Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:sonita schreef:
dus als ik het goed begrijp willen jullie een bedrijf dat rendabel is.
wat zo veel paarden heeft dat ze niet te vaak hoeven te werken.
wat zo veel land heeft dat ze ook allemaal ruim naar buiten kunnen.
waar je wel op een hand kan rijden, maar dan wel op een trens.
waar niet zo maar iemand les geeft, die dus per onderdeel,weet waar over zij/hij weet waar het over gaat.
ik ook.
Utopia dus

( denk aan lok. bunschoten ) met heel leuk de kantine tussenin maar dan nog wel loopruimte tussen de kantine en de bak en dan de kantine zelf nog iets hoger plaatsen ivm vanuit de kantine in de bak kijken, en dan nog een indoor longeerbak/roundpen ( of bijde
) de lokatie op de grens van zeeland en brabant ( bergen op zoom
)een beetje kwa grote : marienheem, met wel iets meer vaste stallen nog, ( en het liefst ook die vrijwilligers wat een super mensen zeg !!
en vooral niet te vergeten de gezelligheid voor de ruiters, en dit alles het liefst ook betaalbaar voor de "gewone recreatieve sporter" zo dat lijkt mij echt gaaf !!Sonja schreef:- Instructie: iemand die de sporen verdiend heeft. Diploma's boeien me niet zo, maar ik wil niet de eerste de beste loslopende wannabee in de bak.
- Paarden: zouden van mij geen quarters hoeven zijn, maar graag wel fatsoenlijk western gereden. Minimaal netjes op 1 hand rond te sturen.
- Paardenhouderij: ik wil (ook voor manegepaarden) dat 't spul elke dag vrij los komt.
- Tuig: degelijk westerntuig. Graag normale trensen voor de lessen en geen shanks dan wel twisted rotzooi.
- Sporen pas nadat men ze verdiend heeft ivm het afstompen van de paarden
- Max 8 paarden in een 40*20 bak
- Slidingbodem is mooi maar niet noodzakelijk
- Max 3 uur lopen per paard per dag (rekening houden met uitval!)
- Gelegenheid voor extra activiteiten, zoals clinics en (onderlinge) wedstrijden
- Fatsoenlijke boxen (op 1 of andere manier zijn het vaak westernstallen waar paarden in veel te kleine hokken worden gestopt) Minimaal 3x3.
- Kantine voor een warm bakkie na het rijden. Hoeft niet luxe, wel gezellig.