Anya"]
Haha wil jij ze ook zoenen dan![]()
![]()
[/quote]
euh ik bedoelde het anders.
[quote="Anya schreef:Er kan natuurlijk een leuke sponsordame tussen zitten
Okay, ik hou mijn aanbevolen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mayflower schreef:Je hoeft toch niet perse op een wedstrijd te zijn geweest om te weten of jou nominatie een goede rijstijl heeft, eerlijk met paarden is e.d.?
Blaze schreef:JeEn je mag best oneerlijk zijn tegen je paard en toch genomineerd mogen worden.Zolang niemand het (wil) heeft gezien en je aanhang groot genoeg is die het toch niet zien
zou nu iets kunnen impliceren, wat ik gezien de achtergrond van dit geheel eigenlijk wel jammer vind.radicalM schreef:Dames en heren ...dit is geeeeen National Award...het is een "one and only" Bokt-award...![]()
Ok, toegegeven..met een "aardig" prijsje...
Anya schreef:Nou Mayflower dat vind ik te kort door de bocht. Sorry. Ik zie ook goede en nette ruiters naar huis gaan met prijzen. Ik zie ook rotzakken voor hun paard naar huis gaan met prijzen. Het is net het echte leven. Maar beweren dat de verliezers vaak de betere ruiters zijn, dat is een oorzaak/gevolg-relatie die ik er niet aan zou willen geven.
Roos1 schreef:Vooral aanhang is in deze award erg belangrijk!! En helaas bestaat die aanhang juist uit mensen die het niet zien, ben het helemaal met Blaze eens, ik ga dus ook niemand nomineren.
Anya schreef:Of je kunt eens gek doen en ondanks je gevoel dat het niks uitmaakt toch jouw voorkeur nomineren, met een toelichting. Die iedereen dan kan lezen. Want of die persoon nu wel of geen zadel wint: je hebt toch de kans hem/haar in het zonnetje te zetten
susan schreef:ik vraag mij af of niet van tevoren al bekend is wie gaat winnen?
mede door het punt van blaze mensen met veel aanhang (terecht of onterecht zal ik in het midden laten) veel stemmen zullen krijgen omdat ze persoonlijk net iets meer met die persoon hebben...