Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
is jouw paardje elke dag dat ie daar staat slechter af. Ik zou zsm met alle "oudere" pension mensen om de tafel gaan zitten en een datum afspreken dat jullie er met zijn allen zijn. Confronteer de meiden met jullie klachten en zorg ook dat de beheerder in de buurt is. Zo niet dan inderdaad Dierenbescherming laten vallen of zeggen dat jullie allen tegelijkeertijd weg zijn. En niet alleen dreigen.. ~~}> ..ook zeker uitvoeren. Je laat je paardje toch niet zomaar slaan?
Wens je heel snel een andere oplossing toe voor het welzijn van je paardje.
Nou ik had ze dus eens flink de waarheid verteld en ik had er zelfs de politie bij gehaald als dat nodig zou zijn! Nee heb je, ja kan je krijgen zeg ik altijd maar. Liever de gok nemen dat je wordt weggestuurd dan dat je je paard daar zo laat staan!
Met mij hadden ze dus echt een probleem gehad!!!
en dat kun je de stal eigenaar onder zijn neus drukken en eisen dat je paard een goede verzorging krijgt.
klaasjuhhh schreef:Ik zou er JUIST NIET weggaan! Dan hebben die meiden er alleen maar aardigheid in, en flikken ze het iedereen als ze diegene weg willen hebben, hebben zij er lol in..
Wat IK zou doen is naar die meiden toegaan en eens met ze gaan praten (eerst gewoon vriendelijk blijven), en zeggen dat als je het weer merkt een camera oid ophangt, en ermee naar de dierenbescherming gaat, hoef je niet eens te doen, worden ze al bang van als je dat zegt. En anders gewoon stalgeld inhouden net zolang totdat de eigenaar er wat aan doet..
2 meiden van 16 en 17 jaar die een manege runnen? Niet te geloven..
XoNo schreef:En diamond, ondertussen kun je wel 's avonds slapen, terwijl je weet dat hij misschien wel weer klappen krijgt?
gijsenkim schreef:Ik denk dat ze blij mogen zijn dat ze met jou te doen hebben, en niet met mij.
Ik ben dan niet zo lief, vrees ik
anders lijkt me zo'n 'baan' niet om uit te houden.