Deze foto's zijn in oktober genomen (voor het chippen, vandaar ook dat kale plekje in zijn hals) hij is wel een beetje vies!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wes schreef:Quatro is als veulen gekocht in Duitsland. Is later als één jarige weer terug gegaan en toen hij 3 was is hij weer naar Zeyen gekomen en heeft JT hem beleerd.
Wes schreef:wie is de moeder van Quatro?
Wes schreef:Jannie,
Het klopt. Comanche Flower was ook van vlieger. Maar Quatro is geboren in Duitsland. Daar was zijn moeder dus ook. Vlieger had daar een vriend met een ranch. Vandaar dat Duitsland verhaal.
Het was vroeger een heel lelijk veulen is mij verteld. Ze hadden er geen hoge pet van op. Maar gelukkig toen hij ouder werd, trok hij aardig bij.
Heleen
Dance schreef:Quatro heb ik als hengst genoeg meegemaakt. Pa Vlieger heeft hij de box uitgemept en vraag niet hoe. Was wel lachen.
Het was nog net geen vliegles! Dance schreef:Verder vond ik die appies verschrikkelijke paarden, die hadden meestal helemaal geen zin, dus had je rugpijn als je vanaf kwam...
Uriah schreef:hebben we het misschien over bonnie?
Francis schreef:Dance schreef:Verder vond ik
die appies verschrikkelijke paarden, die hadden meestal helemaal geen zin, dus had je rugpijn als je vanaf kwam...
Dat herken ik wel ja... Ik ben daardoor ook altijd nogal bevooroordeeld geweest over Appies... nu nog hoor... niet mijn ras. Hoewel ik inmiddels ook wel wat 'brave' Appies ontmoet heb, ben ik nog steeds van mening dat de gemiddelde Appie een eigenwijze zeurpiet is (sorry voor de Appie liefhebbers... geef de schuld maar aan de Puzta-appies... hun schuld)
Pas op, hoor, half appy minnend NL valt straks over je heen
Alle Appys zijn super betrouwbaar en helemaal geweldig, wist je dat nog niet? (Sorry, kon het niet laten
)
spotless schreef:Alle Appys zijn super betrouwbaar en helemaal geweldig, wist je dat nog niet? (Sorry, kon het niet laten)
On topic: ik vind het heel leuk om hier die oude verhalen te lezen over Quatro, die ik nu dagelijks tref
Gr. Marion
azile schreef:Helaas Bonnie woont nu ergens anders ! In Midwolda om precies te zijn !
Maar het gaat goed met haar hoor ....
Trouwens Major Bojangles zit wel erg lekker hoor en Red Rex ook ......
Maar jullie hebben het nog over de Puzta paarden ( appies ) denk ik ....
Eliza
phillien schreef:[... mag ik weten wat jullie echte namen zijn??
[/quote]
spotless schreef:Ojee Dance en Francis, wat zeggen jullie nou Pas op, hoor, half appy minnend NL valt straks over je heen
), waar je óf gek van bent, óf die je absoluut niet moet...