[WN] naar aanleiding van Big NG Award!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 09:37

Anya"]
Haha wil jij ze ook zoenen dan Lachen Clown Bloos!
[/quote]
Bloos euh ik bedoelde het anders.

[quote="Anya schreef:
Er kan natuurlijk een leuke sponsordame tussen zitten

Okay, ik hou mijn aanbevolen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 09:44

Ik vind het een ongelofelijk fantastisch idee!!
Mijn complimenten voor degene die dit hebben opgezet en inderdaad een dikke klapzoen voor de sponsor!!!

Inderdaad heerlijk als er weer positieve kreten op Bokt zijn......resultaat bereikt!!!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 11:52

Dit is natuurlijk een mooi initiatief en zoals ik lees ook redelijk ingedekt. Ik zeg "redelijk ingedekt" omdat men wel controleert of iemand meerdere nominaties doet e.d.
Maar ik vraag mij 1 ding af: er staat geschreven dat iedereen die een wedstrijd heeft bijgewoond mag nomineren.
Dit roept bij mij namelijk vraagtekens op: o.a hoe wil je controleren of iemand wel eens op een wedstrijd is geweest? Je hoeft toch niet perse op een wedstrijd te zijn geweest om te weten of jou nominatie een goede rijstijl heeft, eerlijk met paarden is e.d.? Verward

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:07

Het is geen trainersprijs Mayflower. Het is een award voor mensen die op wedstrijden uitblinken in good horsemanship en dat kunnen ook beginners zijn. Verder gaan de sponsoren uit van het 'goede in de mensch" Lachen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:25

Mayflower schreef:
Je hoeft toch niet perse op een wedstrijd te zijn geweest om te weten of jou nominatie een goede rijstijl heeft, eerlijk met paarden is e.d.? Verward

Nee dat hoeft zeker niet.
En je mag best oneerlijk zijn tegen je paard en toch genomineerd mogen worden.Zolang niemand het (wil) heeft gezien en je aanhang groot genoeg is die het toch niet zien Cool

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:44

Nee, ik zie het ook zeer zeker niet als trainersprijs en natuurlijk kunnen dit ook beginners zijn! OK dan!
Ik vroeg mij dit af n.a.v. een vraag van iemand anders. Voor mij is het allemaal duidelijk en ook de intentie van deze award en dat is helemaal prima. OK dan!
Je ziet zo vaak "verkeerde" dingen op wedstrijden en die mensen gaan helaas ook vaak met de prijzen naar huis, terwijl de "verliezers" soms of vaak betere ruiters zijn! Scheve mond

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:47

Mayflower schreef:

Je ziet zo vaak "verkeerde" dingen op wedstrijden en die mensen gaan helaas ook vaak met de prijzen naar huis, terwijl de "verliezers" soms of vaak betere ruiters zijn! Scheve mond

Jakkes wat een uitspraak Tong uitsteken
En je meent het ook nog denk ik,en velen zijn het er ook nog mee eens,dat is het ergste Cool

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:57

Volgens mij ben ik het met Blaze eens. Denk ik.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:59

dit zegt mij al genoeg Scheve mond

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:01

Dames en heren ...dit is geeeeen National Award...het is een "one and only" Bokt-award... Knipoog
Ok, toegegeven..met een "aardig" prijsje...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:01

Nou Mayflower dat vind ik te kort door de bocht. Sorry. Ik zie ook goede en nette ruiters naar huis gaan met prijzen. Ik zie ook rotzakken voor hun paard naar huis gaan met prijzen. Het is net het echte leven. Maar beweren dat de verliezers vaak de betere ruiters zijn, dat is een oorzaak/gevolg-relatie die ik er niet aan zou willen geven.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:02

Blaze schreef:
En je mag best oneerlijk zijn tegen je paard en toch genomineerd mogen worden.Zolang niemand het (wil) heeft gezien en je aanhang groot genoeg is die het toch niet zien Cool
Je Cool zou nu iets kunnen impliceren, wat ik gezien de achtergrond van dit geheel eigenlijk wel jammer vind.

Al heb je misschien wel gelijk, dan hoop ik toch dat mensen dit in hun overweging meenemen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:03

radicalM schreef:
Dames en heren ...dit is geeeeen National Award...het is een "one and only" Bokt-award... Knipoog
Ok, toegegeven..met een "aardig" prijsje...

Zelfs dat niet... Je kunt ook stemmen via het messageboard. En vanuit dat messageboard gaat nog een mailing uit naar alle stallen. Het wordt op bokt bijgehouden omdat hier toevallig een paar gekken zitten (SM en ik) die hebben aangeboden het bij te houden en te checken op dubbels. En daarom mag de award via bokt bekend worden. Meer niet.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:07

Anya schreef:
Nou Mayflower dat vind ik te kort door de bocht. Sorry. Ik zie ook goede en nette ruiters naar huis gaan met prijzen. Ik zie ook rotzakken voor hun paard naar huis gaan met prijzen. Het is net het echte leven. Maar beweren dat de verliezers vaak de betere ruiters zijn, dat is een oorzaak/gevolg-relatie die ik er niet aan zou willen geven.

Natuurlijk is dat ook zo! Ik scheer ze ook niet over een kam: ik zeg daarom ook niet "altijd" en "soms".
Helaas worden sommige dingen die je schrijft weleens verkeerd geinterpreteerd en dat is jammer, want zoals jij het schrijft bedoelde ik het niet. Scheve mond

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:08

Oke Lachen

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:08

Citaat:
Zolang niemand het (wil) heeft gezien en je aanhang groot genoeg is die het toch niet zien

Vooral aanhang is in deze award erg belangrijk!! En helaas bestaat die aanhang juist uit mensen die het niet zien, ben het helemaal met Blaze eens, ik ga dus ook niemand nomineren.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:09

ik vraag mij af of niet van tevoren al bekend is wie gaat winnen?
mede door het punt van blaze mensen met veel aanhang (terecht of onterecht zal ik in het midden laten) veel stemmen zullen krijgen omdat ze persoonlijk net iets meer met die persoon hebben...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:10

Roos1 schreef:
Vooral aanhang is in deze award erg belangrijk!! En helaas bestaat die aanhang juist uit mensen die het niet zien, ben het helemaal met Blaze eens, ik ga dus ook niemand nomineren.

Ja inderdaad als al die westernruiters in Nederland dat doen, dan is aanhang heel belangrijk. Of je kunt eens gek doen en ondanks je gevoel dat het niks uitmaakt toch jouw voorkeur nomineren, met een toelichting. Die iedereen dan kan lezen. Want of die persoon nu wel of geen zadel wint: je hebt toch de kans hem/haar in het zonnetje te zetten

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:12

vergeet ik helemaal te melden dat ik het wel een erg leuk initatief vind OK dan!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:13

Ah, we hebben weer iets gevonden om het topic toch weer een negatieve wending te geven......bravo Huilen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:14

Sugarmiss schreef:

Al heb je misschien wel gelijk, dan hoop ik toch dat mensen dit in hun overweging meenemen.

Fijn dat jij die hoop hebt,ik niet,niet voor 2500 euro Cool

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:15

Anya schreef:
Of je kunt eens gek doen en ondanks je gevoel dat het niks uitmaakt toch jouw voorkeur nomineren, met een toelichting. Die iedereen dan kan lezen. Want of die persoon nu wel of geen zadel wint: je hebt toch de kans hem/haar in het zonnetje te zetten

Welja joh...i.p.v. "doe eens raar met je raar" ..... Clown
Hoewel ik ook wel een zadeltje kan gebruiken... Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:16

susan schreef:
ik vraag mij af of niet van tevoren al bekend is wie gaat winnen?
mede door het punt van blaze mensen met veel aanhang (terecht of onterecht zal ik in het midden laten) veel stemmen zullen krijgen omdat ze persoonlijk net iets meer met die persoon hebben...

Nee ik denk niet dat van te voren bekend is wie er gaat winnen. Natuurlijk is bekend dat sommige mensen veel aanhang hebben. En natuurlijk zal die aanhang hun favoriet echt dat zadel wel gunnen. Maar nogmaals de sponsoren vinden het nog belangrijker dat mensen uitleggen waarom iemand in aanmerking komt om genomineerd te worden.

En lang niet iedereen noemt zijn/haar ongetwijfeld heel goede trainer. Er zijn een aantal relatief onbekende ruiters genoemd uit de amateurklasse.

Bovendien is de mailing naar de stallen nog niet weg. Dus ook dat kan de uitslag behoorlijk beinvloeden.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:17

radicalM schreef:
Welja joh...i.p.v. "doe eens raar met je raar" ..... Clown
Hoewel ik ook wel een zadeltje kan gebruiken... Knipoog

sorry mijn stem is al vergeven Clown Knipoog

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:23

BLAAAAAAAZE... (knipper, knipper)...weet je wel heel zeker dat je niet wilt stemmen... Clown