Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

emmelske schreef:ik heb ook een advertentie op bokt gezet van een pony die te koop staat maar dat is ook zomaar verdwenen...
ja dat bedoel ik
Romkabouter schreef:Dan moet je dat ook allemaal bij gaan houden vera. Ik moet zeggen dat ik daar geen voorstander van ben

Romkabouter schreef:Tja, alles wat ook maar enigzins riekt naar commercieel kan natuurlijk op slot
Maar of WN daar nu zoveel mee op schiet
Citaat:Zoals eerder beloofd een mededeling wat betreft uitbreiding
activiteiten op de lokatie van R.P.Quarter Horses te Rockanje.
Met ingang van medio juni vestigt zich in Rockanje,windgatseweg 1 b Bo Kasbergen ,B.K.Performance Horses.
Bo heeft de 4 jarige opleiding Deurne met succes afgerond in 2004,heeft stages gelopen o.a. bij Burmeijer Q.H.Peter Simons QH en in Texas bij Ruben van Dorp.
Teven heeft hij gewerkt bij Braam QH als Co Trainer van Chris Feichter.
B.K. Performance Horses zal zich bezig houden met training,showing en het geven van lessen aan - begeleiding van Amateur ruiters in de western sport.
Alsmede de verkoop van geselecteerde paarden en indien gewenst begeleiding van ruiter en paard.
XoNo schreef:Ik snap sowiezo niet wat er mis is met commercie...
vera schreef:Vertel me RK hoe je dit wel kunt laten staan en Jos/Francis/cornelie/etc
meteen verplaatst en niet eens een linkje gunt
Francis schreef:Daarnaast blijf ik er nog steeds bij dat ik het onderscheid bij EA tussen commercieel en 'gewoon' te koop onrechtvaardig vind, maar die discussie hoort hier niet thuis.
Romkabouter schreef:Er lijkt me toch wel degelijk een verschil tussen een paard te koop aanbieden oncl foto. vraagprijs en noem maar op en nieuws over een stal. Natuurlijk is het zo dat iemand elke dag iets nieuws te melden heeft hier wel iets aangedaan wordt, maar een keer een topic plaatsen met een nieuwtje moet kunnen imo.
Blijkbaar zijn jullie een andere mening toegedaan?
vera schreef:Wat is dan precies het verschil tussen een paard te koop aanbieden en (zoals in het stuk van PB) facaliteiten, lessen EN paarden te koop aanbieden??
Ik zie echt het verschil niet hoor. Het ene is specifiek 1 product en het andere is meerdere producten. Maar het blijft allebei "iets aanbieden".
Het maakt mij verder niet uit maar kloppen doet het niet.