Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Savvy schreef:Ik ben van plan om eind maart naar Zuidwolde te gaan. Cornelie is er dan ook en er gaat nog iemand van mijn stal, alleen zal die zaterdag moeten rijden en ik moet zondag als amateur heb ik begrepen. Het zal mijn eerste wedstrijd zijn met mijn nieuwe paardje. Misschien zie ik je daar dan wel. Zou leuk zijn om weer een bekend gezicht te zien. Tenslotte zijn we toch met dezelfde hobby bezig.
!
] Groet'n,Lenie schreef:Savvy schreef:Ik ben van plan om eind maart naar Zuidwolde te gaan. Cornelie is er dan ook en er gaat nog iemand van mijn stal, alleen zal die zaterdag moeten rijden en ik moet zondag als amateur heb ik begrepen. Het zal mijn eerste wedstrijd zijn met mijn nieuwe paardje. Misschien zie ik je daar dan wel. Zou leuk zijn om weer een bekend gezicht te zien. Tenslotte zijn we toch met dezelfde hobby bezig.
Hoi Sylvia,
Ik doe dan niet mee dat weekend maar als ik tijd heb kom ik vast wel even kijken, lijkt me leuk om je nieuwe paard dan in actie te zien!
Wranglerbutt schreef:Hai Savvy/ Silvia,
leuk je dat je hier ook post! Ik ben evenals Lenie erg benieuwd naar je paardje en hoop je binnenkort in actie te zien!
[Heb je er zo al 2 supporters bij] Groet'n,
Wranglerbutt/Corneel [ja, die bijrijder van Amigo dus.......]