[WN] western, apart wereldje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:19

Blaze ziet het licht, vandaar die zonnebril Haha!
Watch out Bokkers-buiten-WN, here he comes Clown

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:24

Ik kijk op heel veel delen van bokt, natuurlijk niet op allemaal omdat sommige onderwerpen mij gewoon niet aanspreken. Daarom denk ik ook dat veel mensen die western rijden voornamelijk voor WN komen, dit is uiteindelijk toch wat hun het meeste aanspreekt. Natuurlijk zijn we allemaal mensen maar als men het nou gewoon niet interessant vindt om ergens anders te kijken dan WN, waarom zouden western dan meteen een apart wereldje zijn?

Ik vind het toch wel een beetje een onzinnige stelling.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:35

Sugarmiss schreef:
Ben je weleens bij FA geweest Cool

Geweest wel ja. Ook snel weer vertrokken Haha! .

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 20:41

Gelukkig is er hier op Bokt voor elk wat wils.

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:17

Sonja schreef:
Geen idee, wil het ook niet meer weten. Ik heb de rest van de fora lekker weggeklikt. Heb alleen WN, RT, AM en VT nog maar.
Maar op die fora kom ik toch wel meer WN-users tegen hoor Verward

hoe heb je dat gedaan ??? *LOL*

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:18

kijk bij je profiel, onderin vind je de lijst

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 10:26

Ik kom behalve op WN ook op MD, VMR, HAW, ITP en EA. Ik kom daar ook vaak andere western-bokkers tegen Lachen Ik doe behalve Western ook Dressuur en Springen, dus vind ik andere forums ook wel interessant, maar ik kan me voorstellen als je alleen Western rijd dat je het niet echt interessant vind wanneer Hiporama uitverkoop heeft Lachen

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 11:54

ik vind het western forum leuker dan andere en daarom ben ik daar het meeste te vinden

alleen als ik me verveel ga ik ook ff naar penny topics enzo vind altijd wel grappig *LOL* en soms praat ik ook wel is mee Bloos *LOL*

ja en wat is penny en wat niet.
als iemand zijn nieuwe paardje laat zien vind ik niks raars
je bent harstikke trots dan en wilt het aan iedereen laten zien logies.
en daar reageer ik dan ook gewoon op als ik het een leuk beessie vind

kom ook wel is op medich staan soms interesanten dingen
en in maart ga ik ook naar de kraamstal Tong uitsteken

en al zullen we apart zijn (wat ik niet vind) , maakt het toch ook niet uit Verward iedereen gaat naar wat ie leuk vind , of moeten we het verplicht gaan stellen dat je per week minstens 3 andere forums moet bekijken Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 12:03

stef schreef:
Ik ben geen hokjesmens, en vraag me dus af waarom mensen, die allen paardenmensen zijn, zich dan afzijdig houden en zich enkel en alleen met hun sport bezig houden.
Tuurlijk mag het, maar zo stop je toch jezelf en de sport in een hoekje?
1. Er zitten hier juist bijna GEEN paardenmensen. Wel mensen met paarden, en dat maakt het soms juist zo vervelend.

2. Western is er voor (jawel) Westernonderwerpen. Dus waarom niet? Of ga je nu ook in het jeugdhonk zo'n topic plaatsen, of op RT? Want er zijn ook gebruikers die vooral daar komen.

3. Als iemand op VMR een westernvraag stelt hoeft dat van mij niet gelinkt te worden. Als iemand al te dom is om een westernvraag op een westernforum te stellen dat 3 centimeter van het algemene vraagforum af staat, dan eh...... Haha!

Ik vraag me af wat je probleem is?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:58

Sonja schreef:
1. Er zitten hier juist bijna GEEN paardenmensen. Wel mensen met paarden, en dat maakt het soms juist zo vervelend.
Verward Wat bedoel je daar nou mee Sonja?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 14:14

De algemene vertaling ervan is dat paardenmensen weten hoe je met paarden om moet gaan en dat 'mensen met paarden' de klok hebben horen luiden Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 14:16

Hmm, zoiets dacht ik al, maar om nou te zeggen dat op bokt geen paardenmensen zitten Verward kan ik het absoluut niet mee eens zijn! Ik beschouw mezelf, uiteraard Knipoog , een paardenmens en leer hier nog dagelijks !

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 14:20

Ik heb me hier destijds aangemeld bij bokt omdat ik WN een leuk forum vind. Ik post hier ook het meest omdat dat hetgeen is wat me interesseert. Ik kom ook wel op andere fora hoor maar post daar gewoon niet zo vaak.
Dat van die hamsters, daar zit wel wat in. Schijnheilig

Bonnieknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 14:33

jee wat een gezeur! Het is een forum voor iedereen toch? Of je noui ook eens verder kijkt, het lijkt wel alsof je je ervoor moet schamen ofzo... ik rijd ook western maar kijk hier op bokt overal naar wat mij interessant of leuk lijkt. En laat de penny figuren ook hun gang gaan. Als ik deze topic lees komt het bij sommige licht arrogant over alsof de westernruiters de serieuze mensen zijn de en rest niet. Dus kom op heb respect voor iedereen en als je het liefst hier komt of ergens anders, prima toch??
groetjes

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:13

Ik ben het helemaal met mijn voorganger eens , we zijn hier toch allemaal omdat we meer willen weten over onze paardenvrienden en advies willen van anderen of inderdaad onze trots willen laten zien per foto ! (Wat ik me heel goed voor kan stellen , als ik eindelijk eens een paard ga kopen dan zou ik hem ook aan de hele wereld willen laten zien !)En de ene bokker wil meer weten over dressuur en de ander over het westernrijden ! Dat maakt toch niets uit , we hoeven ons niet te verantwoorden waarom we wel bij de WN posten en bij de rest niet ?

Eliza

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:52

jeddah schreef:
Hmm, zoiets dacht ik al, maar om nou te zeggen dat op bokt geen paardenmensen zitten Verward kan ik het absoluut niet mee eens zijn! Ik beschouw mezelf, uiteraard Knipoog , een paardenmens en leer hier nog dagelijks !
Jeddah, weet je wat het woord 'bijna' betekent? En dat je een zin behoorlijk uit z'n verband rukt als je dit woord eruit laat?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:54

Sonja schreef:
Jeddah, weet je wat het woord 'bijna' betekent? En dat je een zin behoorlijk uit z'n verband rukt als je dit woord eruit laat?
Ja, ik weet wat het betekend en ik ben oh zo sorry dat ik het woordje perongeluk weggelaten heb, maar ook dan nog ben ik het er zeker niet mee eens .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:58

Dat hoeft ook niet.
Ik wel
Ik zeg dat 95% van de Bokkers (misschien) mensen met paarden zijn.
En (misschien) 5% paardenmensen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:02

Oei, daarmee beledig je echt een heel aantal mensen denk ik, niet dat dat een ramp is, maar nee, ik ben het er echt niet mee eens, ik denk dat het percentage Paardenmensen, zeker als je ook op andere fora komt, veel hoger is.

Bij deze vraag ik me ook een beetje af wat je onder een paarrdenmens verstaat, want er zullen er vast vele zijn die zich wel paardenmens voelen, hoe bepaal je wie dat wel/niet zijn, en dan heb ik het niet over de kinderen van 10-15 jaar..., ook al zitten daartussen weldegelijk paardenmensen in de dop!

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:19

Ik vraag me af wie Sonja is dat ze andere mensen kan beoordelen of zij wel of geen paardenmensen zijn Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:30

Sonja is iemand met gezond verstand, die weinig waarde hecht aan mensen die hier op Bokt advies vragen over gapende wonden waar geen veearts bij gehaald wordt, dito voor koliekgevallen, mensen die vragen hoe je een paard aan de teugel moet rijden (voorbeeldje? zie [RT] Mijn Paard Wil Niet aan de Teugel!!!!!!!! en geloof me, is dagelijkse kost ), die willen weten waarom hun anderhalfjarige paardjuh steigert als ze op willen stappen, die een slofteugel standaard snielughhhh vinden en die sowww verdrietig zijn om hun dooie knavia Haha!

Er zitten hier ook paardenmensen hoor, en die zijn er vrij makkelijk tussenuit te halen.

Maar eh.... terug naar het topic misschien? Leuker voor TS.
Mensen met paarden danwel paardenmensen kan een nieuw topic zijn, maar is niet specifiek western. Dus dat lezen wij niet omdat we volgens Stef nergens anders komen Haha!

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:49

Sonja schreef:
Sonja is iemand met gezond verstand, die weinig waarde hecht aan mensen die hier op Bokt advies vragen over gapende wonden waar geen veearts bij gehaald wordt, dito voor koliekgevallen, mensen die vragen hoe je een paard aan de teugel moet rijden (voorbeeldje? zie [RT] Mijn Paard Wil Niet aan de Teugel!!!!!!!! en geloof me, is dagelijkse kost ), die willen weten waarom hun anderhalfjarige paardjuh steigert als ze op willen stappen, die een slofteugel standaard snielughhhh vinden en die sowww verdrietig zijn om hun dooie knavia Haha!
En dat zijn 95% van de bokkers ?
Ik kan zo achter de computer niet beoordelen of andere bokkers wel of geen paardenmensen zijn en dat zou ik ook niet willen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:52

Als je daar nou over door wilt zeuren, start dan even een nieuw topic....

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:53

Gelukkig ben ik al Lachen Gelijk krijgen hoef ik niet, jij schijnbaar wel
PS voor je schrijven gewijzigd had stond er ;
'wil je gelijk krijgen of gelukkig zijn? '
krabbel je nu al terug op je woorden ?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 10:36

Laat maar hangen, ik zie dat het niet begrepen wordt zoals ik bedoel, en ik ben ineens "de gebeten hond" Ik heb al veel dingen zitten verzinnen, maar nog geen weg gevonden om beter duidelijk te maken wat ik bedoel (ben ik niet zo'n ster in) dus laat maar