[WN] Ik zoek Splash....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Re: Ik zoek Splash....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 17:56

XoNo schreef:
SpLaSh_ schreef:
-Hij heeft een donkergroene met bordeaux lamicell deken (zo een die gesloten is aan de voorkant, kan even niet meer op de naam komen)

Een Amerikaanse deken of een hengstendeken Haha!

Wennekers is inderdaad heel erg groot. Maar kan iemand van daar niet aan het personeel vragen of er een dergelijke paardje is bijgekomen? Mensen die de paarden buitenzetten oid of in ieder geval de boxen uitmesten, moeten toch wel weten of er een nieuw paard is bijgekomen?

Dankje Haha!

Er zijn nu in iedergeval 2 superbokkers die voor me gaan kijken, en idd, er zullen ook wel mensen zijn die toch behoorlijk wat paarden kennen, en vooral de nieuwe paarden zijn meestal wel bekend, en dan nog het geluk dat Splash opvalt !

desi_verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:00

SpLaSh_ schreef:
desi_verona schreef:
hai,

ik ben splash nog niet tegen gekomen. maar morgen ga ik weer naar stal en dan zal ik wel even in alle stallen gaan zoeken voor je Knipoog . hij is idd makkelijk te herkennen dus als hij er staat dan vind ik hem wel morgen denk ik...

weet je toevallig of hij 's winters ook buiten staat? want als dat zo is dan moet ik ook even alle weilanden af Haha!

Echt , jullie zijn super OK dan!

En nee, hij staat denk ik niet buiten , het zou kunnen, maar ik ga er vanuit dat ze hem gewoon binnenhouden, denk ik...

Bedankt alvast ! Ja

oke, nou ik ga mn best doen voor je Tong uitsteken ik zal ook even kijken of ik aan iemand van het personeel kan vragen of die splash toevallig gezien heeft..

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:01

Nou Sam, als je nog iets bedenkt met wat ík voor je kan doen hoor ik het hé Knipoog

Hoop echt zo voor je dat hij gevonden wordt Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:44

stond hij bij heijn in noord ?? is hij niet toevallig naar purmerend gekomen ? hij komt me wel bekend voor namelijk. ik ga morgen even bellen voor je want als hij eventueel naar purmerend gekomen is dan weet ik misschien wel waar hij nu staat.....je hoort het uiteraard !

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 23:03

Nee, hij heeft vorig jaar december een paar nachten op de stal van Heijn gestaan, daarna is hij verhuisd naar de Stone Ranch/Fort Noord (de 1e stal op het pad), vanaf daar is hij vertrokken....
(voor dat ie naar Noord kwam heeft ie op Kalverhoek gestaan, misschien dat je hem daar van kent?)

Als ie je erg bekend voor komt ,wat toch wel belangrijk is omdat Splash toch een niet veel voorkomende kleurencombi heeft, dan mag je altijd voor me bellen natuurlijk ! Ja ! Maar je moet wel weten dat Splash niks met Heijn en zijn stal te maken heeft !

Het kan ook best zijn dat hij naar Purmerend is gegaan, mij is niks verteld, ik heb alleen via via gehoord dat ze hebben gezegd dat hij bij 't amsterdamse bos zou komen te staan op een stal dat bijna een dorp is. Maar, ze liegen en bedriegen zonder dat daar een eind aan komt, dus alle opties en plaatsen zijn mogelijk !

Enne , Pelgrim , is dat dezelfde Pelgrim als van Kleintje19?

Jij ook alvast bedankt ! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen !

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:16

Ik ben er gisteren helaas niet aan toe gekomen om te kijken (mijn merrie heeft nl. 9 feb. een ongeluk gehad en dat vereist nu behoorlijk intensieve verzorging... ben met weinig anders dan haar bezig nu). De bonte die ik ooit meen te hebben gezien kan het iig niet zijn want die heb ik al voor februari gezien... maar van het weekend ben ik sowieso de hele dag op stal dus dan kan ik wel even een rondje langs alle stallen maken.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 15:26

Ooh jeetje, dat gaat natuurlijk zowiezo voor ! Als het goed is zou Desi_Verona vandaag voor me kijken, dus het komt vast goed Lachen

Sterkte met je paardje !

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:32

En ik kijk morgen wel even rond Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 18:36

Jullie zijn super, echt waar _/-o_ OK dan!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:53

Wat rot voor je, joh!! Ik hoop dat je Splash heel snel vind...

Maar na dit topic gelezen te hebben, ben ik zo benieuwd geworden wat voor verhaal hier achter zit. Begrijp ik het goed dat zijn eigenaar bij wie jij op hem mocht rijden hem zomaar verkocht heeft, zonder jou te vertellen hoe en wat? Als je het niet wilt vertellen maakt het niet uit, hoor, maar ik ben nu wel erg benieuwd geworden!

Succes en hou vol!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 20:59

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:06

Jemig wat erg voor je meis..
Helaas ben ik hem niet tegen gekomen..
Ik zal écht voor je duimen en hoop dat iemand Splash vind!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 21:37

Dankjewel Lachen

Ik ben zondag in Zeist en ik ga daar eens rondkijken, niet dat er enige aanwijzigen voor zijn dat hij richting Zeist zou zijn gegaan, maar je weet het maar nooit , ik móet gewoon zeker weten dat hij daar niet staat !

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:49

jeetje wat erg voor je zeg, ik hoop dat je je maatje terug kunt vinden. Maar het is zo n uniek exemplaar dat het wel moet lukken, geef niet op. Heel veel succes en ik blijf dit topic volgen, ben erg benieuwd of je hem terug vindt.

Succes en hou vol!!!!!!

Ach gut groetjes

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 14:29

Citaat:
Maar, ze liegen en bedriegen zonder dat daar een eind aan komt, dus alle opties en plaatsen zijn mogelijk !

Pardon?!

Ik heb je gezegd dat ze samen verkocht zijn naar omg. Utrecht van wat ik weet dan.
In ieder geval veel succes met zoeken, wie weet vindt je hem nog wel.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:24

Ehm, Sharon, wat Samantha zegt is wel degelijk waar Lachen Maargoed, dat lijkt me nou niet echt van belang in dit topic verder.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 15:57

CelticCry schreef:

Ik heb je gezegd dat ze samen verkocht zijn naar omg. Utrecht van wat ik weet dan.

Ja, jij zei dat ze verkocht waren , maar dat je niet wist waarheen, en dan kom je er nu mee dat hij richting Utrecht is verkocht ?
Ik heb verder helemaal niks tegen jou , dus evengoed nog bedankt....

Er gaan zoveel verhalen, tegen 5 mensen wordt gezegd dat ie op de grootste stal aan het Amsterdamse bos staat, en tegen 1 iemand wordt gezegd dat ie verkocht is... ik weet niet meer wat ik moet geloven

Zijn er nog mensen die in de omgeving van Utrecht wonen ? Ik ga morgen naar Zeist en ga daar dus dan nu zeker de maneges af.
Ik denk dat het overbodig is om Stal Wennekers helemaal af te zoeken, voor de mensen die dat wel al hebben gedaan, echt super bedankt alsnog.

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:38

Niet dat ik weet van het Amsterdamse Bos... maar daar zijn wel meer grote stallen: Amstelland en de Amsterdamse Manége. Dat zijn écht de stallen in die omgeving.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 11:59

CelticCry schreef:
Niet dat ik weet van het Amsterdamse Bos... maar daar zijn wel meer grote stallen: Amstelland en de Amsterdamse Manége. Dat zijn écht de stallen in die omgeving.

Daar ben ik ook al geweest, maar daar staat ie niet.... vandaar dat Stal Wennekers nog de optie is/was.

Ik ga vandaag naar Zeist om daar rond te kijken...

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 13:49

Nou ja, succes dan.
Ik hoop voor je dat je 'm vindt.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:36

en weet je al wat?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 20:38

Ja, hij staat niet in Zeist , ben daar de maneges afgeweest en daar staat ie niet !

Bij de afslag Bilthoven/Maartensdijk , als je richting utrecht rijdt, dan aan de andere kant van de snelweg (dus de linkerkant) en als je dus richting Amsterdam rijdt aan de rechterkant, daar zag ik een donker paard en een wit paard op 't land bij een huis staan...

En ik denk dat dat een redelijke kans is dat Splash is en het andere paard waarmee hij vertrokken is, want toen ik die twee paarden zo zag schrok ik, ook de manier waarop ze met elkaar aan het spelen waren..

Zoals ik het nu heb gezien, zou hij best eens in Bilthoven kunnen staan, ik was alleen niet in staat om Bilthoven in te rijden op de heenweg, toen we op de terugweg langsreden was het donker en stonden de paarden ook niet meer op het land.
In alle stress ben ik vergeten op te schrijven aan welke weg het was...

Is er iemand dus bekend in Bilthoven ?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:36

Nou, duimen dat hij het is dan...

Ik heb ook het topic een beetje zitten volgen, maar ik snap ook niet helemaal het waarom en hoe....
Nou ja, ik hoop iig dat Splash samen met dat andere paardje in Bilthoven staaat!!

Succes!

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:25

hoi, heb je topic gevolgt
en het is in mijn hoofd blijven zitten en daarom toch even dit...
ik moest vandaag op de kliniek in wolvega zijn en met een snel rondje op de stallen zag ik een paintje staan, een beetje schraal of nog jong? en met van die vage vlekken zoals degene die jij zoekt.
aan gezien ik de foto's me niet kon herrineren, had ik zo iets van he zo'n soort paintje wordt er volgens mij gezocht??!!
weet dus absoluut niet of hij het is!!
Er lopen een hoop paintjes rond zo vaag gekleurd dus kan net zo goed een nader zijn, maar morgen moet ik helaas weer heen en zal dan wat beter kijken voor je.
Misschien is er nu wel iemand op bokt die zo iets heeft, he das mijn paint en niet diegene die gezocht wordt!! sorry dan, zit niet in de paints en vindt er een hoop op elkaar lijken.
weet ook niet of dit paardje 1 wit en 1 grijs oor heeft want daar heb ik niet naar gekeken omdat ik niet wist dat diegene die gezocht wordt dta heeft!
dus absoluut geen hoop of desillusie maar even een seintje dat er in de rest van nederland ook mensen rond lopen die opletten!
gr.sil

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 18:35

Even een update :

Sil is gister terug geweest naar de kliniek maar het paard stond er niet meer, waarschijnlijk omdat ie op dat tijdstip geopereerd werd.
Hij was geschoren aan beide achterbenen en zou dus waarschijnlijk een knieoperatie krijgen.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat het Splash is, hij heeft nooit iets naar mijn weten aan zijn knieen gehad, of ze moeten dingen met hem hebben uitgespookt in de weken dat ie nu weg is... Scheve mond
In iedergeval heeft ze niet meer kunnen kijken of het hem wel was, ik ga er vanuit dat het hem niet is geweest.

Daarom lijd het spoor tot nu toe naar Bilthoven , daarom vraag ik nogmaals ; Wie komt er regelmatig in Bilthoven of rijd er over de A? richting Utrecht/Amsterdam, afslag Bilthoven/Maartensdijk

Ik probeer dit eerst via jullie, omdat het voor mij echt totaal niet makkelijk is om daar te komen met het OV en ik de straat niet weet.