[WN] Zijn er veel mensen die alleen naar een wedstrijd gaan ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chex

Re: Zijn er veel mensen die alleen naar een wedstrijd gaan ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:53

Ik heb altijd wel een groom bij me. Buiten dat het reuze handig is, vind ik het ook een stuk gezelliger!

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-05 22:26

Savvy schreef:
Ik ben van plan om eind maart naar Zuidwolde te gaan. Cornelie is er dan ook en er gaat nog iemand van mijn stal, alleen zal die zaterdag moeten rijden en ik moet zondag als amateur heb ik begrepen. Het zal mijn eerste wedstrijd zijn met mijn nieuwe paardje. Misschien zie ik je daar dan wel. Zou leuk zijn om weer een bekend gezicht te zien. Tenslotte zijn we toch met dezelfde hobby bezig.

Hoi Sylvia,

Ik doe dan niet mee dat weekend maar als ik tijd heb kom ik vast wel even kijken, lijkt me leuk om je nieuwe paard dan in actie te zien Knipoog !

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 01:58

Hai Savvy/ Silvia,

leuk je dat je hier ook post! Ik ben evenals Lenie erg benieuwd naar je paardje en hoop je binnenkort in actie te zien!
[Heb je er zo al 2 supporters bij Haha! ] Groet'n,

Wranglerbutt/Corneel [ja, die bijrijder van Amigo dus.......]

Savvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:56

Lenie schreef:
Savvy schreef:
Ik ben van plan om eind maart naar Zuidwolde te gaan. Cornelie is er dan ook en er gaat nog iemand van mijn stal, alleen zal die zaterdag moeten rijden en ik moet zondag als amateur heb ik begrepen. Het zal mijn eerste wedstrijd zijn met mijn nieuwe paardje. Misschien zie ik je daar dan wel. Zou leuk zijn om weer een bekend gezicht te zien. Tenslotte zijn we toch met dezelfde hobby bezig.

Hoi Sylvia,

Ik doe dan niet mee dat weekend maar als ik tijd heb kom ik vast wel even kijken, lijkt me leuk om je nieuwe paard dan in actie te zien Knipoog !

Leuk, kan dan nog gezellig worden. Tot dan misschien.

Savvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:00

Wranglerbutt schreef:
Hai Savvy/ Silvia,

leuk je dat je hier ook post! Ik ben evenals Lenie erg benieuwd naar je paardje en hoop je binnenkort in actie te zien!
[Heb je er zo al 2 supporters bij Haha! ] Groet'n,

Wranglerbutt/Corneel [ja, die bijrijder van Amigo dus.......]

Hee Corneel, ik had al van Cornelie begrepen dat je hier ook vaak bent. Zou leuk zijn om je weer eens te zien. Ik begin nu een beetje door te krijgen hoe dit fenomeen werkt. Veel tijd heb ik er niet voor, want tussen mijn werk en mijn paardje blijft er niet veel tijd meer over. Maar als ik even de tijd probeer ik toch even hier te kijken. Hopelijk tot ziens in Zuidwolde.