[WN] Wie raden jullie aan?(clinic)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bleuberta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 21:08

Ja idd betaalbaar graag....
Misschien ooit in de toekomst maar nu in deze Decembermaand echt ff niet.

wimbeldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:37

Ik les sinds kort bij Petra Rosler. Zij besteed heel veel aandacht aan het soepel maken van je paard. De basis dus. Zij geeft ook clinic's.
Zie haar site www.paardvriendelijkrijden.nl

hanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:55

Ik heb een paar clinics van chris knol gehad. Erg gezellig maar vooral veel geleert.
Hij geeft duidelijk de info en legt goed uit. verteld wat een jury wil zien en ga zo maar door.
Ik vond hem echt supper OK dan!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 11:45

Ik heb helemaal de "spirit" te pakken. Ik wil nu ook een clinic organiseren! Haha! In grondwerk, we hebben een aantal jonge hengsten op stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:57

O voor grondwerk kan ik je Jan van Berendonk uit Nieuw Vennep aanbevelen; die doet dat hartstikke leuk!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:04

Adrienne schreef:
Die Jean Claude Dysli is misschien wel leuk en aardig maar dat mag dan ook wel voor 250,00 tot 475,00 euro pp.
Ik geloof dat je met het aanraden van deze man een beetje het doel van Bleuberta voorbij streeft.

Pfff, is die echt zo duur? Dat zal inderdaad niet de bedoeling zijn van Bleuberta! Ik verwacht tenminste dat het de bedoeling is dat een grotere groep Bokkers kan deelnemen? Want bij zulke prijzen wil je natuurlijk niet de aandacht van zo'n man delen met 10 a 15 medecursisten, want dan wordt het alleen nog veel duurder in vergelijk met de aandacht die je per persoon krijgt! En dan is het wel voor een erg select groepje weggelegd!
Hier in Nederland moet je voor zo'n 40 euro per uur toch al een heel eind komen, en dat is denk ik wat realistischer in prijs(hoewel dat voor een hoop ook al niet niks is natuurlijk!).
Ik kan me voorstellen dat een trainingsstal zo iemand als Dysly uitnodigd (zoals bv. ook Dell Hendrickx jaarlijks in Vorstenbosch komt voor een super leerzame clinic), maar gewoon voor zo lijkt me zo iemand toch wel wat te prijzig Haha!. Ik denk dat binnen de hierboven genoemde namen, al heel wat goede zitten die zeer zeker wel in aanmerking komen

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:29

Ik heb ook meegedaan aan de trailclinic van Silvia (sil op bokt) en ik heb 1 keer in de week les van haar.
Ze is heel duidelijk en als iets niet helemaal lukt doet ze het even voor op jou paard.
Ook is ze geduldig en het is altijd gezellig met Sil OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 18:56

Wat ik ook erg leuk vind van Sil, is dat ze alle rassen serieus neemt, en dat ze niet zeikerig is met d'r eigen paard. Toen ik ingeschreven had op een clinic van haar en Milena had iets voor die tijd, kwam er meteen een mailtje dat ik dan wel op het paard mee mocht doen dat zij meebracht om een demootje mee te geven.\
Gelukkig kon Milena toen toch mee (ik weet effe niet meer of het nou aan het paard of aan de veewagen lag ofzo, maar in ieder geval was het even twijfelachtig geweest of ik wel mee kon doen), maar anders had ik dus gewoon zomaar op Sanwood ( Lovers ) mogen rijden.....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:33

Barry Schuurman misschien?? Daar ga ik morgen heen, nog nooit van hem les gehad, dus ben zeeeer benieuwd, maar hoor iig goede dingen over hem.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:19

CounTree schreef:
Barry Schuurman misschien?? Daar ga ik morgen heen, nog nooit van hem les gehad, dus ben zeeeer benieuwd, maar hoor iig goede dingen over hem.

Jip Barry Schuurman is imo een absolute aanrader! Ik kijk iig uit naar 9 januari!

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 08:13

Ik ben erg blij, CounTree, dat je het met jezelf eens bent Knipoog

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 10:17

CounTree schreef:
Jip Barry Schuurman is imo een absolute aanrader! Ik kijk iig uit naar 9 januari!

Dus de clinic was goed bevallen? Haha!

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 12:05

In de clinic van Barry Schuurman van 9 januari had ik ook willen meedoen, maar heb helaas af moeten zeggen vanwege afzeggen van vervoer (toch maar eens zelf een auto en trailer en E-rijbewijs aanschaffen....)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:54

Jolande schreef:
Dus de clinic was goed bevallen? Haha!

Oh ja die was echt heel leerzaam.
Vaak volg ik reining clinics, maar aangezien ik nu van iemand les heb die reining als specialiteit heeft, besloot ik nu dus voor de pleasure te gaan.

Was dat ff wennen, bv. mocht tijdens 8-tjes rijden helemaal niets doen, eigenlijk alleen met de binnenteugel richting aangeven (geen benen, geen buitenteugel). Verward Al gauw liep mijn paard op alle vier haar benen in balans, in stelling (niet teveel) en verzameld. Bloos! OK dan! .
Uiteraard hebben we nog meer gedaan dan dit. Al met al was het echt super leerzaam. Barry kan het ook goed uitleggen.
De paarden werden door Mehlika en Barry ook helemaal in hoog opgestrooide boxen ontvangen, super verwend, met hooi in overvloed. Leuk ook om Mehlika en Joska te ontmoeten (bokkers).
Op www.picturelifestyle.nl staan foto's van de clinic. Cheese!

Op naar de volgende clinic op 9 januari!! Tong uitsteken