Soms staat de caravan dichterbij dan de kantine
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Die 10 euro extra boeit me dus niet zo heel erg. Het is een dure hobby, waar ik veel plezier aan beleef en een hobby mag in mijn ogen geld kosten
! jeddah schreef:Nee Mac, je kan het ook later aanvragen hoor!! Hoeft niet perze nu voor die 10 euro, zolang je het wel van te voren aanvraagt en dus niet op de show zelf kost het gewoon 10 euro en geen 25. Alleen als je op de show zelf een startkaart aanvraagt kost het 25!
Dus als je in augustus besluit om Pepsi en veulen in Oktober te starten dan kan dat voor die 10 per startkaart! Tenminste, zo begrijp ik het!
) en jeddah over Senna, besefte ik dat het ook voor mij zou zijn. Daar mag ik dus ook nog achteraan binnenkort
Ik wil wel een voorkeursnummer opgeven
!! Het is echt super makkelijk, je volgt gewoon de link van de eerste pagina en vult alles in en voila
!!
Zie ook onder startnummers waar ik de regeltjes voor de startnummers heb gequoted.Dance schreef:Maar goed de DPHC en AAHCH hebben ALV gehad en ik neem aan dat de leden voor gestemd hebben, want volgs. de regels van de moederstamboeken kan een lid van deze stamboeken niet gedwongen worden bijdragen te betalen of zelfs lid te worden van een andere vereniging om aan een approved show mee te mogen doen.
Tenfold schreef:Hoe letterlijk moet je dit nemen? Als een lid inderdaad niet gedwongen kan worden om een bijdrage te betalen, geldt dit dan ook als dit tegen een ALV stemming ingaat, of kan een lid sowieso niet 'gedwongen' worden ondanks de stemming van een ALV?
Emmy schreef:Dance heeft helemaal gelijk, bij de AQHA staat dat letterlijk in de regels.
Gelukkig is de NQHA niet aangesloten bij de federatie, dus hoeven wij geen betaalde startnummer als we een AQHA show hebben.
Wij fokken, dus doen 1x per jaar mee met ons veulen in de halter, zou belachelijk zijn als je voor de ene x dus 10 euro extra moet betalen, soms weet je nog niet weken van te voren of je het gaat redden, met afspenen bijv. dus kan je ook niet op tijd een kaart aanvragen, dus ben je 25 euro extra kwijt.
Straks zou de wedstrijd ongeldig verklaard kunnen worden, omdat ze buiten de regels van het moederstamboek omgaan.
Vraag me af, als in Marienheem tijdens het NK, waar zoals gebruikelijk
ook een AQHA show is, of je dan ook een startnummer moet hebben, voor enkel de AQHA show. Als je bijv, je merrie 1x in de halter wil showen?? Zijn de punten die je dan eventueel haalt, wel geldig??
Moet ik ook niet nog eens net op die dag ziek worden en vragen of een bevriende trainer haar even wil voorbrengen, dan kost het je nog eens 25 euro extra.
Nogmaals als je 1 paard hebt, waar je veel shows mee rijdt, dan is die 10 euro per jaar niet zo veel, maar voor 1 enkele show is het natuurlijk belachelijk!!