[WN] opleiding western instructrice Deurne

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:16

Precies Lachen Dus als jij een toekomst ziet in de paarden, je je prettiger voelt om met een papiertje op zak te kunnen gaan lesgeven (en goed lesgeven, ze hebben er niet voor niets een opleiding voor Knipoog), dan zou ik het gewoon lekker doen als ik jou was. In combinatie met wedstrijden rijden, veel lessen volgen en enorm goed je best doen! Ga ook eens op grote wedstrijden kijken en kijk hoe andere trainers (en zeker ook amateurs) hun paard rijden. Kijk hoe het paard erop reageert, je leert er enorm veel van! Lachen

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:21

emmelske schreef:
ik dacht dat je gewoon je paard de hele opleiding lang mee kon nemen, want 25 x naar belgie met paard zie ik mijn ouders nog niet doen Scheve mond

25 x naar belgie Verward het is in deurne nederland en jah dat is het nu eenmaal he elke keer met paard naar daar ! mijn vader gaat altijd met de vrachtwagen en hij zit daar dan de heledag maar ik wil danook 100 procent er voor gaan

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:26

geef je vader dan maar een dikke Ach gut Haha! Knipoog
Roel zijn vader gaat ook elke week met de vrachtwagen, maar die rijdt Deurne voorbij Huilen hij stopt meestal pas in Parijs *LOL*

Het lijkt me best leuk die opleiding , maar voor ons is het niet uitvoerbaar om er 2 keer per week naar toe te rijden.

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:02

belgje schreef:
25 x naar belgie Verward het is in deurne nederland en jah dat is het nu eenmaal he elke keer met paard naar daar ! mijn vader gaat altijd met de vrachtwagen en hij zit daar dan de heledag maar ik wil danook 100 procent er voor gaan

hahaha, ik zat ook al te denken Verward Haha!

ariekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:22

belgje schreef:
ik doe de opleiding in deurne !
en zou niet weten wat er slecht aan is Verward de theorie krijg je samen met de spring en dresuur ruiters wat heel gezellig is en dan de praktijk zijn alle western ruiters van alle jaren samen en dan heb je zeg maar een beginnende en gevorderde groep OK dan!
de les gevers voor praktijk zijn k.v.b , P.s en b.s
en als je meer info wil kan je ook altijd naar hun site gaan kijken he !

groetjes

dan ken jij vast sabine wel! Schijnheilig
btw jullie hoeven toch maar 1x per week naar school en de rest van de week stage?

Donjaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 15:55

Hoi Emmelske,

In België is een intensieve opleiding, voornamelijk gericht op de Westernkant van de paardensport.
Je kunt Topa, hier op BOKT, er alles over vragen.........die heeft deze vijfjarige! opleiding met succes afgerond.
Ook mijn nicht heeft de cursus met veel plezier en goed resultaat gevolgd. Zij komt alleen niet op BOKT Haha! ........eventueel kan ik je haar telefoonnummer per PB geven?

Groetjes,Afbeelding Donjaja.

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 16:45

ik zal topa even een pb-tje sturen bedankt Knipoog

belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:09

ariekkie schreef:
dan ken jij vast sabine wel! Schijnheilig
btw jullie hoeven toch maar 1x per week naar school en de rest van de week stage?

ja zeker ken ik sabine OK dan!

en inderdaad we moeten maar 1dag in de week naar school en de rest stage

ariekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:45

belgje schreef:
ja zeker ken ik sabine OK dan!

en inderdaad we moeten maar 1dag in de week naar school en de rest stage

leuk!! OK dan! *LOL*