Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vervelend virus
Jannie schreef:Is er al bekend waar de futurity wordt gehouden?
Jannie schreef:Onder anderen omdat er al een tijd de vraag is vanuit het zuiden (denk daarbij ook aan Belgie) om eens iets in het zuiden van het land te organiseren.Waarom wordt die wedstrijd in juli trouwens in Zuid Nederland gehouden? Ik had liever een centralere plaats gehad.
Ik had dit zaterdag willen vragen maar ik was er dus niet, en was ik er wel geweest dan kon ik het nog niet vragen want ik had (heb) geen stem!Vervelend virus
SuzanneAAHCH schreef:Jannie schreef:Is er al bekend waar de futurity wordt gehouden?
Nee, nog niet, daar zijn we nog mee bezigJannie schreef:Waarom wordt die wedstrijd in juli trouwens in Zuid Nederland gehouden? Ik had liever een centralere plaats gehad.
Ik had dit zaterdag willen vragen maar ik was er dus niet, en was ik er wel geweest dan kon ik het nog niet vragen want ik had (heb) geen stem!Vervelend virus
Onder anderen omdat er al een tijd de vraag is vanuit het zuiden (denk daarbij ook aan Belgie) om eens iets in het zuiden van het land te organiseren.