Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
En dan zeg ik altijd maar, geweldig als die spieren meewerken, maar als ze tegenwerken........

. FlyingHigh schreef:Hebben meer van jullie deze problemen? Kunnen jullie paarden ook dik worden van de lucht????
FlyingHigh schreef:Quarters en gras, het is een vreemde combi!!! Ik heb Cody fulltime in de wei (met pensioen), samen met mijn ouwe welsh- kruising en de jaarling Paint x IJslander. Het land is niet bemest en er staat maar kort gras. Maar Cody.......dat lijkt wel een walgelijk dikke shetlander momenteel!!! NIet te filmen hoe zwaar ze is van dat weinige gras!!!! Ik kan haar niet in d'r uppie op stal zetten, dan gaat ze flippen, ik kan haar niet in een nóg korter stuk gras zetten, dan krijgt de rest absoluut te kort. Mijn Paint staat in eenzelfde grootte stuk land ernaast, in zijn uppie en zelfs hij wordt niet dik. Hebben meer van jullie deze problemen? Kunnen jullie paarden ook dik worden van de lucht????
Halloway schreef:Wat ik dus niet snap is dat als er iemand een paard met twee jaar aanrijd iedereen moord en brand schreeuwt.
Als er dan een paardje op zijn tweede levensjaar 24/7 een overgewicht van +/- 80 kilo meesleept is het mooi.
Eerlijk gezegd zie ik het verschil niet.
... Ze is geen twee maar drie jaar. Of was dit gewoon een uitspraak in het algemeen?
DJQuarter schreef:Halloway schreef:Wat ik dus niet snap is dat als er iemand een paard met twee jaar aanrijd iedereen moord en brand schreeuwt.
Als er dan een paardje op zijn tweede levensjaar 24/7 een overgewicht van +/- 80 kilo meesleept is het mooi.
Eerlijk gezegd zie ik het verschil niet.
Goeiedag zeg, ik schrok hier een beetje van... Ze is geen twee maar drie jaar. Of was dit gewoon een uitspraak in het algemeen?
Nog even over de vetrollen... Ze heeft een ronde buik maar voor de rest is alles strak. Ik snap niet helemaal wat hier bedoeld wordt met vetrollen.![]()
Groetjes
.
FlyingHigh schreef:Maar Cody.......dat lijkt wel een walgelijk dikke shetlander momenteel!!! .
Het is op dit moment het enige paard van stal dat geen grasbuik heeft maar een mooi slank sportmodelletje.XoNo schreef:Ik zie zwaarbespierd ook niet in combinatie met stijf. Zo heb ik een pleasurepaardje van 1.58m hoog, smal gebouwd, hoog op de benen, erg luxe ding. Maar is heel snel stijf!
even wegdenkt dan is ze zeker niet overbespierd.
Citaat:Net even de foto's bekeken maar zo enorm vind ik haar niet.
DJQuarter schreef:Hoi,
Hier de link naar het topic in ITP voor de rest die graag een foto's wil plaatsen voor zijn/haar kanonnetje...
viewtopic.php?f=53&t=426663
Groetjes Debbie...