[WN] TV Oost - Rep. westernriding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: TV Oost - Rep. westernriding

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:09

Niet alleen voor hengsten hoor, dat zeggen ze bij merries en ruinen ook.
Op zoek naar een trainer die een 4 jarige hengst heeft die nu pas de basis kent omdat hij/zij daar net mee bezig is.
Hoe was dat spreekwoord van de speld en die hooiberg ook weer Cool

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:24

Ook ik ehb het gezien en vond de acomodatie erg mooi. Alleen heeft zij mijn buurvrouw de indruk gegeven da je alleen met QH Paints en Appies kan westernrijden. Dus mijn buurvrouw voor de deur heb jij ook zoon westernpaard ik uhhh.. ja het is een noorse quater Haha! vodn het stukje ddat die palomino de stal uit ging wel dom dat ze dta laten zien. Het viel mij trouwens op dat je niet zag of zij hem terug zette...? voor de rest lijkt het wel gezzelig...

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:17

Heel belangrijk voor een westernpaard is natuurlijk ook die ie kleine oortjes en een grote kaak heeft, anders kan je er onmogelijk mee rijden Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:19

Dat filmpje is net een stripverhaal, hoe vaker je er naar kijkt des te meer dingen ga je zien/horen Lachen

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:25

dan kijk ik hem nog 5x overnieuw! @SuzanneAAHCH
daarom lukt het met mij en Laukje niet! ze heeft geen groote kaken! dat is het natuurlijk!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:27

laukjefreak schreef:
dan kijk ik hem nog 5x overnieuw! @SuzanneAAHCH
daarom lukt het met mij en Laukje niet! ze heeft geen groote kaken! dat is het natuurlijk!
Ik denk dat mijn Appie te grote oren heeft Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 16:38

Verschrikkelijk, wat een aanklooiers zeg! Ik heb hem na 5 minuten uitgezet. Fijne promotie weer Frusty Ongelooflijk...

"Hij let niet op je, hij is teveel hengst" Clown

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 18:46

heb jij daar nooit last van dan xono dat je teveel hengst bent Clown
maar al het commentaar dat ik hier lees is ook mijn commentaar
en dan dat rijden, mijn god wat een prutsers...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 19:33

nou, ik heb het net thuis zitten bekijken..... enne...sja...
nou ja, positief puntje: Leuk liedje eronder, van Dolly Parton geloof ik Haha!

Het is nog bezig, maarre.. ik zet em ff uit hoor...

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 19:42

Commentaar is allemaal al gegeven, heb me vermaakt hier achter de computer met name met die hengst... *LOL*
Wat ik me afvraag of er hier op WN ook mensen zijn van daar of die daar rijden en wat hun commentaar is?

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:28

mijn nichtje is daar familie van.. en heeft er ook een fell-pony staan die word beleerd. Ontzettendmooie manege.. ziet er super uit.. mooie bak mooie stallen grote kantine. gewoon helemaal super Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:46

calypso1989 schreef:
Ontzettendmooie manege.. ziet er super uit.. mooie bak mooie stallen grote kantine. gewoon helemaal super Haha!
Daar zul je ook niemand iets negatiefs over horen zeggen Lachen
ach misschien komt het met de rest ook nog wel goed Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:19

Realplayer doet helaas raar op mijn pjoet, dus kan het filmpje nog even niet bekijken. Ik ga vanavond wel even vechten met dat ding...

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:46

Jos schreef in het andere topic

Citaat:
de hele dag speelt het al door mijn hoofd:
misschien zijn deze mensen ook wel potentiele sponsors, die straks misschien afhaken omdat ze niet meer gemotiveerd zijn om te sponsoren.

ik heb het filmpje 3 keer bekeken.
de 1e keer dacht ik, daar gaan we weer.

de 2 keer zag ik een hele mooie accomodatie, mesen die er plezier in hadden., de financiele middelen hebben, gemotiveerd zijn, maar nog wel wat moeten leren van het western rijden.
maar ik hoorde ook ook dat ze nog maar een half jaar bezig zijn.

de 3 keer zag ik hetzelfde als de 2e keer, maar zag ook een stukje van onszelf.
je begint aan iets, en gaandeweg leer je , dat leren gaat soms erg langzaam, omdat niet iedereen bereid is je iets te leren, en je daarom door vallen en opstaan je uiteindelijke doel bereikt.

Ik hoop dat ze BOKT lezen.
of dat iemand er uit de buurt heen wil gaan en wil uitleggen hoe je een romal moet vast houden.

misschien hoort dit wel in het andere topic.

Ik kan me heel goed vinden in deze verwoording Jos.

Ik vind het een prachtige accomodatie.
Duidelijk bleek dat deze mensen er verder nog niet veel verstand van hebben, maar dat komt nog wel.

De grootste fout die ze gemaakt hebben imo is de volgorde van opzet.
Inplaats van een winkel en meteen een kantine, had ik in hun plaats een of twee goede showpaarden gekocht, zodat hun trainer in het showcirquit kan laten zien wie hij is en wat hij kan.
Als eigenaar weet je dan beter en sneller wat voor trainer/shower je in huis hebt gehaald, de marketing voor je accomodatie komt sneller op gang.
Daarnaast kun je op TV een paard laten zien wat kan spinnen (zonder het beeld versneld af te draaien) en een sliding stop kan maken ( dus niet halt houden voor de fence).

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:52

En ze moeten misschien iemand anders de PR laten doen? Lips are sealed

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 08:59

Ach ik begrijp best wel hoe zoiets tot stand komt. Je bent als kleine ondernemer bezig iets op te bouwen en bent trots op wat je hebt. Dan komt er iemand die jouw bezigheden in een programma wil laten zien. Jij ziet dat als promotie en stemt dus toe.

Onbekend als je bent met promotie/TV e.d. gaat eea minder goed voorbereid als wellicht de bedoeling is. Er worden dus ook opnamen gemaakt van dingen die reclame-technisch gezien beter hadden gekund c.q. beter niet hadden kunnen worden uitgezonden.

Helaas is het niet zo dat je iets 'over' kunt doen c.q. veel inbreng hebt in wat er wordt uitgezonden.

Ook dat is een leerproces.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:29

Ik vind het allemaal wel grappig hoor, als je maar een mooie accomodatie hebt dan is het ineens niet erg dat de "know how" nog wel "komt"?
Sorry mensen, ik vind het echt niet kunnen dat een professioneel bedrijf zich zo op een tv progamma kan laten zien. Want dat is het, toch? Een bedrijf?

Ik zie me al naar welk bedrijf dan ook gaan, verkeerd geinformeerd worden wat met veel $$$ kost en dan gewoon zeggen, ach, dat komt nog wel, het is in elk geval een mooi bedrijf!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb respect voor een ieder die voor zich zelf iets gaat beginnen, ik vind het top dat deze mensen keihard voor hun eigen centen werken, want dat doen ze vast, en het zag er ook zeer naar uit dat het hele aardige mensen zijn, maar ik snap niet hoe je op deze manier iets fatsoenlijks van de grond wil krijgen door eerst veel $$$ uit te geven voor een top accomodatie en daarna de know how gaan zoeken, er van uit gaand dat ze dat nog wel gaan doen.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:56

en dan kom je weer op het punt.........
wie, wat, welke, 'know how' is goed.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:58

Dat is zo... dus laten we het er dan maar ophouden dat deze mensen genoeg Know How hebben, want anders is het een eindeloze discussie Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:04

Know-how kun je in huis halen, als je die al niet zelf hebt. Maar wie garandeert je dat de know-how niet ineens de benen neemt? O, ja, er zijn er genoeg die zo bij je willen beginnen, maar teveel wisselen van trainer komt een bedrijf ook niet ten goede, en het moet ook nog klikken....

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:14

Tevens is de vraag 'hoe kun je goede know-how in huis halen als je zelf niet weet wat 'goed' is ??'

En dan is het kringetje weer rond Cool

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:22

Sugarmiss schreef:
Tevens is de vraag 'hoe kun je goede know-how in huis halen als je zelf niet weet wat 'goed' is ??'

Clown BOKT lezen

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:28

Jos schreef:
Sugarmiss schreef:

BOKT lezen
Yeah,..right!! Clown Dromen

Wat zal Chantal Willems (meid in het filmpje) zelf van dit topic vinden??
ben benieuwd of ze het al gelezen heeft hier.
(wil de echte Chantal Willems zich nu bekend maken? Clown Haha! )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 12:29

@Jos: Clown

Zoveel mensen zoveel meningen, dus of Bokt alleen de oplossing is Verward
Wel is Bokt een goed medium om verschillende meningen te lezen zodat je die kunt gebruiken om je eigen mening te vormen c.q. herzien.

Verder blijf je zitten met wat men zelf als WN-idee heeft en dus na wil streven: het starten van 2 jarigen bijv.
Sommigen zijn en blijven ziende blind Verdrietig

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 13:36

Volgens mij was ze in het begin vooral ook nerveus. Ze praatte snel en 'vergat' dingen te vertellen. Misschien was haar vantevoren verteld dat ze in korte tijd zoveel mogelijk moest zeggen over het western rijden en alles wat daarmee samenhangt en voelde ze zich daardoor wat opgejaagd.
Wat ze dan precies vertelde had de gemiddelde beginner net zo goed/ beter kunnen uitleggen. Maar ik vermoed toch dat het vooral door de zenuwen kwam.
Daarom hadden ze e.e.a. beter moeten voorbereiden (ik neem tenminste aan dat ze wisten dat die filmploeg kwam) Misschien iemand anders het verhaal voor de camera laten doen en het rijden aan betere ruiters over laten.
Ik heb vooral een beetje medelijden met dat meisje en geloof best dat ze het allemaal goed bedoelt heeft. (maar ik zou me toch een beetje schamen, als ik mezelf zo op tv terug zou zien)
En wat de omroep/ regie er verder mee doet en hoe ze het uitzenden hebben ze natuurlijk al helemaal geen invloed meer op. Zoals dat paard dat de stal uit loopt. Haha! Leuke blooper! (gebeurt anders nooooit hoor!) maar toch liever maar niet uitzenden, dacht ik.

Hopelijk gaat die filmploeg over een paar jaar nog eens terug en laten ze zien dat dezelfde mensen heel hard werken en toch wel weten wat ze doen.