[WN] markt voor showkleding in Nederland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Re: markt voor showkleding in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:41

Bretels nemen Haha!

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 19:54

ik ben in de zeer fortuimlijke positie dan mijn lieve vriendin (Vigel1 hier op bokt) western-kleding voor me maakt! [edit]commerciele link verwijdert[/edit]

Ik had een slinky, maar ja, dat rolletje (laat dat -tje maar weg... Bloos ) en ze wil nog steeds geen slinky met ingebouwd corset voor me maken! Boos!
ik rij met een blouse en showvestje. dat vestje is iets langer (gemaakt voor paardrijden dus), dat sluit mooi aan bij mijn broek, heel netjes.

Voor de slinkies heb ik trouwens de patronen voor haar uit amerika besteld.
binnenkort wil ik patronen voor chaps gaan bestellen, heeft ze weer wat te doen Pling

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:32

XoNo schreef:
Ik kan niet tegen stijfsel Tong uitsteken Dan wordt mijn huid helemaal rood en geïrriteerd Haha!

doe je er een slinky onder Clown

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:01

Há, ja! Xono als trendsetter, slinky onder z'n shirt met die rhinestones net boven z'n boord uit! Gewéldig, zie het al helemaal voor me!

Maar een T-shirt er onder zou natuurlijk ook gewoon kunnen Xono...

joquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:12

Ook ik ben in voor betaalbare showkleding , ik heb wel een klein maatje maar helaas een lange rug waardoor de giletjes meestal veel te kort zijn .
de blouses zelfs een s je meestal te wijd en de mouwen te kort . Dus indien de tijd het toelaat wil ik ook nog wel eens zelf achter de naaimachine kruipen , maar ja met twee kid's en een hoop dieren komt dat nou niet echt vaak voor .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:28

Francis schreef:
Há, ja! Xono als trendsetter, slinky onder z'n shirt met die rhinestones net boven z'n boord uit! Gewéldig, zie het al helemaal voor me!

Maar een T-shirt er onder zou natuurlijk ook gewoon kunnen Xono...

Ja, ik heb er ook bijna altijd een tshirt onder, maar 's zomers is dat niet zo fijn natuurlijk. Wanneer ik dan alleen een blouse aan heb, zweet ik al peentjes Tong uitsteken Zullen ook wel de spanningen zijn *LOL* Maargoed, als ik een blouse heb die niet zo heel wijd is (ik heb namelijk redelijk grote maten nodig omdat ik de lengte wel nodig heb), dan wordt het misschien ook al beter.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:25

hoe gaat dat eigenlyk in combinatie,zweten als peentjes,en styfsel in je blouse Tong uitsteken ???

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:29

Dan zit die blouse dus aan mijn lichaam vastgeplakt dalijk *LOL*

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:30

kryg je dus toch meer het slinky idee Clown

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:10

Ik vind dit wel wat voor Xono Haha!
Afbeelding

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:11

*LOL* Ik doe GEEN slinky aan jongens Tong uitsteken Dat kan gewoon echt niet cornelie Haha!

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:15

nou vooruit,dan alleen de broek Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:16

XoNo schreef:
Ik zou ook wel een mooie blouse willen hebben. De meeste blousen vind ik qua kleur niet mooi, passen niet goed om mijn nek en als ze goed passen (mouwlengte, omtrek van nek), dan vind ik ze vaak weer veel te wijd.

Als je een voor jouw te wijde maat koopt, waarvan de armen en de nek wel goed passen, is het toch simpel om het lijfgedeelte een stuk bij de zijnaden in te nemen Pling

Of denk ik nu te simpel Verward

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:18

Xono als je in de outfit van Cornelie start, dan sponsor ik je startgeld voor dat onderdeel Lachen Clown
@Cornelie, waar heb je dát vandaan?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:26

ahum, zoeken op google naar bondage shirt Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:28

Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 14-06-05 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:31

Ooooooo, zover was ik nog niet eens gekomen met kijken ....
Maar mag dat eigenlijk? Staat er ergens in het reglement dat je niet met een doorzichte bloes mag rijden?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 18:40

Ik heb wel eerder mensen met doorzichtige mouwen zien rijden, verder zat er wel een vestje overheen Lachen
De regels zeggen alleen lange mouwen Knipoog

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:09

............ik wil niet wéten op wat voor sites jij komt, Cornelie!!!!!! En daar ga ik volgende week mee op vakantie????? IEKKKSSSSSSSSSSSS.........

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:42

EEEEUUUWWWW!!! Cornelie, hóe weet jij hoe die dingen heten en waar je die kunt vinden?

Maareh..Xono... vrouwen hebben een gezegde: "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden".
Kun je nagaan, als jij al zo zweet in je katoenen blouse met katoenen T-shirt, hoe wij ons in ons lycra slinkytje met nylon/viscose/polywatvoorstof jasje er over wel niet voelen! En dan nog glimlachen ook! "No pain, no gain!"

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:42

Als het dan alemaal zo duur is heb ik ook nog wel een idee en daarmee wil ik niet onder de duiven van mathilde schieten hoor, maar vooropgesteld dat haar idee niet lukt: wanneer de gewenste kleding in nederland al gauw tegen de € 300 loopt waarom dan geen retourtje Amerika. Heb je al voor € 500,- En dan koop je daar de kleding die je wenst en stukken goedkoper. Door die besparing kun je de reis terugverdienen en heb je gelijk een leuke vakantie. Ik doe het ieder jaar en koop me helemaal suf, bespaar zo'n € 400 op de gekochte kleding en heb dus een supervakantie en kom met zakken kleding thuis.
Maar een goed gesorteerde en betaalbare kledingzaak in Nederland zou ook welkom zijn.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:48

Tja, ik zou willen dat ik me dat kon veroorloven, maar voor 1 jasje/vestje even naar de States vliegen is nou niet bepaald een besparing... We hebben niet allemaal 500 euro voor een retourtje US liggen en dan ook nog geld om vakantie te houden en te shoppen... da's echt geen besparing, voor mij is dat een hoop-ik-ooit-te-kunnen-maken-vakantie...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:02

Hoe ik daarop kom.. Das niet zo spannend eigenlijk.
tja, ik had bij google ingetypt: tight shirt ( en dan dus bij afbeeldingen ) en dan staat deze direkt op pagina 1. En dan zie je ook wat onder het plaatje staat Knipoog

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:06

iski schreef:
Als het dan alemaal zo duur is heb ik ook nog wel een idee en daarmee wil ik niet onder de duiven van mathilde schieten hoor, maar vooropgesteld dat haar idee niet lukt: wanneer de gewenste kleding in nederland al gauw tegen de € 300 loopt waarom dan geen retourtje Amerika. Heb je al voor € 500,- En dan koop je daar de kleding die je wenst en stukken goedkoper. Door die besparing kun je de reis terugverdienen en heb je gelijk een leuke vakantie. Ik doe het ieder jaar en koop me helemaal suf, bespaar zo'n € 400 op de gekochte kleding en heb dus een supervakantie en kom met zakken kleding thuis.
Maar een goed gesorteerde en betaalbare kledingzaak in Nederland zou ook welkom zijn.

Super idee! Maar niet iedereen kan ook zomaar een week van huis Knipoog ! En sommige mensen hebben verschrikkelijke vliegangst... Knipoog !

En ik doe net alsof ik niet gelezen heb waar de rest van jullie op Google aan het zoeken is... Clown Haha! Bloos !

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:18

Dit is ook leuk, bijpassende helmet covers Lachen
Afbeelding