[WN] Inrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Re: Inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:45

crazycactus schreef:
Ik vind dat je goed moet kijken naar je paard!!!! Sommige Quarters zijn met 2,5 al sterk genoeg om ze licht in te rijden.

Maak jij een röntgenfoto van je paard dan? Zodat je kunt zien hoe de bot- en spierstructuur eruit ziet. Of kijk je 1 op het oog of ze aan de buitenkant sterk genoeg lijken. Dat laatste is nl. echt niet voldoende.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 17:43

En imo is een paard van 2,5 geen tiener maar nog een kleuter Knipoog

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:24

face was 3 jaar .

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:36

Sugar was 2 toen men vond dat het wel tijd werd er eens iets mee te doen. Nadat ze iemand in de kreukels had gewerkt en het hekwerk had vernield, kwam men maar terug van dat idee.

Dan maar de hengst erop (was ze nog ergens goed voor). Toen ook de hengst alle hoeken van de bak te zien kreeg hebben ze haar maar weer het land op gedaan.

Hoezo karakter Cool

Met 4 jaar heb ik haar gekocht. Een bevriende cowboy heeft haar in 3 weken zadel- en verkeersmak gemaakt, zodat ik er veilig mee langs een 80 km weg (waar 140 gereden wordt) kan lopen om naar de hei te gaan waar ik in mijn eentje een buitenrit kon maken.

En dat doe ik nu al jaren Haha!

ZipNRascal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:14

Rascal word einde van dit jaar ingereden, als hij ruim 2,5 is.
Hij kan wel al veel.. aan de longe lopen, ook met dekje op zn rug enzo, wat halter en showmanship (krijg les van Karin van Bekkum Haha!, die komt 1x in de 6 weken naar de stal waar ik rij Haha!)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 17:44

klaske was 3 jaar toen ze beleerd werd... grondwerk en zo is er al vanaf veulen mee gedaan... maar ze heeft een ontsteking aan een groeischijf gehad dus waren we iets voorzichter met haar achterbeen, ben ik nog, vraag er nog niet te veel van.. t staat naar buiten gedraaid namelijk.

ZipNRascal schreef:
(krijg les van Karin van Bekkum , die komt 1x in de 6 weken naar de stal waar ik rij )

dat wil ik ook wel, heb in Den bosch veel van dr opgestoken Ja