Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sugarmiss schreef:Iig hier maar weer eens het inmiddels beroemde plaatje
jeddah schreef:Ik zou zeggen, gooi dit topic of op slot, of laat serieus antwoord geven.
Absoluut niet mijn mening over goed inrijden maar ok, iedereen moet het zelf weten.
en dan vind ik het nog te vroeg.. Ik vind dat je in alle opzichten moet wachten tot het paard redelijk 'volwassen' is farichta schreef:Een sticky lijkt me inderdaad een heel goed idee. Ik kijk graag terug naar het plaatje, maar het zoekt zo lastig![]()
)
=^.,.^= 
Halloway schreef:Nu mijn vraag: Waarom neemt de WRAN de regels van de FEI niet over??
) en heel lang mee te mogen genieten, of om op vroege leeftijd je paard in te rijden zodat je lekker en goed/intensief getraint paard hebt die je rond zijn 9e jaar kan laten slachten/inslapen?
klaasjuhhh schreef:Niet kijken naar de leeftijd, maar of je paard er klaar voor is, qua gedrag/opvoeding en bouw (kan je niet aan de buitenkant zien, dan moet je desnoods foto's laten maken!).
klaasjuhhh schreef:Niet kijken naar de leeftijd, maar of je paard er klaar voor is, qua gedrag/opvoeding en bouw (kan je niet aan de buitenkant zien, dan moet je desnoods foto's laten maken!). En ga eens na? Waarvoor heb je een paard? Om plezier mee te hebben (Lol met je knol) en heel lang mee te mogen genieten, of om op vroege leeftijd je paard in te rijden zodat je lekker en goed/intensief getraint paard hebt die je rond zijn 9e jaar kan laten slachten/inslapen?
Duidelijk genoeg?