Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en als ik dit lees denk ik zo dat wedstrijden nog duurder worden.Citaat:Er is een verzoek neergelegd bij de organisatoren van wedstrijden om de administratiekosten op wedstrijden te verlagen. Zij hebben door dit nieuwe systeem minder administratieve werkzaamheden.
en hoe is deze met de wran regels, want daar mag je ook amateur rijden als je een leasecontract hebt????Citaat:Wanneer je als jeugd- of amateurruiter in de desbetreffende onderdelen wil starten, dan moet het paard op naam van de ruiter of van (een) familie(lid) in de eerste graad te staan
Azhari schreef:Dan is het vandaag 15 december en ik denk zal die startnummers meteen maar aanvragen, want anders vergeet ik het weer. Maar ik zie nergens het hokje uitgifte startnummers. Ben ik nou echt te blond of is het nog niet mogelijk?

jeddah schreef:Voor omdat het hopelijk wat "rompslomp" scheelt bij het secretariaat en daar heb ik wel wat $$ voor over, tegen omdat je nooit van te voren weet of je uberhaubt wel/niet gaat starten op een wedstrijd (allerlei omstandigheden kunnen dat voorkomen) en omdat je niet "ala minuut" kan besluiten bijvoorbeeld op het paard van een ander te starten, of, als een bevriende wedstrijdruiter onverhoopt ziek/zwak/misselijk is je niet "even" het paard kan starten voor diegene, want het duurt 2 weken voordat je een startkaart hebt.
jeddah schreef:Mag je als je in het buitenland woont niet lid worden van de AAHCH Dance?