaal suf, bespaar zo'n € 400 op de gekochte kleding en heb dus een supervakantie en kom met zakken kleding thuis.
Maar een goed gesorteerde en betaalbare kledingzaak in Nederland zou ook welkom zijn.
! En sommige mensen hebben verschrikkelijke vliegangst...
!
!