Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar toen ik hem weer op hun site opzocht zag ik dat ie er niet meer opstond! Of ben ik nou blont
? Roelensteijn schreef:Jessiejames,welke bedoel je? Ik kan hem ook niet vinden.
jeddah schreef:Misschien Eron even mailen bij interresse voor de hengst!?Het ging Om Artful Investment, een hengst in de VS die Dampier bevroren aanbood, maar ik zie hem nu niet meer staan, een paar maanden geleden stond hij wel bij hun op de site.
Ik heb geen interesse, maar als TS dat heeft moet ze er inderdaad maar een mailtje aan wagen
.
.
) goede papieren!
.Sterre schreef:Ik ben wel-is-waar geen crack op het gebied van QH´s, maar sinds ik mijn Friese merrie 2 jaar terug op een pure western stal haar veulen heb laten krijgen en de 2 vriendinnetjes van mijn twenter Quarters zijn, heb ik er een hoop bijgeleerd.
Iemand bij mij op stal heeft 3 dekhengsten staan, met (naar wat ik ervan begrepen heb) goede papieren!
Ik ken de hengsten alle drie persoonlijk en ze zijn iig alle drie erg braaf.
Je kan ze hier bekijken:
http://www.wegloehner-qh.de/
crazycactus schreef:Sterre schreef:Ik ben wel-is-waar geen crack op het gebied van QH´s, maar sinds ik mijn Friese merrie 2 jaar terug op een pure western stal haar veulen heb laten krijgen en de 2 vriendinnetjes van mijn twenter Quarters zijn, heb ik er een hoop bijgeleerd.
Iemand bij mij op stal heeft 3 dekhengsten staan, met (naar wat ik ervan begrepen heb) goede papieren!
Ik ken de hengsten alle drie persoonlijk en ze zijn iig alle drie erg braaf.
Je kan ze hier bekijken:
http://www.wegloehner-qh.de/
Dit zijn idd hele goede hengsten, maar cuttingpaarden en die staan over het algemeen niet bekend om hun geweldige gangenwerk.
!).
. (<-- Dat bedoel ik met geen crack op dat gebied
!)
Maargoed, daardoor is het dus niet meer mogelijk om hem te showen.
Dat heeft Karin bijvoorbeeld ook gedaan. Ik vind het, als een paard zeer goed gepresteerd heeft, ook geen must om door te blijven showen. Het is maar net of jij en je paard het nog leuk vinden