[WN] Een gemiste kans???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Re: Een gemiste kans???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:45

ik weet niet welke jeugd ruiters err mee doen.

ik ken er 1 die niet start omdat het op zaterdag is, en die heeft een zaterdag baantje. helaas mag je dat maar een paar keer per jaar afzeggen.

ik ken er ook 1 waarvan de ouders op zaterdag werken.

verder denk ik dat je als ouder en ook als gezin wel gedreven moet zijn om veel naar wedstrijden te gaan.
ik hoor om mij heen ook wel " we rijden alleen de wedstrijden in de buurt" we hebben nog 2 kinderen, en de een zit op voetbal en de ander op..............

ja , dat kan je die mensen ook niet kwalijk nemen.

Azhari

Re: Een gemiste kans???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:53

Waarom de jeugd weg blijft geen idee, maar ik weet wel dat als de klasses van de jeugd heel erg klein zijn, dit als een kettingreactie werkt en er vervolgens helemaal niemand meer op de jeugd onderdelen af komt. Mijn zusje heeft zich in geschreven voor de jeugd, wij moeten er een behoorlijke tijd voor reizen en voor een show doen wij dit graag.
Als je dan maar met zijn tweeën in de bak staat dan denken wij de volgende keer ook nog wel een keertje extra na.
Het is misschien wel niet de juiste instelling, maar ik denk dat het wel zo werkt.