[WN] Western wedstrijd vraagjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

alpenquarter

Re: Western wedstrijd vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:22

Er zitten NU harsdruppeltjes aan d'r tietjes!!!!! Hopelijk vannacht! Maar aangezien ze er over de hele dracht al heel rustig heeft van genoten, denk ik dat ze ons de twaalfde nacht ook laat waken!!

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:20

Ik vind dat er op het moment wel wedstrijdjes genoeg zijn. Maar wat ik wel vind is dat er weinig deelname is. Dat is wel jammer.
Maar aan de andere kant wel weer lekker met inrijden, je hebt wel de
ruimte. Ik kom vooral ook voor de gezelligheid. Jury maakt mij helemaal niks uit. Ik heb nog geen rare ervaringen met jury's gehad. De bodem vind ik heel
belangrijk. Kijk maar eens naar de laatste wedstrijd in Hardenberg. Hele mooie wedstrijd bak maar je paard stuiterd wel met elke stap over redelijke grote stenen heen. Huilen Maar bij de meeste maneges is het dik voor mekaar.
Ik vind het ook wel lekker als het wat vlot achter mekaar aan loopt. Bij
sommige organisaties mag je bij elk onderdeel weer inrijden in de wedstrijdbak. Dat vind ik altijd erg lastig.
Maar ik stop eerst. Heb nog wel meer te vertellen maar dat komt wel weer.
Sonja, heb je al zin in 20/21/22 mei. Wij komen 20 mei ook. Wij zijn er begin
middag.

Groetjes marja.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 09:10

Leuke reacties allemaal, daar kan ik wel wat mee.

Onze wedstrijd moet het hebben van de mooie gesponsorde prijzen. Voor elke rubriek is er wat leuks te winnen.
accomodatie is goed (dacht ik) en de starttijden kwamen vorig jaar perfect uit.
Het nadeel van het publiceren van starttijden dat mensen je erop af gaan rekenen als het een keer niet klopt door onvoorziene omstandigheden. Daarom worden de tijden niet gegeven. Doe ik ook niet, maar ik zet wel de startlijsten op internet, dan kan je zelf bij benadering uitrekenen hoe laat je moet, maar er kan altijd iets veranderen.
Voor meer info over onze wedstrijd, zie internetadres onder mijn onderschrift.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:26

Ik moet ook zeggen dat ik het erg leuk vind dat onze accomodatie genoemd wordt Bloos

Misschien ( weet niet zeker hoor ) komt het bij ons zo omdat wij bijna allemaal wedstrijd ruiters zijn en ook weten waaraan je je als ruiter kan ergeren. Dat is dus voornamelijk: Startgeld, starttijden, accomodatie, bodem, parkeergelegenheid en het eten en drinken.

Wij proberen dit dan ook naar wens in te vullen. Startgeld zo laag mogelijk. De WRAN heeft als minimum €8,00 en wij hand haven nog steeds € 7,50.

Starttijden kan inderdaad verschillen maar in onze eerdere wedstrijden kwamen er op uit dta als we om 9 uur beginnen met de beginners dan is er om 13:00 uur tijd voor de open en amateur rijders. en dan om 17:00 uur begint de fool'm school'm. Dat zijn onze richtlijnen.

Accomodatie en bodem: We hebben het in de manege niet voor het zeggen. Omdat wij allemaal lid zijn hoeven we geen huur te betalen. Dit is dus echter ook zo dat onze bodem voor alle doelen gebruikt moet kunnen worden ( springen, dressuur en mennen ) Dit is altijd nog gelukt. En we krijgen altijd complimenten.

Parkeergelegenheid is bij ons met mooi weer geen probleem. Alleen echter wel met regen en dergelijke. Dit omdat ze bij ons op het land moeten parkeren.

Eten en drinken: Omdat we een vereniging zijn bepaald de kantine commisie de bedragen voor eten en drinken maar we houden het ook zo laag mogelijk en het is altijd nog gelukt!!

Dit schrijf ik niet allemaal op voor reclame maar meer uit de ogen van de organisatie! Ik denk dat meerdere wedstrijdorganisatoren deze punten ook hoog in het vaandel hebben. Hebben ze dat niet dan moeten ze daar maar eens op gaan letten.

Nu hebben wij het over wedstrijden en wat staat er in de Quarter met Norman's opinie? Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 08:49

Chantalleke schreef:

Nu hebben wij het over wedstrijden en wat staat er in de Quarter met Norman's opinie? Haha!

Is het je opgevallen dat Norman nu ineens wel Nederlands kan?
En de wedstrijd waar hij het over heeft is in het buitenland schrijft hij er ergens tussen.
Van mij mag hij bij onze wedstrijden komen kijken en een verslag maken. En dan niet alleen over de uitslagen en de dingen die fout gegaan zijn, maar dan ook de sfeer en de dingen waar de ruiters zoveel plezier aan beleven en hoe de organisatie haar best gedaan heeft om een mooie wedstrijd neer te zetten! (zonder winstbejag, want als ik er mijn brood mee moet verdienen doe ik toch iets fout denk ik)

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 16:42

Norman is nu in het NEderlands omdat er teveel vraag was naar de Nederlandse vertaling