Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Zij hebben allemaal ook geholpen om mij weer op het paard (ok pony maar wat vond ik die GROOT
) te krijgen en door te gaan ook al is het soms eng (rondje galopperen...aaaah dat gaat niet passen!!). Rust, geduld en humor dan komen we er wel (zelfs deze muts komt er dan wel!!
)
, maar omdat ik zonder hem waarschijnlijk helemaal niet was gaan paardrijden! Ik ben pas begonnen toen ik 25 was (voorheen was ik nl. enigzins bang voor paarden
)
) Hoe hij met de paarden omgaat en de paarden met hem is bijna ongelofelijk. En het ziet er allemaal zo enorm makkelijk uit bij hem.
??) mee, zie hoe ze traint, hoe ze met haar paarden omgaat. Brigitte heeft verschillende paarden (Paints) waarmee ze op wedstrijden zeker niet onverdienstelijk rijdt en showt. In mijn ogen een hele kunst om meerdere paarden op een eerlijke en nette manier te presenteren op wedstrijden in verschillende disciplines. Ook is ze de beroertste niet om klaar te staan met raad en daad óf het uitlenen van spulletjes aan zenuwachtige 'concurrenten'. Ze ís soms wat scherp in haar communicatie maar ze heeft een heel lief warm hart voor mens en dier...........