.......nu toch maar naar bedje toe!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vera"]
Rinus, hoeveel zadels heb je nu verkocht na het bekend worden van jouw deelname![]()
Sablou, ik denk dat Rinus hier op zal antwoorden dat hij geen enkel zadel meer heeft verkocht.
Ik vind het jammer dat er weer een manier gevonden is om het idee een negatieve slinger te hebben gegeven.![]()
[/quote]
Vera, je vraagt nu aan de Persil hoeveel pakken waspoeder ze meer hebben verkocht na de reclame van gisteravond.
Natuurlijk heeft Rinus niet 1 zadel meer verkocht. Maar zijn naam staat wel bij iedereen in het geheugen. Diegen die in Februari een zadel zoekt zal zeker aan Rinus denken. Dat misgun ik hem niet eens. Nogmaals : het gaat hier niet omm de actie van Rinus, maar om het feit dat Bokt als Marketing instrument gebruikt wordt. Dat is niet correct.
[quote="vera schreef:Volgens mij plaats jij ook regelmatig, met trots, als je weer een nieuwe opdracht hebt volbracht
sablou schreef:Tenslotte toch nog even een reactie op onze "niet-sponsoring".
Wij willen niet voor welke groep, organisatie of vereniging dan ook, iets doen voor 1 man of vrouw. We doen liever iets voor al die mannen en vrouwen die vertrouwen in ons hadden: onze klanten.
Anya schreef:Gatverdarrie. Sorry hoor, maar wat willen je hier nu mee bereiken Sablou? .........
Tijdens de stemming wilden ze sowieso anoniem blijven om de stemming niet negatief of positief te beinvloedden..........
Daarom heb ik meegewerkt aan het opstellen van die prijs......
Dat neemt niet weg dat op deze wijze een topic openen om een goed initiatief te grond in te boren, in mijn optiek echt onaardig is. Het zij zo.
.sablou schreef:Ik heb niets tegen Westernworld. Eigenlijk heel knap om op deze manier toch even half westernland te benaderen. 1:-0 voor Westernworld. Ik wou dat ik het bedacht had. Maar daar gaat het hier niet om. Het gaat hier om gelijke monniken, gelijke kappen.
Anya schreef:Het zit de 'commercielen' blijkbaar al wat langer dwars

XoNo schreef:Het gaat niet meer om je kwaliteiten als wedstrijdruiter, maar degene met de meeste vrienden gaat er met de prijs vandoor.
Citaat:Ik heb in alle commenteren op deze verkiezing trouwens nog geen betere stem methode voorgedragen gezien..........