[WN] WOEST!!! (hicky weg)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 16:59

Vanmiddag is hij opgehaald, door een handelaar hier uit de buurt. Die kreeg plots de opdracht om hem weg te halen maar hijzelf heeft zaterdag pas tijd om hem naar Echt te brengen. Die man snapt ook geen hout van de situatie, vond het maar een raar figuur (de eig.) en hick staat nu tot zaterdag bij hem op stal. Leuk he, met een beetje mazzel komt hij er uit maar op een handelsstal gaan ze zo'n beest echt niet poetsen, goed beweging geven etc.
Er zit gewoon meer achter dat is inmiddels duidelijk, ook omdat er nu verschillende verhalen over de reden de rondte gaan. Hij vertelt iedereen wat anders. Het gat in z'n tong (zie de link in m'n eerdere post) is blijkbaar aangegrepen als aanleiding. Heb de veearts al gebeld, die kan verklaren dat hick in prima conditie is, en ook hoe het zit met dat gat. Die verklaring krijgen we dus ook gewoon van hem.
Maar naast het vakantie/zweefgoeroe verhaal heeft hij tegen anderen gezegd dat hick nu naar een trainer gaat die voor snel resultaat kan zorgen Verward
Een bekende westerntrainer in Echt, wij kennen er daar geen wie wel??

Het is zo van de 1 op de andere dag als een blad aan een boom omgedraaid allemaal. Niemand die er van hoort snapt er ook maar iets van....

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 17:20

Ik ken zelf geen western stal o.i.d in echt, er is wel een manege maar dat is geen western manege. Mijn zus woont in Echt, ik zal na zaterdag als ik er weer eens ben eens voor je rondkijken. Heel veel sterkte in ieder geval en als je nog wat details weet die van pas kunnen komen dan horen we het wel neem ik aan....

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:50

Zat Frank Siebens niet in Echt? Volgens mij traint hij geen paarden meer, maar ik kan er naast zitten...

Birdie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:03

Frank Siebens heeft idd in Echt gezeten, volgens mij nu niet meer. Ik zal even navraag doen. Was het wel echt een westernstal/trainer, zijn nl genoeg maneges in de buurt....

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:58

adres van F. Siebens staat op Brunsum, alleehoeve

pefre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:33

F.Siebens zit echt niet meer in Brunsum.Laat ze het daar maar niet horen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 10:51

Boeiende eerste post Pefre Haha!
Het topic draait om Hicky, niet om waar Frank zich op dit moment bevindt.

Het is me veel te stil uit de hoek van Beverwijk... Volgens mij zitten daar 2 Bokkers heel verdrietig en boos te wezen.....
Sterkte jongens....

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 11:00

Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar ik heb nog nooit gehoord dat er hier in de buurt iemand zit die zoiets doet Verward
Ik zal mijn ogen open houden. Heb je misschien een foto van Hicky ofzo??
[edit SM; lange -onnodige- beginquote van TS verwijderd]

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 16:43

Afbeelding

Als het goed is dat is hij Zaterdag naar Echt (L) vertrokken.
Wij willen gewoon graag weten waar hij staat en wie hem gaat rijden.
Hoop eigenlijk dat de oude eigenaar hem gaat rijden dan kan hij tenmistste weer doen wat hij zelf wil Cool

nugget

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 19:50

Volgens mij zit in de manege van Echt niemand meer die western paarden traint. Ik rij er vaker met mijn Quarter langs, bind hem dan vast en ga daar een kop koffie drinken en dan zal ik wel eens kijken of Hick er staat. Ook kom ik weleens bij Paul Derrez in Merkelbeek en bij ons vlak over de grens in Schalbruch (is ook een westernstal), zal dan ook daar eens informeren.