Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
overal komt tegenwoordig een slot op,of je nou positief of negatief bent,een goeie trainer heeft het niet nodig om hier besproken te worden,laat mensen zelf kyken wat voor iemand zy in geloven,heb zelf te veel naar anderen geluisterd en nooit een goeie trainer gevonden,nu wel en het gebeurd nu zoals ik het voel geduld geen geschreeuw ,je moet zelf kyken hoe komt hy over en hoe gaat hy met mens en paard om,wat voor de ene mens geldt hoeft niet zo over komen voor de andere,daarom moet je zelf een goed gevoel by een trainer hebben,myn dochter ryd by warren,ze is van de hel in hemel terecht gekomen,dat is voor my het allerbelangrykte,
dit wil ik anderen juist wel besparen ,je moet voor je zelf uitmaken ,is deze trainer goed en niet via anderen ,die kunnen dat niet voor jou beslissen ,myn dochter heeft altyd dressuur gereden ,altyd was er wel wat ,en als zemaar in de pryzen reed ,dan was het pas goed er werd niet naar gekeken of zy en haar pony goed in hun vel zaten ,nu word daar wel naar gekeken ,wat kunnen ze samen aan ,want daar zit het probleem mensen willen te snel en als je een goeie trainer hebt ,die hoort te zeggen van ho
vikki schreef:De beste trainer voor mij is niet per definitie een western trainer... en is niet zo zeer 'de beste' trainer maar wel -voor mij- een goede trainer...
radicalM schreef:Dat komt in mijn geval omdat ze niet in aangesloten bij een manege..ik zie in dit lijstje allemaal trainers gecombineerd met stallen..vandaar!
landro schreef:O:) dit wil ik anderen juist wel besparen ,je moet voor je zelf uitmaken ,is deze trainer goed en niet via anderen ,die kunnen dat niet voor jou beslissen ,myn dochter heeft altyd dressuur gereden ,altyd was er wel wat ,en als zemaar in de pryzen reed ,dan was het pas goed er werd niet naar gekeken of zy en haar pony goed in hun vel zaten ,nu word daar wel naar gekeken ,wat kunnen ze samen aan ,want daar zit het probleem mensen willen te snel en als je een goeie trainer hebt ,die hoort te zeggen van ho
Citaat:JP Koopman, absolute topper waar we nog veel van gaan horen in de toekomst, zijn hele diervriendelijke en beheerste manier van rijden benijd ik enorm !
hij is goed op dreef de laatste tijd