Op zoek naar een trainer die een 4 jarige hengst heeft die nu pas de basis kent omdat hij/zij daar net mee bezig is.
Hoe was dat spreekwoord van de speld en die hooiberg ook weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vodn het stukje ddat die palomino de stal uit ging wel dom dat ze dta laten zien. Het viel mij trouwens op dat je niet zag of zij hem terug zette...? voor de rest lijkt het wel gezzelig...
laukjefreak schreef:Ik denk dat mijn Appie te grote oren heeftdan kijk ik hem nog 5x overnieuw! @SuzanneAAHCH
daarom lukt het met mij en Laukje niet! ze heeft geen groote kaken! dat is het natuurlijk!
Ongelooflijk...

calypso1989 schreef:Daar zul je ook niemand iets negatiefs over horen zeggenOntzettendmooie manege.. ziet er super uit.. mooie bak mooie stallen grote kantine. gewoon helemaal super

Citaat:de hele dag speelt het al door mijn hoofd:
misschien zijn deze mensen ook wel potentiele sponsors, die straks misschien afhaken omdat ze niet meer gemotiveerd zijn om te sponsoren.
ik heb het filmpje 3 keer bekeken.
de 1e keer dacht ik, daar gaan we weer.
de 2 keer zag ik een hele mooie accomodatie, mesen die er plezier in hadden., de financiele middelen hebben, gemotiveerd zijn, maar nog wel wat moeten leren van het western rijden.
maar ik hoorde ook ook dat ze nog maar een half jaar bezig zijn.
de 3 keer zag ik hetzelfde als de 2e keer, maar zag ook een stukje van onszelf.
je begint aan iets, en gaandeweg leer je , dat leren gaat soms erg langzaam, omdat niet iedereen bereid is je iets te leren, en je daarom door vallen en opstaan je uiteindelijke doel bereikt.
Ik hoop dat ze BOKT lezen.
of dat iemand er uit de buurt heen wil gaan en wil uitleggen hoe je een romal moet vast houden.
misschien hoort dit wel in het andere topic.

Sugarmiss schreef:Tevens is de vraag 'hoe kun je goede know-how in huis halen als je zelf niet weet wat 'goed' is ??'
BOKT lezen Jos schreef:Yeah,..right!!Sugarmiss schreef:
Tevens is de vraag 'hoe kun je goede know-how in huis halen als je zelf niet weet wat 'goed' is ??'
BOKT lezen
)
Leuke blooper! (gebeurt anders nooooit hoor!) maar toch liever maar niet uitzenden, dacht ik.