[WN] onderschat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ladyblues16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 17:10

En de mensen die ik bedoel weten het zelf wel.

Dus als je weet waar je mee bezig bent hoef je je ook niet aangevallen te voelen.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:38

maar dan wel een beetje voorzichtiger zijn in je uitspraken de volgende keer, want zoals ik al eerder zei ook op bokt schrijven mensen die op hoog niveau western rijden, die zelf les geven en niet te vergeten die wedstrijden jury zijn.
maar het is je allemaal vergeven hoor, welkom op bokt en ik hoop dat we nog vele discussies kunnen aan gaan, maar als je zelf vragen hebt ben je ook van harte welkom

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:28

sflj schreef:
Goedzo! OK dan! En bij wie en waar is dat?

Ben ik ook wel benieuwd naar!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:47

Haha! FF research gedaan : Les van Diana (Pieters???) Die zit in het bestuur van de WRAN , heeft een zetel bij de proffs. Staat in een ander topic Tong uitsteken niet dat het mij intreseert, maar anderen hier!!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:39

Shotime schreef:
_/-\o_ Go jij! Go jij!

sugarmiss!!, ik dacht dat alleen smilies verboden waren op bokt Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:43

Die zijn ook verboden, tenzij je heeeeeeeeeel functioneel zijn.
En dat bepalen de moddies weer...
Je ziet je bent weerloos aan ons overgeleverd als het om smiley-posts gaat. Bloos! Clown Clown

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:57

@Emmelske:
Ik lees ook niet alles, dus er schiet er wel eens wat door. Je kunt dit beter melden via het Rode vraagteken Afbeeldingrechts bovenin de bewuste reactie.
Ik heb hem nu verwijderd.

Nu weer on-topic please Haha!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:47

daarom zei ik het ook, maar ik moet me er ook niet mee bemoeien Haha! , sorry voor het off-topic Tong uitsteken

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:00

Ik wil even terugkomen op de verontruste posts van WSW.
Diana: De TS gebruikt misschien jouw naam in haar topic, maar er wordt absoluut niet negatief over jou gesproken...Je mag weer uitademen... Ach gut Persoonlijk kreeg ik niet echt het idee, dat jij op een of andere manier hier iets mee te maken had. TS kwam een beetje onhandig in de aandacht... Bloos en zo rolden we van het een in het ander... Ziek

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:06

Zoals ondertussen wel duidelijk mag zijn heeft diana pieters laten weten geen klant te herkennen die past bij de posts van ladyblues.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:13

Ik snap het probleem niet? Verward De TS heeft helemaal gelijk als ze zegt dat het Westernrijden nog vaak onderschat wordt. Dat merk ik ook regelmatig. Het had alleen niet zoveel nut om dat op WN te zetten Knipoog . En dat ze zegt dat ze prima les krijgt van Diana is toch niks mis mee? OK dan!
Of heb ik iets gemist, misschien?

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 13:23

Nee, zo dacht ik er ook over...maar goed...gemoederen zijn ondertussen gesust. Maar het blijft natuurlijk een beetje "raar" als iemand vertelt dat ze "op hoog niveau" les krijgt van iemand en dat die instructeur daar niet van op de hoogte is...toch???? Verward

Suske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 16:44

sflj schreef:
Ik snap het probleem niet? Verward De TS heeft helemaal gelijk als ze zegt dat het Westernrijden nog vaak onderschat wordt. Dat merk ik ook regelmatig. Het had alleen niet zoveel nut om dat op WN te zetten Knipoog . En dat ze zegt dat ze prima les krijgt van Diana is toch niks mis mee? OK dan!
Of heb ik iets gemist, misschien?

Nou ik kan me voorstellen LadyBlues16 kwam met aardig wat stevige uitspraken en als daar dan de naam van een trainer onderstaat en die trainer weet daar niet van dan kan ik me voorstellen dat een trainer daar boos over wordt. Want als mensen een slechte indruk krijgen van een trainer dan is het zo van ja maar die trainer zegt rare dingen. Terwijl dat misschien niet zo is. Nu ken ik de eigenaren van de WSW behoorlijk goed en ik weet dat het super mensen zijn. En het is er altijd gezellig en je kan altijd ff binnen lopen voor een bakkie.
En als Diana ee npersoonlijk bericht had gestuurd dan had alleen Ladyblues16 het geweten en waren wij nog allemaal in de veronderstelling geweest dat LadyBlues16 op de WSW rijdt. Met de nodige twijfels over de WSW.
En dat vind ik niet eerlijk WSW is een goede gezellige stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:00

SFLJ, ik kan me heel goed voorstellen dat Diana een probleem heeft met het noemen van haar naam als zijnde trainster van deze persoon. Voor hetzelfde geld verschijnt TS binnenkort op een wedstrijd, laat daar dingen zien die we helemaaaaaaal niet willen zien in een ring, maar dan hangt wel Diana's naam als trainer daar aan vast.... Is geen goede reclame.

Galisteka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:44

Ik heb even de tijd genomen om dit topic te lezen.

Sonja
Citaat:
SFLJ, ik kan me heel goed voorstellen dat Diana een probleem heeft met het noemen van haar naam als zijnde trainster van deze persoon. Voor hetzelfde geld verschijnt TS binnenkort op een wedstrijd, laat daar dingen zien die we helemaaaaaaal niet willen zien in een ring, maar dan hangt wel Diana's naam als trainer daar aan vast.... Is geen goede reclame.

Waar en wanneer heeft Ladyblues16 dan de naam van haar trainer genoemd??
Dit zie ik namelijk nergens staan. Verward

De enige die de naam Diana laat vallen was jij:
Citaat:
Nou da's in ieder geval een mooie opsteker voor Diana, niet?

en RadicalM vult deze met een achternaam aan:
Citaat:
Ik begrijp dat je les krijgt van Diana Pieters?

Wat is nu eigenlijk het probleem? Knipoog

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:55

Als je het profiel van de TS aanklikt en daarna op alle berichten klikt zie je het staan. Bij nieuwe personen doe ik dat altijd even om te zien wat ze zoal te melden hebben, zeker als het begin zo is......

Maar eigenlijk weet ik dit ook niet zo zeker, ik ben niet zo op hoog niveau..........

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:55

Sonja schreef:

Ten eerste heb ik haar alleen maar in positieve zin over Diana zien schrijven. Ten tweede loopt een trainer altijd het risico dat zijn/haar pupil(len) iets in de wedstrijdarena laten zien wat zij hem/haar niet zo geleerd heeft en ten derde kunnen jullie toch aan de eerste berichtjes van de TS wel zien dat het hier om een jong meisje gaat die nieuw is op bokt en blijkbaar niet in de gaten heeft hoeveel ervaring er hier bij elkaar zit. Volgens mij nemen jullie haar uitspraken veel te serieus! Even een korreltje zout bij dit soort berichten, doe ik ook. (bij 95% van de berichten op bokt trouwens! Ook die van mij! Knipoog )

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:15

TS heeft in het topic dressuur en western wel degelijk aangegeven bij Diana te rijden. TS doet in een aantal topics vervolgens een aantal stevige uitspraken. Uitspraken waar je het als trainer best eens met haar over zou willen hebben wellicht. Maar aangezien TS niet bekend is bij Diana is dat niet mogelijk. Om die reden kan ik me goed voorstellen dat Diana niet blij is met de koppeling van TS aan de naam van haar ranch.

Suske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 21:26

sflj schreef:
Ten tweede loopt een trainer altijd het risico dat zijn/haar pupil(len) iets in de wedstrijdarena laten zien wat zij hem/haar niet zo geleerd heeft en ten derde kunnen jullie toch aan de eerste berichtjes van de TS wel zien dat het hier om een jong meisje gaat die nieuw is op bokt en blijkbaar niet in de gaten heeft hoeveel ervaring er hier bij elkaar zit. Knipoog )

Wat betreft het in de wedstijdarena laten zien: Moet je beter trainen of je hebt de foute trainer uitgekozen. Teminste als ik naar mezelf kijk neem ik de rijstijl van mijn trainer over misgien is dat alleen bij mij maar als je non-pro's of youth ziet rijden kun je vaak zien aan de manier waarop ze zitten of rijden dat ze bij een bepaalde trainer horen.
En als het om een jong meisje gaat wat niet weet wat voor mensen hier zitten zou ik eerst maar eens rond kijken als ik nieuw ben en niet gelijk van die harde opmerkingen plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:07

Tja Galisteka, tic van me. Bij nieuwe post meteen even kijken wat iemand nog meer heeft gepost.
Zo heb ik nu dus bv ook even bij jou gekeken, en gezien dat je uberhaupt de laatste maanden nooit wat zinnigs op Western geplaatst hebt. Maar nu is er een kans om toch effe wat te schrijven, dus grijp je die ook Verward Vreeeeemde gebruikers hier tegenwoordig......

@sflj: de opmerkingen lijken inderdaad wel positief te zijn. Maar stel nou eens dat we hem/haar op een wedstrijd zien, en het is echt huilen met de pet op. Dan staat er toch op internet dat ze op hoog niveau les heeft van Diana. Ik kan me voorstellen dat Diana daar niet gelukkig mee is, want dan geeft dat wel een raar beeld he, een klant die voor geen drie stuivers kan rijden wijs maken dat ' ie op hoog niveau les heeft....

Afijn, laten we er lekker over ophouden. De enige die hier fout zit is degene die het topic gestart heeft. Zeggen dat je bij iemand traint terwijl dat niet zo is, is niet netjes en zeer kinderachtig.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:30

Anya schreef:
TS heeft in het topic dressuur en western wel degelijk aangegeven bij Diana te rijden. TS doet in een aantal topics vervolgens een aantal stevige uitspraken. Uitspraken waar je het als trainer best eens met haar over zou willen hebben wellicht. Maar aangezien TS niet bekend is bij Diana is dat niet mogelijk. Om die reden kan ik me goed voorstellen dat Diana niet blij is met de koppeling van TS aan de naam van haar ranch.

Maar waarom komt er dan steeds een slotje op??? Verward

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 00:41

Het is een of topic vraag, maar als je de topics even leest, dan kun je zien dat er al een oplossing werd gezocht. Dat er een tijdelijk slotje was geplaatst, dat verwezen is naar dit topic voor commentaar (dat is ook gewoon open).

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:01

Suske schreef:
Wat betreft het in de wedstijdarena laten zien: Moet je beter trainen of je hebt de foute trainer uitgekozen. Teminste als ik naar mezelf kijk neem ik de rijstijl van mijn trainer over misgien is dat alleen bij mij maar als je non-pro's of youth ziet rijden kun je vaak zien aan de manier waarop ze zitten of rijden dat ze bij een bepaalde trainer horen.

Jaja. En jij denkt dat jij of die anderen in de ogen van hun trainer nooit iets fout doen, tijdens een wedstrijd? En dat, als dat gebeurt, meteen iedereen naar die trainer wijst?
't Zal wel hoor, maar dan wil ik bij deze mijn trainster even vrijwaren en niet verantwoordelijk stellen voor al mijn (toekomstige) foute acties in de wedstrijdarena. Daar ben ikzelf alleen maar verantwoordelijk voor!
Citaat:
En als het om een jong meisje gaat wat niet weet wat voor mensen hier zitten zou ik eerst maar eens rond kijken als ik nieuw ben en niet gelijk van die harde opmerkingen plaatsen.

Ach ja, niemand is perfect he. Soms reageer je wel eens te snel of emotioneel. Mijn eerste berichten op dit forum zou ik nu misschien ook niet meer of op die manier typen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:30

Ik ben het helemaal met SFLJ eens (en nee, dat ben ik lang niet altijd Knipoog ), ik vind dat men veel te serieus op TS gereageerd heeft en zich daarmee ook wel wat laten kennen.

Ik kan me best voorstellen dat Diana het niet leuk vind dat mensen zomaar zeggen dat ze van haar les krijgen, wanneer dat niet zo is, maar vind het wat overdreven om te zeggen dat het haar aangerekend zou worden indien TS op een wedstrijd niet goed zou rijden.
Zou wel een beetje raar zijn als alle klanten van alle trainers altijd super zouden rijden op wedstrijd. Als dat zo zou zijn, dan hadden die trainers geen klanten meer en kon iedereen het zelf wel. Op hoog nivo les krijgen heeft niks te maken met het nivo waarop je rijdt. Als een beginner op hoog nivo van Anky les krijgt wil dat niet zeggen dat ze na een maand de sterren van de hemel rijden.

Suske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:33

Mijn trainer is absoluut niet verantwoordelijk voor wat ik doe. Ik rij daar en ik ben daar verantwoordelijk voor. Niemand anders.
En ik doe vaak zat wat fout maar daar zegt me trainer wat van (gelukkig anders zou ik toch wat fouts hebben) en ik heb toch een trainer om te leren en als je geen fouten maakt kun je ze ook niet corrigeren. En voor de fouten met je paard mag je nooit naar iemand anders wijzen behalve naar jezelf. Jij hebt het paard getraind, ermee gewerkt, en het geshowd jou fout als er wat mis gaat.

En je kan wel emotioneel reageren als een topic bezig is maar als je een topic begint denk je toch na over wat je zegt. Maar dat zal wel aan mij liggen.

PS als iedereen perfect zou zijn zouden we allemaal drs. professor en ingenieur zijn en ook allemaal de gouden medaille op de OS halen. het idee alleen wordt ik al misselijk. En zonder fouten geen leermomenten.