Watch out Bokkers-buiten-WN, here he comes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef schreef:1. Er zitten hier juist bijna GEEN paardenmensen. Wel mensen met paarden, en dat maakt het soms juist zo vervelend.Ik ben geen hokjesmens, en vraag me dus af waarom mensen, die allen paardenmensen zijn, zich dan afzijdig houden en zich enkel en alleen met hun sport bezig houden.
Tuurlijk mag het, maar zo stop je toch jezelf en de sport in een hoekje?
jeddah schreef:Jeddah, weet je wat het woord 'bijna' betekent? En dat je een zin behoorlijk uit z'n verband rukt als je dit woord eruit laat?Hmm, zoiets dacht ik al, maar om nou te zeggen dat op bokt geen paardenmensen zittenkan ik het absoluut niet mee eens zijn! Ik beschouw mezelf, uiteraard
, een paardenmens en leer hier nog dagelijks
!
Sonja schreef:En dat zijn 95% van de bokkers ?Sonja is iemand met gezond verstand, die weinig waarde hecht aan mensen die hier op Bokt advies vragen over gapende wonden waar geen veearts bij gehaald wordt, dito voor koliekgevallen, mensen die vragen hoe je een paard aan de teugel moet rijden (voorbeeldje? zie [RT] Mijn Paard Wil Niet aan de Teugel!!!!!!!! en geloof me, is dagelijkse kost ), die willen weten waarom hun anderhalfjarige paardjuh steigert als ze op willen stappen, die een slofteugel standaard snielughhhh vinden en die sowww verdrietig zijn om hun dooie knavia