[WN] Grote, betrouwbare on-line Tack Store in Us...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:11

Wat een mooie dekens bij Schneiders.. Bij de nek zit zo'n verstelbaar bandje, net als bij de Anky dekens.. Heeft iemand hier ervaring mee. Dit lijkt mij om de nek te verstellen om de schouders meer ruimte te geven?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 21:41

Henriette schreef:
Doe GEEN zaken met Equinesupplydirect !!

Daar heb ik heel slechte ervaringen mee. Boos!

Ik wacht ook al 1,5 JAAR op mijn spullen, betaald en wel! Zij beantwoorden geen klaag- mails....... Boos! Boos! !!!!!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 05:27

jeddah schreef:
Stuur ze een mailtje, dan weet je het, ik heb bij hun nog nooit een deken gekocht Knipoog !

Ik schaam me voor mijn Engelse gramatica Bloos Bloos Bloos

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 05:45

Effe een klein ooft. vraagje... Is het nou niet kl*** eten voor een paard met zo'n hood? En hooi van de grond? Verward Ik denk toch dat ik er volgend jaar mee ga beginnen daar mijn knol wit van kleur is (met hier en daar een palomino vlek als uitzondering) en graag in elka drol gaat liggen! Echt waar ze is onverbeterlijk, ik lach me altijd kapot! Haha! Maar nu gaat het wel erg offt... Bloos

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 11:01

Het is wel even wennen voor ze en ik heb paarden met slecht passende hoods ook wel erg "moeilijk" zien doen omdat ze niet zoveel meer konden zien.
maar als de hood goed past zullen ze er weinig last van hebben, er zitten elastieken aan waarmee je de hood aan de deken bevestigd waardoor ze dus gewoon hun hals kunne strekken en van de grond kunnen eten.

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 18:20

Zijn die dekens van Schneider nou echt een goede pasvorm voor 'onze paarden'? Ik vind ze allemaal zo mooi!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:19

Ik wil ook zo'n Schneider deken! Kunnen we niet met meerdere bestellen en zo misschien de verzendkosten beperken??? Maar dan moet inderdaad de pasvorm wel super zijn voor mijn haflinger!!!! Wie oh wie heeft zo'n Schneider deken?

sonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 18:23

Wij hebben al een jaar of 6 deze dekens.Ze bevallen erg goed,en gaan al al die tijd mee.Ze lopen er mee buiten en ,staan er mee in de regen(niet uren!).Die van Lamicel zijn bijna hetzelfde,bevallen ook goed.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 09:26

Alleen de verzendkosten zijn zo'n 100 dollar! Niet te doen dus, jammer!

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 16:29

Ik heb het Halster al binnen ! Haha!
Dat is snel of niet dan!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 16:36

En bevalt ie Haha!
Ik had hem ook zo snel.

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 16:42

Week nog niet, ben op mijn werk en mijn pensiontje belde net dat het binnen kwam...
Had het niet zo snel verwacht, ben zwaar verbaasd.

patriciavg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:09

hey, ik las dat mensen hier spullen hebben besteld van een site en nooit iets gekregen hebben (wel betaald). Weet niet of het in de US ook zo is maar las geloof ik laatst dat je dan in NL (zolang jij bewijs van betaling hebt) de website kunt aanklagen of iets. Zolang hun geen bewijs van opsturen hebben, heb jij recht op al je geld (je kunt het dan dus allemaal terug krijgen, misschien wel met vergoeding Knipoog )... dus als je er nu veel geld door kwijt ben geraakt, zou ik eens gaan informeren naar de mogelijkheden!

Succes

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:36

Waar kan je dat doen of bij wie moet je dan zijn Patriciavg?

patriciavg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:17

Ik heb geen flauw idee... misschien dat ze je bij de consumentenbond verder kunnen helpen? Das het enige wat ik me kan bedenken. Of bel eens een advocatenkantoor op (doe alsof je het voor een project op school doet, dan zijn ze vrij vaak zeer behulpzaam) en vraag naar de mogelijkheden. Kan me ook ni meer herinneren waar ik het gezien of gelezen heb...

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 21:48

TADAAAAA
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:58

Yep dezelfde Lachen Kleurt goed OK dan!

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:49

Je kunt inderdaad via je creditcardmaatschappij je geld terugvorderen, maar dat kan alleen binnen 3 maanden na ontvangst van je afschrift.

Ik ben door EquineSupply net lang genoeg aan het lijntje gehouden dat die termijn verstreken was Boos! Boos!

Op telefoontjes (altijd antwoordapparaat), e-mails en aangetekende brieven werd nooit gereageerd.
Ik heb op internet vanalles opgezocht en ben er toen achtergekomen dat het telefoonnummer op de site bij de Amerikaanse telefoondienst op een andere naam (van de oplichter?) en heel ander andres zat.
Vervolgens heb ik het bedrijf wat naast het zakelijk adres van EquineSupplyDirect ge-emaild met de vraag of zij het bedrijfje kenden.....nee dus....
Kortom, foute boel....en klanten uit het verre Europa zijn gewoon de klos!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 07:55

Als je via Ebay bij hen hebt gekocht, kun je daar ook nog een klacht indienen. Daar wordt een verkoper helemaal hyper van en rent dan bijna persoonlijk bij je huis binnen om het pakje te bezorgen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:20

Nou daar heb ik andere ervaringen mee hoor Verdrietig Haha!