[WN] Onderhoud zilverbeslag hoofdstel etc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DWSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:24

sigaretten as werkt ook heel goed om het zilver weer blinkend te krijgen

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:55

Ja inderdaad sigareten as, maar je kan het zilver ook lakken hoef je het nooit te poetsen. (en gaat het metaal wat er vaak onderzit ook niet roesten!)

Semmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 20:51

[quote="smax"]Zou in ieder geval geen zilverpoets gebruiken als je alpaca hebt, dat word eerst groen en dan koperkleurig[/quote]
Ik heb inderdaad op de gespen van de kinriem allemaal groene vlekken. Ik heb ze zo goed mogelijk gepoetst met zo'n doekje maar ze gaan niet echt weg, zonde dus. Niets meer aan te doen???

[quote="Alice01"]maar je kan het zilver ook lakken hoef je het nooit te poetsen. (en gaat het metaal wat er vaak onderzit ook niet roesten!) [/quote]

Doe ik met blanke nagellak maar dat moet je wel regelmatig herhalen. Waar lak jij het mee?

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 21:21

Gewoon blanke autolak, maar wel gelijk nadat je het hebt gepoetst.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:13

Semmie probeer die groene vlekken eens met coca cola weg te halen, kan zijn dat het lukt

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:05

XoNo schreef:
En bovendien ga ik ervanuit dat met technieken van tegenwoordig geen giftige bestanddelen meer nodig zijn in tandpasta Verward
Juíst met de technieken van tegenwoordig zitten er giftige bestanddelen in onder meer tandpasta en andere lichaamsverzorgingsproduchten en voeding! Scheve mond Het draait blijkbaar niet om de gezondheid van de mens maar om geld. Hier een uitgebreide link: http://home.hccnet.nl/sterren.stof/

is wel weer lekker oftopic Tong uitsteken

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:51

mee eens!!! Hoe meer ZIEKE hoe meer vreugd Tong uitsteken