Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Ik vind die beige Troxel Dakota ook heel mooi! Ik ben ook erg benieuwd naar de uiteindelijke prijs! kan je mij die even laten weten skippy1 ?Ik heb wel belang bij zo'n beige Troxel Dakota. Mocht Vrielink of Evelien die goedkoper hier kunnen krijgen dan dat ik dat zelf kan wil ik dus wel meedoen (vraag wel even wat ze uiteindelijk voor die cap gaan vragen...als ze er zelf nog een percentage bovenop gooien is het goedkoper om hem gewoon zelf te bestellen).
)Citaat:Wranglerbutt, bij Jeffers is'ie ruim $10 goedkoper...
. Kon daarna site van Jeffers niet meer vinden....
maar het belangrijkste verschil is toch wel de vorm van de klep. Die is bij de Dakota iets langer en rechter, wat meer de klep van een pet, waardoor je dus meer bescherming hebt tegen de zon. cornelie schreef:Sugarmiss schreef:En wanneer haal je je TIG/MIG-certificaat![]()
![]()
Wel een lekker kleurtje
M'n wat voor certificaat
Die kleur is trouwens zeer handig ( en ook heeeeeeel heftig in de zon ) , mijn hubby herkent me dan al van verre bij de endurance
In dit geval TIG/MIG lassen
) Francis schreef:Klopt er zit geen bolletje op, maar als ik 'klep' te kort kom neem ik deze tochen het 'bolletje' bovenopmaar het belangrijkste verschil is toch wel de vorm van de klep. Die is bij de Dakota iets langer en rechter, wat meer de klep van een pet, waardoor je dus meer bescherming hebt tegen de zon.

Sugarmiss schreef:Francis schreef:maar als ik 'klep' te kort kom neem ik deze toch![]()
Ik zie trouwens geen Dakota
. Dat scheelt $17 met jouw goedkoopste adres

Bevalt echt super, hij zit heerlijk! 
Francis schreef:Trouwens nog een mailtje terug van een van de on-line shops met shippingkosten... $127,95 voor 1 helm, $200 voor drie