Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Dapperdier, ALS HET GOED IS is het onzin wat je schrijft over een klein paard in de pleasure. Zie regel 666 van de WRAN: Een goed pleasurepaard heeft een aangename gang die in overeenstemming is met zijn uiterlijke verschijning...
wanja_lover schreef:maar ik vind het onzin om de trail aan tepassen voor de grote paarden als mensen hun paard wat meer bijelkaar rijden kunnen ze makkelijk door zo'n parcour lopen hoeven ze niet de trail aan tepassen in de natuur kunnen ze dat ook niet tog
Sonja schreef:Sterker nog, in de natuur zal een paard eerder ergens omheen dan overheen lopen. Meedenken met een trailparcours is dus eigenlijk tegennatuurlijk
)
) dat het net een onderdeel in de Trail was!
wanja_lover schreef:en trouwens heb een paard van 1.68 gehad dus doe nou nie als of ik nie op een paard rijden kan kon makkelijk over balkjes lopen waar pony's ook overheen liepen wat boeit mij of ie nou inplaats over 1 balkje gaat of of over 4 het rijden gaat mij om het plezier pech dan dat de trail niet perfect gaat zijn genoeg andere onderdelen waar ik in mee kan rijden met een paard wat een gedoe zeg
wanja_lover schreef:waar lees jij dat ik wil dat de trail wordt aangepast!tja je zal wel moeten want de trail wordt nie aangepast en dat hoeft ook niet
Citaat:heb zelf een kwpn van 1,65m. hier rij ik ook wedstrijden mee dus ook trail
in de regel gaat het goed maar zoals met zoveel dingen moet je gewoon veel oefenen. daarbij komt nog dat men tevaak kijkt naar wat niet lukt