[WN] Inschrijven WRAN Jubileumshow?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: Inschrijven WRAN Jubileumshow?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:25

Dubbelzoen dan maar deze keer Son? Clown Haha!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:45

voor mensen die mee willen doen met deze wedstrijd en niet het bestand op de site van de westernsport kunnen downloaden laat het me even weten dan stuur ik je een formulier toe. graag via pb.
Ik heb al behoorlijk wat inschrijvingen binnen, dus dat begint lekker te lopen.
groetjes sheila

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:58

Anya, ben niet zo meegaand Haha! met de moderne schrijfwijze. Zal wel les nodig hebben. Vertaling svp }> Cool

Is de lijst van inschrijvingen al kompleet of kunnen er nog combinaties bij?

sugarspice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:59

Om in te schrijven via de officiele weg kan je mailen of bellen met de wedstrijdsecretaris van de WRAN:

marijke.kuijs@planet.nl
tel: +31(0)6 22 78 35 92

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 07:55

Dance schreef:
Anya, ben niet zo meegaand Haha! met de moderne schrijfwijze. Zal wel les nodig hebben. Vertaling svp }> Cool

Is de lijst van inschrijvingen al kompleet of kunnen er nog combinaties bij?

Nou ik mag gelukkig weer normaal schrijven. Wat erg zeg die breezah-taal Knipoog

vertaling via PB gestuurd.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:26

Jaaaaaaaaaaaaa Son-----jaaaaaaaaaa
Dit maal graag in rijen van tien opstellen hoor, anders loop de receptie zo uit de hand. Clown

Toch wil ik mijn zelf ook even richten tot sommige deelnemers aan dit topic.
De discussie, over kosten van deze jubileum show, daarvan wordt gevonden dat er kinderachtige op gereageerd wordt.
Voor deze in zijn of haar ogen kinderachtige reactie neer gezet werd, heb ik mijn zelf kunnen inhouden, om niet te reageren. Waarschijnlijk ga ik besef van mijn nieuwe rol krijgen.
Maar nu wil ik toch wel even een van de gelegenheid gebruik maken, om mede te delen, dat Nederland waarschijnlijk een beetje moe begint te raken, over dit soort van discussies.
Dus deel ik de mening niet, dat er kinderachtig gereageerd wordt.

Deze jubileum show, wordt mede mogelijk gemaakt, doordat de vaste relaties van de Wran, waar normaliter zaken mee gedaan wordt, om een show te organiseren, alles tegen kost prijs dan wel niet gratis ter beschikken stellen, om hun 25 jarig bestaan te vieren, met en voor hun leden. De kosten die uitgespaard worden, maar die je normaal gezien wel kwijt geweest zou zijn, op zo’n opgezette show als deze, kan in zijn geheel terug verdiend worden, door de combinaties die er starten. Dus los van het feit of je nou één twee of drie worden zal, had je de kosten zo ongeveer toch wel kwijt geweest, maar wat ik nu begrijp, is het probleem dat deze waarschijnlijk niet gegund zijn aan een combinatie die daar zal winnen.
Moet ik als jong intredende bestuurder nu tot de conclusie komen, dat hoe een organisatie een wedstrijd nou ook organiseert, dat het uiteindelijk nooit goed is hoe je dat doet?
Deze show in het kader van het 25 jarig bestaan, komt in zijn geheel ten goede aan de leden, en de Wran doet er alles aan, om de begroting voor deze show op nul komma nul te laten eindigen. Gelukkig zijn er maar weinig in dit topic, die dit keer reageren, op de aangehaalde, bekende feiten die deze sport met zich meebrengen, het kost geld.
Dus ga ik door om mijn zelf ook in te zetten voor deze show, samen met, de jury, de doorman, de ring stewards, secretariaat, stallenbouwer, tentenbouwer, eigenaar van het complex, de zich inzettende mensen al daar, geluid, oproeper, enz enz. Teveel om op te noemen, en allemaal bijna gratis of voor niets, dan wel niet tegen kostprijs.
Kinderachtig? Ja, te kinderachtig voor woorden, naar de boven genoemde mensen toe, en de combinaties die daar maar mogen winnen.

Peter Vet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:45

Weet je, ik kan me heel goed voorstellen dat iemand het te duur vindt om daar te starten. Het is ook allemaal bepaald niet goedkoop, eerlijk is eerlijk. Paarden houden is al een prijzige hobby en de kosten voor een wedstrijd liegen er gewoon niet om. En daarmee ben je er nog niet; je veewagen loopt ook niet op water, het onderhoud kost een hoop centen etc etc. Ik ben net terug uit Den Ham, en heb daar 62.50 op het secretariaat achtergelaten. Vorige week in Zuidwolde was ik zelfs nog meer kwijt wegens 10% duurder startgeld en bijna verdubbelde administratiekosten tov vorig jaar.

Maar een Jubileumshow, tja, da's iets speciaals. Daar wil ik gewoon rijden Tong uitsteken En het inschrijfgeld is dan wel (nog) hoger dan op een gewone wedstrijd, maar het wordt nota bene terug uitgekeerd!
Als je geen kans hebt om bij de eerste 3 te eindigen, dan heb je dat dus normaliter in een 'gewone' wedstrijd ook niet. En al eindig je daar WEL bij de eerste drie, wat krijg je dan? Een lintje! Wowwww! Is DAT dan wel 10 Euro startgeld waard??????
(enne... hoezo geen kans om te winnen? 1 klein foutje van iemand waar je misschien wel tegenop kijkt, en JIJ hoeft alleen nog maar netjes je pattern te rijden om er voorbij te streven!)

Dus kom op wie een leuke dag wil hebben, schrijf je in en doe gewoon lekker mee!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:51

Ik bedoelde dat met die top 3 ook in combinatie met het aantal keer starten natuurlijk. Ik bedoel, ik start om te winnen, ook voor de lol natuurlijk, maar laatste worden wil niemand, daarvoor doe je niet aan een wedstrijd mee (dat lijkt mij tenminste). Ik heb gehoord dat het erg druk wordt en stel dat je maar 1 keer zou kunnen starten, dan is dat een erg dure start. Als ik bij voorbaat al weet dat ik laatste word, dan ga ik liever niet. Zo bedoelde ik het. Het is inderdaad zo dat je er niet komt met een tank vol water, je bent toch inschrijvingsgeld kwijt en administratiekosten en een box (ja, ik wil graag een box op een wedstrijd). Toch een knap duur geintje voor 1 start. Bij een jackpot show, is het dan toch leuk als je minimaal je vervoerskosten oid eruit haalt.

Maargoed, ik hoop dat iedereen gewoon lekker gaat starten, het is inderdaad toch een jubileum show en wordt lekker druk ook. Het is ook een C show dus voor punten, dus toch nog genoeg redenen om wel te starten!

In ieder geval iedereen heel veel succes (ja, jij ook Blaze Cool ) Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:40

Ik vind het eerlijk gezegd niet erg om laatste te worden. Zolang ik het gevoel heb dat wij samen (Lan en ik) een goede prestatie hebben neergezet, of zolang ik het gevoel heb dat het doel waarvoor ik ging maar gehaald is. Dat doel kan zijn: zonder stampvoeten rondrijden. Of Lanna tijdens de pleasure achter de kont van een zeer langzame quarter houden, of zoals gisteren (tijdens een dressuurwedstrijd waar ik met mijn stomme kop aan meedeed zonder oefenen, in ieder geval niet afgaan), of whatever. Win ik er dan een strikje, mooi meegenomen. Maar daar ga ik niet voor. Ik ga voor mijzelf en voor de gezelligheid Lachen

Ja en het kost wat. Het is een ontzettend dure hobby. Maar ik schrijf me liever voor 25 euro in, dan dat ik het kwijtben aan een rondje bier in de kroeg. Dat kost tegenwoordig ook zo 25 euro. Nu heb ik er tenminste een hele dag lol van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 11:55

Maar ook Xono heeft hierin gelijk. Stel dat je maar 1 onderdeel mag starten, en je moet daar dus een paar uur voor in de vrachtwagen... Da's gewoon niet grappig meer.
Inschrijfformulieren kunnen aangevraagd worden bij Shellybelly. Die van mij gaat morgen op de post, dus overmorgen gaat hij retour op de post met m'n verzoeknummers Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:51

Sonja schreef:
Maar ook Xono heeft hierin gelijk. Stel dat je maar 1 onderdeel mag starten, en je moet daar dus een paar uur voor in de vrachtwagen... Da's gewoon niet grappig meer.

Dat zou ik niet doen. Niet voor 1 keer starten en niet voor meer keer starten. Ik heb er gewoon geen zin in mijn paard zo'n eind te verslepen, hoe vaak je dan kunt starten doet voor mij dan niet ter zake.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:30

Hmm wat maakt het uit of je nu 1 uur onderweg bent of 4 uur.Belangrijk vind ik dat je dan wel een box hebt voor je paard.
Wij hebben onze grens op 200 km gezet(daar kom je een heel eind mee Cool )

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:08

Ik denk dat het erg rustig wordt als iedereen wegblijft die denkt geen kans te maken om 1, 2 of 3 te worden.

Ik persoonlijk start in ieder geval NOOIT een wedstrijd om te winnen. Western of endurance (of iets anders) start ik alleen maar omdat ik het leuk vind en eventueel te zien waar ik sta t.o.v. mijn "niveau-genoten"
Als we maar lol hebben interesseert het me echt geen zak op welke plaats ik eindig. Ik grossier in groene lintjes Haha! maar af en toe zit er (per ongeluk) toch ineens een blauwe tussen, lachen toch?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:55

Blaze schreef:
Hmm wat maakt het uit of je nu 1 uur onderweg bent of 4 uur.Belangrijk vind ik dat je dan wel een box hebt voor je paard.
Wij hebben onze grens op 200 km gezet(daar kom je een heel eind mee Cool )

nou das simpel: 4 uur is een eind met een trailer. En je moet ook weer 4 uur terug. Wij hebben op dit moment maar 1 e-rijbewijs. Ik schiet niet zo op met het halen van zo'n papiertje. Dat is totaal 8 uur rijden heen en weer. En dan ook nog een paar uur op je paard. Daar heb ik geen zin in. Dat vind ik nl. geen hobby meer. Nog afgezien van het feit dat de gezondheid van Jip dat nog niet toelaat en ik na vier uur in een auto niet eens meer op mijn paard hoef te stappen omdat mijn spieren/gewrichten dat niet toelaten. Maar dat is natuurlijk voor andere mensen anders. Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 20:50

Ok 4 uur zou ik ook niet doen Haha! Zoals ik al schrijf is het max.200km (3uur) alleen de jubileumshow is verder maar dat moet dan maar voor 1 keer Knipoog
Mijn spieren en gewrichten doen het nog redelijk zolang ik die 3 uur maar kan wegzakken in de rode pluche van amerikaanse vriend Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:42

Blaze schreef:
Ok 4 uur zou ik ook niet doen Haha! Zoals ik al schrijf is het max.200km (3uur) alleen de jubileumshow is verder maar dat moet dan maar voor 1 keer Knipoog
Mijn spieren en gewrichten doen het nog redelijk zolang ik die 3 uur maar kan wegzakken in de rode pluche van amerikaanse vriend Cool

haha probeer eens een bus Lachen Clown
Maar kom je toejuichen hoor. Qua jubileumshow.
Voor mij maar half uurtje rijden voor de verandering Haha! Cool