[WN] The Big NG Award! (Nice Guy/Girl) Nomineer je keus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 21:08

Ook ik nomineer :

Jan Pieter Koopman

Hij is de meest geduldige, serieuze maar vooral diervriendelijke trainer die ik ken, zijn natuurlijke zit en omgang met paarden is voor ieder een lust om te zien, als groom heb ik het nogal makkelijk, hij doet n.l. liever zelf zijn paarden verzorgen, niet omdat hij denkt dat ik het niet kan maar om de band met zijn paard te versterken, ook zijn lessen worden door iedereen gewaardeerd, hij kan goed en duidelijk uitleggen en doet dit voor iedereen op zo'n manier dat desbetreffend persoon altijd met een goed gevoel van zijn paard komt.
bij deze dus genomineerd, JP you are the best !!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:20

Ook ik nomineer; Silvia Schoenmaker

Omdat ik haar al jaren ken, en veel van haar heb geleerd, met name GEDULD hebben, en daarbij nog een portie zelfvertouwen heb meegekregen. De lessen en de clinic`s bevallen me goed, en omdat ze mij en haar andere ruiters altijd steunt tijdens hun wedstrijden!!!EN motiveert. Ook een bedankje aan Wiebe, Dennis en Diana!!!

bintsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:20

ik wou eigenlijk mezelf nomineren maar ja! dus dan nomineer ik:
SILVIA SCHOENMAKER
omdat ik bijna altijd een "ja maar" klaar heb met rijden en dat meestal wel een botsing geeft tussen ons. maar zonder haar had ik dit jaar zeker niet zo goed op de wedstrijden gereden! voor mij is ze natuurlijk nr 1
mopje bedankt

Spotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:54

Ik nomineer Judith Mager

De reden is dat ik het onwijs goed vindt dat ze na vorig jaar een heel erg zware hernia operatie (en dat op haar 19e levensjaar) toch weer zo heeft gestreden om dit jaar de open NK mee te rijden.

Petje af hoor (en dat gebeurt niet vaak )

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 07:56

Ik nominer SILVIA SCHOENMAKER

Om haar geduld en respect voor paard en ruiter, en inderdaad zoals Vera ook al zei omdat ik haar advies nog steeds nu en dan "hoor" terwijl het alweer tijden geleden is dat ik een clinic volgede. OK dan!

Alayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 08:35

Ook ik nomineer Judith Mager!!

Teneerste, zoals Spotty al noemde, ze na een hernia operatie zo weer op het paard is gestapt en zelfs het NK gereden heeft!
Ze op een heel nette, rechtvaardige manier met paarden omgaat en veel geduld heeft!
En, daarbij ook nog eens ontzettend netjes rijdt!!! OK dan! *LOL*

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 08:50

Ik kan gewoon nu niet achterblijven ik nomineer ook Sylvia Schoenmaker en met deze nominatie nomineer ik eigenlijk de hele stal .

Alle medewerkers laten hun klanten in hun waarde en stralen allemaal de rust en geduld uit die bij mij wel nodig is Schijnheilig . Zij hebben allemaal ook geholpen om mij weer op het paard (ok pony maar wat vond ik die GROOT Wow! ) te krijgen en door te gaan ook al is het soms eng (rondje galopperen...aaaah dat gaat niet passen!!). Rust, geduld en humor dan komen we er wel (zelfs deze muts komt er dan wel!! Clown )

Bedankt allemaal! OK dan! OK dan!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 10:16

Ik nomineer WARREN STAAS, vanwege zijn fantastische omgang met paarden, zijn rustige rijstijl. Zijn leerlingen nemen dit over en dat is prima. Bovendien is hij niet alleen rustig en sympathiek tegen de paarden, maar ook tegenover de mensen. OK dan! OK dan! OK dan!

moniza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 10:24

Ik wil nomineren
MONIQUE VERBERNE- WILBORDS omdat zij door een eerlijke en paardvriendelijke trainingsmethode en een niet te stuiten doorzettingsvermogen zowel met haar haflinger Silvester als nu met haar amerikaanse appaloosa A Piece of Power prachtige all-round resultaten behaald.
Afzender: een trotse groom.

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 10:52

Ik nomineer:

Paul Romkes

en niet omdat hij toevallig mijn jongste broer is Knipoog, maar omdat ik zonder hem waarschijnlijk helemaal niet was gaan paardrijden! Ik ben pas begonnen toen ik 25 was (voorheen was ik nl. enigzins bang voor paarden Bloos )
Hij is gewoon heel goed met paarden in het algemeen, niet alleen Western maar ook SGW, springen en dressuur. Hij rijdt zeer netjes en heeft een mooie stille zit. Hij beleerd paarden en helpt bij problemen. Bij onze rijvereniging (waar hij vanaf zijn 11de jaar al bij is) komen ze bij hem als ze problemen hebben met hun paard. Ik noem hem wel eens gekscherend "paardenfluisteraar". Zelfs onze westerntrainer en een westernranch in de buurt maken gebruik van zijn diensten. Hij is gewoon ontzettend geduldig en eerlijk naar de paarden toe. Ook menige "bokkers" uit diverse disciplines hebben hem al weten te vinden. Verder respecteert hij ieders mening en laat iedereen in zijn/haar waarde. Met andere woorden: hij is gewoon een echte "nice guy"

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:15

silvia schoenmaker

Vera heeft het al heel goed voor me verwoord...niks aan toe te voegen eigenlijk!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:32

Ik nomineer
Paul Romkes
en niet omdat hij toevallig mijn vriendje is, (ik denk juist dat je dan kritischer gaat kijken) maar omdat hij ontzettend veel geduld heeft met paarden, vereiste nummer een. Ik heb een aantal keren tijdens (endurance)wedstrijden gezien dat parden stonden te stuiteren aan het touw, dat hij ze overnam en de paarden per direct rustig werden.
daarnaast heb ik hem veel paarden zien rijden het afgelopen jaar (in de verschillende disciplines, western maar ook engels) waarbij het opvalt hoe goed hij naar het paard luistert en niet teveel van ze vraagt, kortom hij heeft echt hart voor het paard.
Een ander punt is misschien wel dat hij voor het tweede jaar allround kampioen breedingstock is!
Daarnaast wat ik ook een belangrijk punt vind voor een Nice guy, hij waardeert ruiters zo als ze zijn en zal nooit kleinerend over ze doen, op welk niveau ze ook rijden!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:35

Ik nomineer:

Paul Romkes

Mayflower verteld het eigenlijk zoals ik het ook zie en ervaar bij Paul.(al ben ik geen zus en zeker geen vriendin Haha!) Hoe hij met de paarden omgaat en de paarden met hem is bijna ongelofelijk. En het ziet er allemaal zo enorm makkelijk uit bij hem.

Als iemand een Nice guy is, dan is het Paulus!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:41

Ik nomineer Sylva v/d Wal. Xono heeft al het een en ander over haar geschreven waar ik het helmaal mee eens ben. Sylva is een hele eerlijke ruiter en trainer, ze is stapel gek op haar paarden en dat straalt ook van haar af. Ik heb haar de afgelopen show seizoen erg veel voor en achter de schermen met haar paarden bezig gezien en kan alleen maar zeggen dat ze haar paarden met veel respect, concequent en met liefde behandeld.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:20

Ik nomineer Roel van Dijk .

De toekomst is erg belangrijk. Deze jongen rijdt heel erg beheerst, doet niks overhaast. Ik heb bij hem altijd het idee dat wanneer het niet zo goed gaat hij toch heel rustig blijft, hij geeft er zijn paard niet de schuld van.
Ik denk echt dat die jongen het nog ver kan schoppen.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:30

Als ik mee mag nomineren dan nomineer ik ook PAUL ROMKES. Gewoonweg een geweldige gozert met hart voor zijn paarden. En kampioen geworden. Nou ik doe het 'm niet na. Geen kapsones en zeer zeker een Nice Guy

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:46

ik stem op ROEL VAN DIJK..!!

ik stem op roel omdat roel altijd erg rustig blijft en niet boos word als het eventjes niet lukt...
en roel helpt me altijd erg goed met mijn paard!!!! Lachen
kortom roel verdient het!! OK dan!

Groetjes Renan

sultje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:51

OK dan! ik stem op warren staas vooral omdat hij zoveel respect voor mens en dier heeft de paarden eerlijk rijd en mensen in hun waarde laat wat erg belangrijk is.nadat hij zijn beste vriend (zijn trouwe paard roy)was verloren had hij toch nog de kracht om zijn leerlingen les te blijven geven.
als jij je paard bij een demostratie zonder hoofdstel kan rijden terwijl er van alles daar om heen gebeurt is voor mij wel een teken dat je je vak(je lust en leven)verstaat Koe

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:57

Er zijn meerdere mensen die ik zou willen nomineren, maar ik heb gekozen voor :

Claudia Vermee

Ik heb voor haar gekozen omdat ik vind dat ze heel netjes rijdt. Altijd rustig blijft en die rust ook uitstraalt als ze rijdt. Die rust brengt ze ook over op anderen als ze langs de bakrand staat en je even helpt.

schiphorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 14:39

Ik stem op ROEL VAN DIJK
omdat Roel goed en heel netjes rijd!!
Gewoon een echte NICE GUY!!!!

mcflurry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:11

Ik wil graag

OK dan! Roel van Dijk OK dan!

nomineren.

Het is naast een aardige jonge man een keurige ruiter die ook op wedstrijden altijd het hoofd cool houdt ook als er iets mis gaat.

Bovendien rijdt hij niet alleen op wedstrijden keurig maar ook thuis is er nix op hem aan te merken. *LOL* *LOL* *LOL*

Dus bij deze Roel deze stem is voor jouw.

Maukb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:12

Ik nomineer

Jan Pieter Koopman

Hij is een aardige, geduldige, diervriendelijke trainer!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 19:18

goed ik stem ook op roel van dijkomdat hij altijd netjes rijdt en bereid is om te helpen.
Verder denk ik dat deze jongen met hard werken veel heeft geleerd op alle niet rassen die hij nog steeds traint of start.
De afgelopen jaren is roel gegroeid en zijn kwaliteit is super vooruit gegaan en dat op zijn rustige manier!

Roel mijn stem heb je OK dan!

groetjes tanja

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:03

Ik nomineer:

Brigitte Drost

Ik maak Brigitte veel (dagelijks, Haha! ??) mee, zie hoe ze traint, hoe ze met haar paarden omgaat. Brigitte heeft verschillende paarden (Paints) waarmee ze op wedstrijden zeker niet onverdienstelijk rijdt en showt. In mijn ogen een hele kunst om meerdere paarden op een eerlijke en nette manier te presenteren op wedstrijden in verschillende disciplines. Ook is ze de beroertste niet om klaar te staan met raad en daad óf het uitlenen van spulletjes aan zenuwachtige 'concurrenten'. Ze ís soms wat scherp in haar communicatie maar ze heeft een heel lief warm hart voor mens en dier...........

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:11

Ik nomineer

Paul Derrez

Ik ben afgelopen zomer een maand stage bij hem gelopen en mogen zien hoe hij zijn paarden traint. Dit gebeurt allemaal op een eerlijke, nette & rustige manier. Op wedstrijden presteert hij goed en ook zijn leerlingen doen het erg goed.

Ook heeft hij laten zien wat mijn pony allemaal kon, maar wat ik er niet uit kreeg Lachen
Hij is heel duidelijk voor een paard en al snel begrijpen ze wat hij bedoelt.