das tot nu toe wel de leukste die ik heb gehoord Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
das tot nu toe wel de leukste die ik heb gehoord Citaat:Tijdens een wedstrijd willen afstijgen en dan met je showgilletje aan de knop van je zadel blijven hangen.

Citaat:Maar Liane... had jij niet met Billy een keer een hele leuke blunder, een maandje of wat terug??
vigel1 schreef:(...) Vervolgens met het schaamrood op mijn kaken om me heen gekeken of niemand dit had gezien, (...)
Gek hè, maar da's wat veel mensen doen (ik ook
) als eerste doen als er iets gebeurt is! Pas daarna de schade opnemen
. Je weet wel; zonder zadel/hoofdstel enz. erop klimmen en een rondje rijden. Als eerste was de quarter van m'n wederhelft aan de beurt. Ze liet het gelaten over zich heen komen en stapte braaf weg. Het sturen ging wat moeizaam, ze werd zowieso nog niet zolang bereden maar vond alles best, zoals altijd.
stond te kijken, kwamen onze ondeugende shetties om de hoek gescheurd om eens even te zien wat er loos was. Op dat moment ging alles heel snel, het werd een vrolijke boel; Jive vond het leuk om te gaan galopperen, bokken, het hele spul (incl. verloofde) vond het prachtig en schaterden het uit (voor zover mogelijk), ik zat nog steeds maar vond het nu toch wel tijd om er af te stappen en net op het moment dat ik me (in galop dus) van haar rug wilde laten glijden, gaf ze nog een vrolijke bok en met een geweldige salto voorover kwam ik met een plof precies op mijn kont voor haar neus terecht!
sflj schreef:toen ik (op m'n klompjes!) op het lumineuze idee kwam om eens even wat freestyle te laten zien. Je weet wel; zonder zadel/hoofdstel enz. erop klimmen en een rondje rijden.
Sandra_H schreef:sflj schreef:Het begon best redelijk maar toen ging ie (vanuit galop) recht voor de jury stil staan om uitgebreid en luid kreunend te gaan poepen![]()
Heb me doodgeschaamd en ik was heel erg blij dat er maar weinig mensen langs de bakrand stonden
Voorbereiding bestaat vast uit net zolang lopen tot ie gepoept heeft
Anya schreef:Wahaha ik zie het voor me. Ik begrijp nu waarom jij graag zeer goed voorbereid naar een wedstrijd gaatVoorbereiding bestaat vast uit net zolang lopen tot ie gepoept heeft
![]()
...rodeo...., op de rug van een onbeleerde 3jarige klimmen in het weiland zonder zadel of hoofdstel }>....rodeo...., met je pony over het ijs rijden (hele strenge winter
) en de volgende dag alle ponies in het volgende dorp op moeten halen omdat mijn pony de rest ook had geleerd dat je rustig over het ijs kon wandelen.....
De jury lag helemaal in een deuk samen met het publiek.
zoiets????
. Hij deed dat heel keurig en wenste ons vervolgens succes en gaf Solo een klap op zijn kont (uit gewoonte, reageerde hij nooit op).
! Als door een wonder besloot Solo opeens dat het wel genoeg was en dacht dan maar aan de proef te kunnen beginnen maar daar dacht ik toch echt anders over. Mijn handen trilden zo erg dat ik niet normaal de teugels meer kon vasthouden. Ik ben teruggeklommen op mijn zadel en heb maar afgegroet ....
Wat mij eens is overkomen:
Tja, ik werd natuurlijk wel gediskwalifiseerd, maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet zo erg.