[WN] Hengstenspecial....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Re: Hengstenspecial....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:09

Inderdaad jammer van de voorpagina.....erg vreemd om weer voor hetzelfde te kiezen.

De meeste advertenties worden toch een stuk professioneler, dat is toch leuk om te zien! Ik vinde advertenties van Burgmeijer juist erg mooi geworden! Knap werk dames Bloos

Er staat wel een jonge painthengst in waarvan ik me afvraag of daar ooit iemand zijn merrie door laat dekken........ Clown

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 11:58

Hoe komen jullie er nu bij dat de cover hetzelfde is als vorig jaar??!
Is toch echt totaal nieuw hoor!

Ik vind de Burgmeijer ad's echt zo goed dat ik denk dat er nog nooit zulke goeie in hebben gestaan. maar daar hebben wel heeeeel veel uurtjes ingezeten denk ik...
Hoe zijn die paarden vrijstaand gemaakt vroeg ik me af? is echt heel strak gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 12:11

Tjeetje...moet rond de 15 euro betalen voor de hengstenspecial... dan ben ik goedkoper uit als ik m kan kopieren... Boos!

Denk niet dat ik hem ga bestellen, vind ik best prijzig en er komen een hoop kosten aan :/

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:31

vera schreef:
Er staat wel een jonge painthengst in waarvan ik me afvraag of daar ooit iemand zijn merrie door laat dekken........ Clown

Ik denk dat jij precies dezelfde foto bedoelt dan ik. En er staat ook nog een foto van een Appaloosa in waar je van de foto absoluut niet kunt zeggen hoe de bouw van het paard is. Maak dan alsjeblieft een andere foto, want zo werkt het gewoon niet.

Willeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:48

Mijn advertentie (RH Be Aech) is ook door Mandy van Dissel en Gera Hoving gemaakt net zoals van Burgmeijer. Hierbij wil ik ze ook nogmaals bedanken voor de mooie advertentie en de geweldige samenwerking die ik met hen gehad heb en die hoop ik ook nog heel lang voort mag duren.

Dames, petje af _/-o_

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 09:20

over het allegemeen vind ik dat de hengstenspecial er goed uit ziet.
wat ik wel erg jammer vind is dat er by sommige adv.staat,dat als je voor 1 feb.bestelt,je 10% korting krygt Verdrietig ,lekker ,als de HS pas 3 feb door de brievenbus valt.
ook meer aanbod uit het buitenland lykt me.
al met al voor ons te laat,want wy hebben al een keuze gemaakt Haha!

fritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 11:43

skippy1 schreef:
Tjeetje...moet rond de 15 euro betalen voor de hengstenspecial...

is inderdaad veel geld. dat betaal je voor een normaal paardenblad ook niet en daar staat nog nuttige info in.

kan iemand misschien vertellen hoeveel een abo kost op de quarter kan het niet op de site vinden.

alvast bedankt!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:29

@ Willeke: Ik heb je advertentie ook gezien en hij is heel erg mooi geworden!! Inderdaad een knap stukje werk....en een mooie hengst Knipoog

Maar inderdaad de voorpagina is heel anders Bloos Bloos
Wel een foto die vorig jaar ook gebruikt is in een advertentie en dat zet je op het verkeerde been Tong uitsteken

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:08

En die foto heeft nogal eens op de achterkant gestaan van de Quarter ter promotie van de hengstenspecial dus ik denk dat ook daardoor de verwarring komt. Ik dacht ook: weer dezelfde foto Bloos

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:18

Citaat:
De advertentie van Burgmeier QH is stijlvol, maar in mijn ogen te druk, de achtergrond van de advertentie leidt af van het eigenlijk te adverteren object.

welke van de drie bedoel je cassidy? vooral bij de ad van taris skeeto is het juist de achtergrond die alle elementen samenvoegt. bij een dergelijk top paard is gewoon een hoop het vermelden of afbeelden waard. misschien staat de variant op deze ad (die voor de flyers is gebruikt) je meer aan: http://www.westerngids.nl/misc/hs-tarisskeeto.htm ik weet zelf niet welke ik de betere vind, Burgmeijer QH ook niet dus daarom zijn ze allebei gebruikt.

vera dank voor het compliment Lachen en willeke bedankt voor je enthousiasme en vertrouwen, dat houd een mens aan de gang in soms zware tijden, maar nu is het wel mooi geweest met al die complimentjes... straks denken ze nog dat ik je ervoor betaal Clown *LOL*

Citaat:
Ik vind de Burgmeijer ad's echt zo goed dat ik denk dat er nog nooit zulke goeie in hebben gestaan. maar daar hebben wel heeeeel veel uurtjes ingezeten denk ik...
Hoe zijn die paarden vrijstaand gemaakt vroeg ik me af? is echt heel strak gedaan!

bonnigje dank je! Cool jij weet wat er allemaal bij komt kijken om zoiets te maken. mensen denken vaak dat je het zomaar uit je mouw schud of zo, maar het is enorm zwoegen om zo’n plaatje in elkaar te zetten. de paarden zijn handmatig van pixel tot pixel vrijstaand gemaakt. en een dergelijk achtergrondlandschap is niet 1 plaatje dat erachter geplakt is, maar bestaat uit meerdere in elkaar verweven foto’s.
.... heel veel uurtjes? ...40 uur per ad ...give or take a few. ik ga voor optimaal resultaat anders pas ik liever. gewoon ziekelijk eigenlijk, maar ik kan het niet laten. ik geniet er teveel van om met echt goed fotomateriaal van zulke retemooie paarden te mogen werken Bloos

goed vormgeven is gewoon tijdrovend. daarom kan ik me ook goed voorstellen dat er bij het vormgeven van een hele hengstenspecial (wat echt niet bepaald appeltje eitje is) wel eens een foutje kan sluipen. de deadline voor de ads is 1 december, alles moet in elkaar gezet worden en vervolgens gedrukt worden. bij beide zaken komt heel wat meer kijken dan je misschien denkt. 2 maanden later ligt de HS op de deurmat. Het kan niet anders dan dat de mensen van de quarter kei en keihard gewerkt hebben om dit voor elkaar te krijgen. ik kan me ook voorstellen dat jojo niet blij is met haar ad... en terecht natuurlijk, maar fouten maken is menselijk.

...maar ondertussen ben ik ontzettend benieuwd naar de HS om o.a. bonnigjes ad te bewonderen en die van xono... Ja gera moet maar snel langs komen met ons exemplaar Knipoog

Spotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 03:35

fritsie schreef:
is inderdaad veel geld. dat betaal je voor een normaal paardenblad ook niet en daar staat nog nuttige info in.

kan iemand misschien vertellen hoeveel een abo kost op de quarter kan het niet op de site vinden.

alvast bedankt!

`t was eerder € 50,00 kan nu iets duurder geworden zijn.. weet ik niet ik heb m`n rekening nog niet maar is wel € 100 ,00 meer waard dan het WRAN blad

maar das mijn mening en je krijgt de hengstenspecial gratis daarbij..

( zou eigenlijk vanuit de WRAN moeten gaan hint hint.. )

Groentjes Johnny (en nee ik heb geen aandelen )

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 09:42

Ik vind de hengstenspecial wel OK,het is er zeker op vooruit gegaan tav vorige jaren.
De foto op de voorkant had ook ik al zo vaak gezien dat ik dacht dat deze ook op de vorige HS stond.(niet,dus!)

Voor JOJO vind ik het echt balen,zo'n pagina-grote ad,prachtige foto, en dan zo'n stomme fout. Boos! hopelijk is jou hengst al zo bekend ,dat eventuele geinterreseerden deze fout al zelf zien!)Verder vind ik het niet zo'n probleem dat Q ,P en misschien zelfs A door mekaar heen staan.

Ik persoonlijk vind de Taris Skeeto-ad in de HS het mooist/leukst (tegenover de andere versie ervan),omdat juist dat detail van dat score-sheat erboven staat,maar dan met de eigenschappen van het paard erin,er leuk detail!Verder prima werk Gera en Mandy. OK dan!

Voor mij kunnen er niet genoeg "drukke" bedrijfs advertenties instaan.
geweldig! Hyper!

fritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 16:22

dank je wel spotty

maar eens erover nadenken om mijn penny abo op te zeggen en maar over te stappen op de quarter Tong uitsteken Knipoog

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 22:52

cornelie schreef:
Als op een gegeven moment het aanbod van dekkingen groter is dan de vraag is het ook de moeite niet om een hengst hengst te laten die toch niet dekt.

Euh... Verward
Als het een fijn paard is hoef je hem niet te laten castreren en als het geen fijn paard is waarom zou je hem dan willen Pling

abcranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 02:04

Ook de Appaloosa hengsten doen weer mee dit jaar. Prima, houden zo

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:50

goed nieuws de hengstenspecial wordt helemaal opnieuw gedrukt Haha!
mijn advertentie wordt helemaal foutloos geplaatst!!!!!!!!dit heb ik samen met bea besproken Knipoog Knipoog
waar ik wel van baal Boos! is dat iemand het nodig vond om bea te gaan belllen om de reactie die ik hier op bokt heb gegeven Boos! Boos! Boos!
bea heeft me dan ook gebeld en we hebben er samen over gepraat (wij waren het eens over de oplossing voor mijn advertentie) ik had alleen nog niet de tijd gehad om het heugelijke nieuws zelf te melden .
jammer dat er mensen opuit zijn om andere het leven zuur te maken zonder zich zelf te melden bij degene die een reactie op bokt plaatst!
misschien kan de gene die het nodig vond om bea te bellen zich melden met naam!!!!of heeft die persoon spontaan geen lef meer!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:06

Hij wordt opnieuw gedrukt?? Zozo, krijgt iedereen die al een hengstenspecial heeft gekregen dan ook een nieuw exemplaar? Dat gaat aardig wat geld kosten denk ik! Maargoed, wel fijn voor jou natuurlijk! Ja
Raar dat er weer iemand zo debiel moet zijn om je reactie door te bellen, wat een vreselijke bemoeienis weer Misselijk

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:10

Ik heb de hengstenspecial vandaag gezien. Ik vind het altijd zo leuk om daarin te kijken! Er zaten een paar mooie advertenties tussen! Ik denk erover om er zelf ook 1 te bestellen, ik ben helaas (nog) geen lid van de quarter. Knipoog

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:24

jojo schreef:
goed nieuws de hengstenspecial wordt helemaal opnieuw gedrukt Haha!
mijn advertentie wordt helemaal foutloos geplaatst!!!!!!!!dit heb ik samen met bea besproken Knipoog Knipoog
waar ik wel van baal Boos! is dat iemand het nodig vond om bea te gaan belllen om de reactie die ik hier op bokt heb gegeven Boos! Boos! Boos!
bea heeft me dan ook gebeld en we hebben er samen over gepraat (wij waren het eens over de oplossing voor mijn advertentie) ik had alleen nog niet de tijd gehad om het heugelijke nieuws zelf te melden .
jammer dat er mensen opuit zijn om andere het leven zuur te maken zonder zich zelf te melden bij degene die een reactie op bokt plaatst!
misschien kan de gene die het nodig vond om bea te bellen zich melden met naam!!!!of heeft die persoon spontaan geen lef meer!!!

jojo , dit is BOKT
soms kan je beter geen reaktie hier geven. eerst tot 100 tellen ..........dan op voorbeeld..............dan je reaktie weer weg halen............dan opnieuw schrijven.........dan weer op voorbeeld..........en GO Clown

oeps. Bloos! vergeten op voorbeeld te drukken Haha!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:45

Jojo, jij plaatst het toch ook hier op Bokt? Dan had Bea (als ze zou Bokken) het ook gelezen.

Ben blij voor je dat je advertentie opnieuw wordt geplaatst, echt super van de Quarter OK dan! . Vind jou reaktie eerst en ook nu wel wat ongepast. Om bij Jos aan te sluiten...welcome to the world of Bokt Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:50

Ods schreef:
Jojo, jij plaatst het toch ook hier op Bokt? Dan had Bea (als ze zou Bokken) het ook gelezen.

Ben blij voor je dat je advertentie opnieuw wordt geplaatst, echt super van de Quarter OK dan! . Vind jou reaktie eerst en ook nu wel wat ongepast. Om bij Jos aan te sluiten...welcome to the world of Bokt Clown

Tuurlijk had Bea het zelf ook wel kunnen lezen, maar vind je het niet wat kinderachtig dat iemand Bea speciaal opbelt om te vertellen wat die en die op Bokt heeft geplaatst?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:58

XoNo schreef:
Tuurlijk had Bea het zelf ook wel kunnen lezen, maar vind je het niet wat kinderachtig dat iemand Bea speciaal opbelt om te vertellen wat die en die op Bokt heeft geplaatst?

Ik weet niet hoe dat precies gegaan is Xono, dus daar mag ik niets over zeggen.

Als je je zo uitlaat op een internetmedium zoals bv Bokt kunnen er dit soort dingen gebeuren, als je daar niet tegen kan moet je niet reageren. It's as simple as that! Jojo's eerste reaktie was ook niet voor de poes en komt er nog een spreekwoord ter gedachte, wie zich brand, moet op de blaren zitten.... en als je paardrijd...is dat echt niet fijn Knipoog Haha!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:00

mijn eerste reactie was niet om mensen te schoppen maar een uiting van terleurstelling en frustratie. het probleem is inmiddels besproken en uitgewerkt met bea van de quarter en daar gaat het om Haha!
als je zo in de spotlight wordt gezet (doordat iemand speciaal belt naar de quarter)ipv een pb te sturen hoe iemand een bepaalde reactie bedoelt dan voel je je ook wel een beetje Boos!
ik weet dat ik soms zo scherp al een mes kan zijn maar er lopen ook heeeel veeel mensen met zeer lange tenen.
hiermee is het laatste voor mij gezegd en zal ik mij niet meer uitlaten op bokt en alleen nog stilletjes meelezen zo kan ik niemand voor de poten schoppen wat ze voor mijn gevoel maar al te graag tegen mij doen
tot ziens ene bea BEA BEDANKT DAT MIJN ADVERTENTIE GEHEEL FOUTLOOS IN DE NIEUWE VERSIE KOMT@!! Pling

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 22:09

Jojo, je weet niet wat voor een bedoelingen de 'verklikker' heeft gehad bij het vertellen wat jij hebt geschreven. Je reaktie was fel, dat is een feit en dat weet je vast ook wel.

Blijf alsjeblief reageren, je bent niet altijd zo, dat weet ik en dat weet jij ook Knipoog

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 23:40

goh als ik dit topic nog eens doorlees met mijn eerdere reaktie lijkt het wel alsof ik die geheimzinnige 'verklikker' zou kunnen zijn Clown
is niet het geval, maar ik ben het er wel mee eens dat je je bewust moet zijn dat je post op een openbaar forum en dat dus iedereen het leest en dat er ook over gepraat wordt. 'verklikker' vind ik ook wel een beetje een raar woord in deze context hoor.

verder top van jojo dat ze het er niet bij heeft laten zitten en ook top van bea dat ze dit zo netjes op gaat lossen... petje af voor allebei Cool

en ik ben wel blij met een extra HS want dan kan ik tenminste mijn eigen exemplaar krijgen *LOL*