[WN] WN: The Easter Horse Day Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: WN: The Easter Horse Day Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 09:53

Was weer een leuke dag! Sfeer was goed, organisatie prima, dus wat willen we nog meer? (OK, lagere kosten Haha! )
Milena was een paar keer heel erg heet, maar in totaal waren we
1e in de versatile open
5e in horsemanship amateur
2e in horsemanship open en
1e in westernriding open.
eerlijkheidshalve erbij: in de versatile en westernriding waren maar 2 deelnemers waarvan de andere geen vliegende wissels sprong Bloos

Het lekkerst van de dag heb ik gereden in de open pleasure, maar daarin werden we niet geplaatst. En zo zie je maar weer hoe onbelangrijk lintjes zijn, want ik was heeeeeel erg tevreden met hoe we het daar gedaan hadden. Heb de video vanmorgen terug zitten kijken, en daar zaten stukjes in waar ik echt heel blij mee was Tong uitsteken

Verder nog een paar heel mooi blauwe been beschermers gekocht bij Just Western, waar Cornelie als gebruikelijk weer de hele dag aanwezig was en en passant hand en spandiensten voor iedereen verrichte met even paardje vasthouden etc Knipoog

Regina, toppie georganiseerd weer! 't Was een keileuke dag, dus op naar de volgende keer! (en blijf versatile en westernriding uitschrijven, was hartstikke leuk!!!)

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:09

Hallo!

Ik vond ook dat het super georganiseerd was!
Alle onderdelen liepen mooi achter elkaar door!
En natuurlijk was er weer die gezellige sportieve sfeer!
Ben zelf ook zeer tevreden het was onze eerste officiele wedstrijd in de Amateur klasse en we werden gelijk eerste in de Amateur horsemanship en Pleasure!
Ben zo trots op mijn paardje Bloos ze heeft het zo netjes gedaan!

Gr Alice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:12

En terecht Alice, want het ging super! Wat een schitterend dier heb je toch Tong uitsteken is echt een blikvanger. Heb aardig wat mensen heeeeel verbaasd gehoord "Is dat een WELSH???????" Tong uitsteken

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:20

Dankje wel Sonja ik moet er gewoon van Bloos , Haha! .
Moet wel zeggen dat Milena er ook weer erg strak er uit zag hoor.
(gebruik je van die speciale gel voor haar manen?)
En jij natuurlijk ook gefeliciteerd, Milena en jij hebben ook niet echt onverdienstelijk gedaan! Haha!

Gr Alice

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:27

Sonja schreef:
En terecht Alice, want het ging super! Wat een schitterend dier heb je toch Tong uitsteken is echt een blikvanger. Heb aardig wat mensen heeeeel verbaasd gehoord "Is dat een WELSH???????" Tong uitsteken

Twee van die mensen waren wij Haha! Had er echt nooit een welsh uit gehaald, later (sorry alice we herkenden je niet meteen, schoot ons later pas te binnen Bloos ) herinnerde ik me idd ooit weleens gelezen te hebben dat je een welsh hebt. Maar idd: jullie zijn een schitterend setje OK dan!
Volgende keer zijn wij er ook bij als deelnemers, het is een end tuffen maar aangezien er boxen waren.....
Zo als bakrandridders was ook leuk (hoewel het wel vreselijk begon te kriebelen Haha! ), we hebben Sonja en Alice in de prijzen zien vallen, en niet te vergeten Lenasugar die het ook super heeft gedaan OK dan!

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:36

Ik ben ook even geweest. Trail gekeken en wat foto's gemaakt.

Hier komen ze.
dit was de amateur klasse.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

even pauze

Afbeelding

OPEN

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 10:39

Heeej jij ook nog gefeliciteerd he!
Jouw paardje liep ook zo netjes in de trail!

Gr Alice

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:44

Zo Hanita, je hebt weer je best gedaan op de foto's. Ik wil ze wel weer hebben hoor. Ik zal je een keertje een cd-tje mee doen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:12

Ik ben gisteren ook even wezen kijken en alle winnaars ; van harte met de prijzen !
Ik vond het ook heel gezellig , en wat een leuke peerdjes allemaal !
Versatile vond ik erg leuk om te zien , heb echt genoten van de Fjord en Haflinger .

Gr. Eliza

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:00

Haha! Was wel lollig ja, alleen een Fjord en een Haflinger in zowel de Versatile als de Westernriding. Maar wel jammer dat er niet meer deelnemers waren. Die blauwe strikjes had ik niet echt verdiend...

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:41

Nou, dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Het zag er echt een stuk beter uit dan voor je gevoel zo te lezen. Vond het al heel knap dat ze die wissels zo leuk doet.

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:16

Hallo,
Ik heb zondag ook meegereden. Dit was mijn tweede(eerste was een jaar geleden) officiele wedstrijd.Het was idd wel erg jammer dat er zo weinig deelnemers waren, maar ik vond het super geregeld, heel gezellig en zeer de moeite waard. Ik was 1ste in de beginners horsemanship, tweede in de pleasure en derde bij de reining. Wat ik ook erg leuk vond was de prijs voor de beste combinatie Bloos .

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:37

Vond het ook weer een geslaagde wedstrijd!! Super georganiseerd. Jammer van mijn 2 fouten die ik reed in de amateur reining Vond mezelf erg dom, maar ja volgende keer beter.

Maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat zit met starten in de amateur en open klasse??

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 20:56

Citaat:
Maar kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat zit met starten in de amateur en open klasse??

Ik heb je een pb gestuurd.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:42

Sonja schreef:
En zo zie je maar weer hoe onbelangrijk lintjes zijn, want ik was heeeeeel erg tevreden met hoe we het daar gedaan hadden.

Idd Sonja, ik was ook erg tevreden hoe Quins heeft gereden. Het is mijn eigen stomme fout dat ik de proefjes (Horsemanship en Reining) verkeerd heb gereden en daardoor geen plaatsing had, maar Quins deed het prima! Clown
En het was een leuke middag compleet met eieren, die mijn kids met plezier hebben gekleurd en opgegeten.! Haha!
Regina: leuk idee en bedankt!

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 17:30

Hallo allemaal,

ben vandaag voor het eerst op bokt. Vond het Zondag een geweldige wedstrijd. lekker gereden. Wat vonden jullie van de bak. Wel erg veel steentjes. Verder erg gezellig.

groetjes Marja

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 18:25

Hoi Marja, de wedstrijd was zeker weer goed voor elkaar. Hoe heb je de rest van je onderdelen gereden? Twee keer eerste in de trail, en verder?

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 19:33

In de pleasure was ik zesde, de horsemanship derde en de reining vierde.
maar toen was de puf eruit. Was super tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:07

He Marja, leuk dat je de weg naar Bokt gevonden hebt, welkom! Knipoog
Tot zaterdag?