[WN] Wie heeft er zin in een weekje westernkamp??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loeskim

Re: Wie heeft er zin in een weekje westernkamp??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 18:30

Ja Ik ga inderdaad alleen. Knipoog
Maar dat boeit me niet zo. Leer daar wel meiden kenne he;) Tong uitsteken

En inderdaad met of zonder paardje Haha! Knipoog

Tot dan heb er al wel zin in Haha!

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Seveng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 20:46

ik ben (nou ja over een maandje) 20 en ik ga met Venneke een vriendin van 19, ook een bokker
En jij?
En wat voor paardje heb je?
Ik heb er ook echt superveel zin in! Hopen dat we met een leuke groep zijn, word echt wel gezellig Knipoog

Wanda81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 22:03

Hoi,

Ik zal het allemaal ophelderen. Henk en José zijn de eigenaren van El Rancho de Verano. Ook organiseren zij al meer dan 20 jaar ponykampen op hun ruitercentrum: Het Fjordenpaard. (www.fjordenpaard.tk)
Een aantal jaren geleden zijn zij begonnen met het bouwen van een westernaccommodatie, vorig jaar april is deze accommodatie (El Rancho de Verano) geopend. Dit jaar worden er voor het eerst westernkampen georganiseerd. Daarnaast worden natuurlijk in de gewone accomodatie ponykampen de hele zomer gehouden voor kinderen tm 17 jaar.
Er is gekozen voor een leeftijdsminimum van 17 omdat zij graag ook kampen willen bieden aan "volwassenen" die een normaal ponykamp niet echt leuk meer vinden. De maxima van 35 jaar is gekozen omdat zij dachten dat er niet echt iemand die ouder is interesse zou hebben. Maar ben je ouder dan 35 en je wil graag daar op kamp, kan ik je verzekeren dat dat gewoon kan.
De accommodatie is supermooi en luxe en staat natuurlijk op een toplocatie, de paarden lopen om de accommodatie heen. Iedereen die besluit heen te gaan zullen mij wel tegenkomen, ik ben dan 1 van de begeleiding.

Om terug te komen op 40 kinderen met 2 douches, dat was inderdaad waar. Ik kan jullie vertellen dat er op dit moment een extra toiletgebouw wordt bijgebouwd aan de oude (Fjordenpaard) accommodatie vast. Zijn we gelukkig van al dat wachten op elkaar af. Het Fjordenpaard en El Rancho de Verano zijn 2 verschillende kampen en hebben ook hun eigen terrein en paarden. Alleen de eigenaren zijn dezelfde. Haha! Ohja en de begeleiding.

Ohja, ook geven we geen westernles, we maken elke dag lange buitenritten en gaan leuke activiteiten doen. Het is dit jaar allemaal voor het eerst, dus het is nog een beetje uitzoeken, maar het wordt vast allemaal heel gezellig en voor herhaling vatbaar!
Heb je vragen, ik zal dit forum in de gaten houden.

Groetjes Wanda

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:04

*houdt dit topic in de gaten, want ik heb mss ook wel interesse*

Wanda81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:59

Nou ik heb ervoor gezorgd dat er geen leeftijdslimiet meer is, iedereen van 17 jaar of ouder is welkom, en dat is wel zo gezellig. Ook is het aangepast op de website van de ranch.
Groetjes Wanda Pling

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 13:41

heey,

Ik heb een ned. appie van 6 jaartjes jong Bloos
Rijd er natuurlijk wel western mee, en heb ERG veel zin in Haha!

Tot dan Knipoog

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 19:59

Niemand meer??die gaat??

KOm op eerste keer, we gaan het gewoon erg gezellig maken Haha!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 10:46

Het lijkt me ontzettend leuk, wel jammer dat we geen westernles krijgen maar je kunt er ontzettend goed buitenrijden! Het punt is alleen ff het geld, het is zeker niet duur maar heb ook nog wat andere dingen op het programma staan!! Ik hou het zeker in mijn achterhoofd en ga vast sparen voor de zomer!! Jullie horen het nog van me!!

Groetjes Anne