Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het aantal wedstrijden op het moment toch ook wel genoeg

XoNo schreef:Hier wordt het niets, heb andere afspraken die dag. Helaas pindakaas, hopelijk volgende keer weerIk vind het aantal wedstrijden op het moment toch ook wel genoeg

We zien elkaar op de wedstrijd doeiiiiiiiiiiiii Chantalleke schreef:Je durft niet
Jawel hoor 
ocosas schreef:
Misschien is onze lokatie of Beverwijk nu wel een super uitdaging om het te gaan organiseren????????????

XoNo schreef:Chantalleke schreef:Je durft nietJawel hoor
Ik heb een BBQ op die dag...en die kan niet verzet worden.

ocosas schreef:Volgend jaar misschien , lijkt me wel moeilijk om het te organiseren,maar zoek wel hulp dan tegen die tijd bij jou miscchien chantal????We zien elkaar op de wedstrijd doeiiiiiiiiiiiii
Misschien tegen vergoeding

Chantalleke schreef:Zo heb de trail en horsemanship proeven af. Belooft weer een leuk gebeuren te worden

Tenfold schreef:@Chantalleke: stop jij alleen met het organiseren (en worden er in de toekomst nog wel wedstrijden georganiseerd in Middenmeer)? Of stopt de hele organisatie met deze wedstrijden op deze lokatie?
Dus de wedstrijden in Middenmeer blijven wel doorgaan. Alleen zal ik dan op mijn paard te vinden zijn i.p.v. omroephok, ringsteward or whatever. 
Blaze schreef:Chantalleke schreef:Zo heb de trail en horsemanship proeven af. Belooft weer een leuk gebeuren te worden
Kun je ze ff mailen naar info@hotton.nl
Eg nie

piggeljay schreef:dus... wie het volgend jaar overneemt... huur aub boxen voor mensen die van ver komen of zorg dat er een plek is waar je je paarden even op een stal kan zetten.![]()